Öncelikle kobotun yapısından bahsetmek istiyorum.İndirdiğiniz kobot programı klasör içinde genellikle
notepad.exe olarak isimlendirilmiştir.Bildiğiniz gibi GMler sizin tüm çalışan
işlemlerinizi görebilir. Onun için şüphe çekmemesi açısından böyle bir
isim koyulması mantıklıdır.
Kobotu çalıştırdığınız zaman aynı klasör içinde 2 tane dosyanın
içeriğini okuyarak neler yapması gerektiğine,nasıl davranması
gerektiğine karar verir. Bu dosyalar
notepad.ini ve
notepad_Loot.ini dosyalarıdır.
Kobotun exe dosyası yani
notepad.exenin adını istediğini gibi değişirebilirsiniz ama onu değiştirirseniz ini dosyalarınıda aynı isimle değiştirmek zorundasınız.
örnek: notepad.exe yi değiştirdik
koxp.exe yaptık, o zaman ini dosyalarınıda
koxp.ini ve
koxp_Loot.ini olarak değiştirmeliyiz.
notepad.ini dosyası botumuzda uygulanmasını istediğimiz ayarların belirtildiği dosyadır.
notepad_Loot.ini dosyası ise kutu toplama konfigrasyonlarının belirtildiği dosyamızdır.
Anlatımımız 2 bölümden oluşmakta;
A- Bot genel ayar kısmı(notepad.ini)
B- kutu toplama kısmı (notepad_Loot.ini)
GENEL AYARlar [notepad.in[General]
GameName= "Knight OnLine Client"
HackName= "Untitled - Notepad"
GameName= "Knight OnLine Client" Burada
botumuza hangi pencereyi yakalayacağını,tutunacağını, hangisiyle
çalışacağını söylüyoruz burda yani bu kısma kısaca Knight online pencere
adı diyelim, burada tırnaklar içine yazdığınız değer açtığınız oyunun
görünen pencere ismidir.Multi clientlerle oyuna girerken pencere ismini
sorar mutlaka, işte multi ile girerken oyuna hangi pencere ismini
atadıysanız, burda tırnak içinde o değer yazılmalı yoksa kobotu
çalıştırdığınızda hata verir.Default olarak, multi ile hiç pencere adı
değiştirmediğinizi varsayarsak "Knight Online Client" olacaktır.
Örnek: multiclientle oyuna girerken pencere adı kısmına "
111" girdik.o zaman kobotta gerekli ayar kısmı şöyle olmalıdır
GameName= "111" NOT:Oyuna multiclientle girmezseniz
kobotu çalıştıramazsınız. çünkü oyun bypass sistemini multiclientler
aşabiliyor ve deaktif ediyor.Bypass edilmiş oyunda kullanabilirsiniz
kobotu.Kısaca multiclient %100 şart. NOT: Hf ile birlikte kullanamazsınız
çünkü hf bypass sistemini kapatmıyor sadece aşıp oyuna giriyor.Hf açık
oyunda bypass sistemi devrede olduğu için kobotu açık olan oyun
penceresine bağlayamazsınız. HackName= "Untitled - Notepad" bu
kısım Kobot pencere adı kısmıdır, yukarıdaki pencere adı ile
karıştırılmamalıdır. Yukarıdaki, oyun pencere adı, buradaki ise kobot
pencere adımızdır.Buraya ne girdiğimiz çok önemli değil her halukarda
bot çalışır yalnız daha önce de dediğimiz gibi GMler çalışan
uygulamalarınızı kontrol edebilir. Kontrol ettiğinde kabak gibi bizi
yakalamısı istemeyiz.
GM nin sizi kontrol ettiğini varsayarak konuşursak,GMnin sizin çalışan uygulamalarınıza baktığında
"Yeni Metin Belgesi - Not Defteri" diye birşey görmesi onu hiç şüphelendirmeyecektir onu ama GMlerin
gavur olduklarını göz önüne alırsak türkçe bilmedikleri için onları
dahada etkilemek için İngilizce işletim sistemlerinde olduğu gibi
"Untitled - Notepad" yapmak daha mantıklı.
Birden fazla kobot açmışsak hepsi aynı olamayacağı için, kendi
anlayacağımız dilden açtığımız karakterlere göre isimler verebiliriz.
Örnek: 3 tane char açtık diyelimki, üçünde de kobot açmak için ayar şöyle olmalıdır.3 karakter içinde ayrı ayrı yazıyorum.
[General]
GameName= "Karakter 1 pencere adı"
HackName= "Untitled - Notepad"
[General]
GameName= "Karakter 2 pencere adı"
HackName= "Untitled(2) - Notepad"
[General]
GameName= "Karakter 3 pencere adı"
HackName= "Untitled(3) - Notepad"
[Memory]
Search= 1
KO_ITOZ= 0x00C14230
KO_ITEZ= 0x00C14234
KO_FLPZ= 0x00C14400
KO_FLMZ= 0x00C144AC
KO_SMMZ= 0x00C144B0
KO_SM6Z= 0x00C144B4
KO_SM4Z= 0x00C14410
KO_STOZ= 0x00C14C2C
KO_ITCB= 0x00C1A5FC
KO_SM1Z= 0x00C1A72C
KO_SM2Z= 0x00C1A730
KO_SM3Z= 0x00C1A734
KO_SM9Z= 0x00C1A738
KO_CHTR= 0x00C1C4C0
KO_ITOB= 0x00C1E904
KO_ITEB= 0x00C1E908
KO_SMMB= 0x00C1E9C0
KO_STOB= 0x00C1EA64
KO_FLDB= 0x00C1EA8C
KO_CHRB= 0x00C1EA90
KO_PKTB= 0x00C1ED50
KO_MVMB= 0x00C1ED58
KO_DLGB= 0x00C1ED84
KO_SNDF= 0x00476340
Bildiğimiz gibi arkadaşlar oyun bilgileri, oyun için değişkenler her
zaman RAMlerde biryerlerde tutulur, RAMlerdeki bu gözeneklere pointer
diyoruz.Programlama ile uğraşanlar bilirler.
Kobot ihtiyaç duyduğu değerlerin hafızadaki hexadecimal(16lık sayı sistemi) adreslerini buraya bakarak anlar.
Search= 1 değeri Pointerları otomatik olarak bulup kullanmasını sağlar, bize çok büyük avantaj sağlar.
Eğer bu değeri
Search= 0 yaparsak ,yukarıdaki gerekli pointerları tek tek kendimiz bulup karşısına hexadecimal olarak,adresini yazmak zorundayız.
Bu kısım bizim gibi sıradan kullanıcıları(kendi adıma konuşuyorum,sizi
tenzih ediyorum) pek ilgilendirmiyor burayı fazla kurcalamaya gerek yok.
[Keys]
Key00 = 0x60
Key01 = 0x61
Key02 = 0x62
Key03 = 0x63
Key04 = 0x64
Key05 = 0x65
Key06 = 0x66
Key07 = 0x67
Key08 = 0x68
Key09 = 0x69
Key10 = 0x11
Key11 = 0x12
Key12 = 0x6B
Key13 = 0x7A
Bu kısım kobot kısa yol tuşlarının tanımlandığı kısımdır.Burada gördüğünüz gibi bazı hexadecimal değerler var örneğin
Key04 = 0x64, buradaki
0x64 değeri
Key04 değerinin hangi tuş olması gerektiğini belirtir.
0x64 değeri Num4,
yani klavyenin en sağ tarafındaki numerik tuşlardan 4 tuşudur.Bu ve
tüm diğer tuş değerlerini istediğimiz gibi değiştirebiliriz.Buraya
tıklayarak tüm tuş kodlarını görebilirsiniz.
Sanal tuş kodları... (microsoftun programcılar için destek verdiği bir sayfadır- yani MSDN)
yada alternatif olarak buraya bakabilirsiniz.
Sanal Tuş kodları..(Alternatif Link).
NOT:Burdan baktığımız değerin başına 0x koyuyoruz Peki bu tuşlar ne işe yarar neden istediğimiz gibi değiştirelimki
neyimize yarayacak diyebilirsiniz.Kobotta bazı kısa yol tuşları vardır,
örneğin wallhacki açıp/kapatan bir kısa yol tuşu yada seçili olan
nesnenin yani npcnin,yaratığın yada oyuncunun özelliklerini göstermek
için bir kısa yol tuşu gibi...
örnek: [key10+key00] Wallhacki açıp/kapatır.Yani daha ayrıntılı inceleyecek olursak, yukarıdaki
Key10 ve
Key00 değerlerinin karşısındaki atanmış olan tuşlara birlikte basınca wallhack açılır/kapanır.
Key10 değeri gördüğünüz gibi
0x11, bu değer verdiğim linkten bakarsanız
CTRL tuşuna karşılık geldiğini görürsünüz.
Key00 değeri karşısındaki
0x60 ise Numerik tarafta "
0" tuşuna karşılık gelir, aklınıza daha sağlıklı oturması açısından yukardaki linkten kontrol edebilrisiniz.
Yani Wallhacki açıp/kapatmak için
CTRL+NUM0 yapmamız gerekiyor.
Diyelimki ben wallhacki
(Shift + W) ile kontrol etmek istiyorum, ozaman
Key10 ve
Key00 kombinasyonlarının karşılıklarını değiştirmemiz gerek.
Key10 = 0x11 değeri yerine yukarıdaki linkten bakıp
Shift tuşunun karşılığına bakıyoruz,
0x10 muş Shift, şimdide
W tuşuna bakıyoruz, oda
0x57ye karşılık geliyor.Değerleri şöyle değiştiriyoruz
Key00 = 0x57 ,
Key10 = 0x10 Artık wallhack kontrol tuşlarımız
(Shift+W) NOT: key sıralamalarını değiştiremiyoruz
meslea [Key05+Key09] wallhack yapamıyoruz, wallhack her zaman Key10 ve
Key00 ile yapılır.Sadece key karışıklarını değiştirebiliriz,programcısı
böyle kodlamış.. Bu kadar ayrıntıdan sonra şimdi kobot kısayol fonksiyonlarına bakalım
[CTRL + NUM0] ---->
[key10 + key00] ---->
Wallhack Aç/Kapat (Bot aktiftende çalışır, inaktifkende)
[CTRL + NUM1] ---->
[key10 + key01] ---->
Video modu Aç/kapat. Bu moda geçince karakterimiz görünmez olur, ve istediğimiz
kadar zoom yada uzaklaştırma yapabiliriz.(Bot aktiftende çalışır,
inaktifkende)
[CTRL + NUM2] ---->
[key10 + key02] ---->
Irk değişimi (Bot aktiftende çalışır, inaktifkende)(Yanılmıyorsam fixlendi)
[CTRL + NUM3] ---->
[key10 + key03] ----> Kullanabileceğiniz skilleri yani o anda açık olan tüm
skilleri ve kodlarını listeler,
mesela malice atacaksınız kodunu bilmiyorsunuz. hemen bu şekilde bakıp
kodunu öğrenebilirsiniz.Maliceye skill point vermediyseniz o listede
göremezsiniz.(Sadece Bot inaktifken çalışır)
[CTRL + NUM4] ---->
[key10 + key04] ----> partideki tüm
üyelerin ID numaralarını
gösterir.Bildiğiniz gibi karakterler, itemler dahil oyundaki herşey
birer nesnedir.Burda partideki üyelerin nesne ID numaralarını öğrenmek
için kullanabilriz.(Sadece Bot inaktifken çalışır)
[CTRL + NUM5] ---->
[key10 + key05] ----> Seçili olan
nesnenin tüm bilgilerini
burda görebiliriz.Level, ID ,HP ve daha bir çok bilgisini bu şekilde
öğrenebiliriz.Örneğin Troll King kaç level yada ne kadar canı var
öğreneceksiniz, seçiyorsunuz troll kingi, sonra basıyorsunuz
ctrl+num4e.Bu şekilde nesnenin tüm bilgilerini öğrenebiliyoruz.(Sadece Bot inaktifken çalışır)
[CTRL + NUM6] ---->
[key10 + key06] ----> İnventorydeki tüm
itemlerin IDlerini
listeler, mesela bir sürü dandik item dolmuş inventory, kodlarına
bakıp bunları oto satma listesine ekleyeceksiz diyelimki, bu şekilde
öğrenebilirsiniz.(Sadece Bot inaktifken çalışır)
[CTRL + NUM7] ---->
[key10 + key07] ----> Bir itemin üst üste koyulabilme özelliğini değiştirir.Ama
sadece inventorydeki son slottaki item için geçerlidir.Atıyorum BUS var
üstünüzde 199 tane, son slota koyup
ctrl+num7 yaparsanız 199. yu aldıktan sonra 200.yü yeni bir yığın oluşturur.
ikinci grubu üst üste koymaya başlar.(Yanılmıyorsam buda fixlendi)
[CTRL + NUM8] ---->
[key10 + key08] ----> Seçtiğiniz kişiyi yada mobu
takip eder.
[CTRL + NUM9] ---->
[key10 + key09] ---->
Skill bozar( sanırım buda fixlendi)
[CTRL + NUM+] ---->
[key10 + key12] ----> Bu tuş kombinasyonu
ayarları yeniden yükler,Bot açıkken
notepad.ini dosyasında dğişiklik yaparsanız botun bunları algılaması için botu
yeniden başlatmaya gerek yok bu tuş kombinasyonu ile yapabilirsiniz.
[F11] ----------->
[key13] ------------> Botu
çalıştırır/durdurur.
Birde kombinasyonu değiştirelemeyen kısa yollar var.
[Shift + ESC] -----------> Çıkış
[Insert] ----------------> Seçili nesnenin tüm özelliklerini party Chatten yazar.
[Bot]
Sit= 0
Continue= 1
WallHack= 1
ThreatLevel= 80
PartyLimit = 1
DurabilityPct= 3
StackLimit= 199
ExcludedSlots= 7
SkillCorrection= 0
GoldLimit= 100000
Sit= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) Bu
satırda eğer karakterinizin boşken oturmasını ayarlıyorsunuz, o anda her
hangi bir skill kullanmıyorsa, karakteriniz oturur.Bu özellik
priestler için süper bir özelliktir.Mana potlarınızın daha uzun süre
dayanmasına yardımcı olur.
Eğer kapatmak istiyorsanız
Sit= 0 yapmalısınız.
Continue= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) Burada, öldükten sonra press ok yapınca,char oto town attıktan sonra,
tp edildikten sonra, yada rezlendikten sonra botun çalışmaya devam edip
etmeyeceğini belirleriz.Diyelimki
Continue= 0 olsun, char öldü, ve biri gelip kaldırdı bizi
Continue= 0 olduğu için bot durmaya devam eder, tekrar çalışmaz.
Continue= 1 olmasında fayda var.
WallHack= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) anlaşılacağı üzere wallhackin durumunu belirler.
WallHack= 0 ise duvarlarda takılır kalırız.
ThreatLevel= 80 (0-255 arası değişir) burada belirlediğimiz level, tehlike oalrak göstereceğimiz tehdit sınırıdır. Diyelimki oto town ayarlayacaz,
150 levelli bir yaratıkla karşılaşırsak town atsın yada oyunu kapatsın istiyoruz.işte o level sınırımızı burda belirliyoruz.
Ayrıca bunu ayarlamak için
Escape bölümünde
IsThreat kısmını değiştirmemiz gerek,
IsThreat ayarlanmadan tek başına bir fonksiyon göstermez burası.
PartyLimit = 1 (0-8 arası değişir) burada partydeki kişi limitini belirliyoruz.
Escape bölümündeki
NoParty bölümü ile birlikte kullanılır.Tek başına bir fonksiyonu yoktur.
Örneğin partyde 5 kişinin altına düşünce town atsın yada oyunu kapatsın, veya alarm çalsın istiyoruz.Burayı
PartyLimit = 5 yapıyoruz ve ayrınca
escape bölümündeki
NoParty kısmını , party 5 kişinin altına düştüğünde, nasıl davranmasını istiyorsak öyle ayarlıyoruz.
NOT: Eğer PartyLimit = 0 ise escape bölümündeki NoParty kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez. DurabilityPct= 3 (1-100 arası değişir) Silahın yüzde cinsinden rpr yapma zamanını belirler.Mesela burda
değer olarak 3 girilmiş, yüzde 3ün altına inince rpr yapma zamanı
gelmiştir anlamına geliyor bu.Yalnız bu oto rpr için tek başına yeterli
değildir.
Escape bölümünde
IfRepair ile birlikte kullanılır.
örneğin
DurabilityPct= 30 ise , silahın durabiltysi yüzde 30un alına inince
escape bölümündeki
IfRepair ayarları uygulanır.
NOT: Eğer DurabilityPct= 0 ise escape
bölümündeki IfRepair kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez.Yani Oto-rpr
istemiyorsanız bunu 0 yapın.
NOT: Bu özellik tam olarak stabil çalışmıyor.Örneğin 10 yazıyorsunuz
yüzde 10da gitmesi gerekirken silah durabilty değeri tam sıfır olunca
gidiyor ama değerlerde sorun çıkmıyor. StackLimit= 199 (0-9999 arası değişir) İtemlerin toplama sayısını belirtir.Hiç bir itemi burda yazılan fazla
sayıda toplamaz burdaki sayıyı limit olarak kullanır.Bazı itemlerde
belirli bir sayıyı(200) aşınca ,Oyunda bazen kapat hataları maydana
gelebiliyor. Bazı itemlerde 200 limiti var oyunda, mesela 200den fazla
bus alamazsınız üzerinize.Onun için kullanışlı bir ayar.
NOT: Eğer StackLimit= 0 ise escape bölümündeki IfStacked kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez. ExcludedSlots= 7 (0-28 arası değişir) Burada inventorydeki slot numarası belirtilerek, o belirtilen slottaki item sayısı
StackLimit değerinde hariç tutulabilir. örneğin StackLimit değeri
199 ve mana potlarınız inventoryde 2. slotta. normalde herhangi bir itemden 199a ulaşınca escape bölümündeki
IfStacked bölümünü uygular ama
ExcludedSlots= 2 olduğu için bu slotu görmezden gelir hariç tutar,
IfStacked için buraya bakmaz. yani pot sayımız artıpta 199u geçebilir bu sayede.
(Bu bilgiyi bulabileceğiniz hiç bir Türkçe kaynak yoktur) NOT: Eğer ExcludedSlots= 28 ise escape bölümündeki IfStacked kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez. SkillCorrection= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) Çok işe yarar bi özellik olmasına rağmen çoğumuz bunu kullanmayı
bilmeyiz. Skill kodlarındaki hataları otomatik düzletme özelliğidir.
Diyelimki skill ayarlarınızda 3 tane skill yazdınız,ama kobotu açınca
hata veriyor pembe renkte "
skill does not belog to your class."
yani bu skill kodudnun sizin karakterinize ait olmadığını, bir
yanlışlık olduğunu söylüyor burda. Bu ayarımız işte burda devreye
giriyor eğer SkillCorrection= 1 ise yanlış yazdığınız kodu son 3
hanesine bakarak sizin karakterinize uygun hale otomatik olarak sokuyor.
örnek: 65 level master açık okçusunuz
skill sıralamanız
Skill0ID= 208500(throught shot) Skill1ID= 208540(Archshot) Skill2ID= 105520(warrior için legcutting) gördüğünüz gibi 3. skilli yanlış yazdık. skill IDnin son 2 rakamı
hangi levelde açıldığıdır(burayı Daha sonra ayrıntılı anlatacağız)Bu
nedenle son iki rakamına bakar burada. Eğer bu ayarlarla
SkillCorrection= 1 iken çalıştırırsak botumuzu 3. skili yani
leg cuttingi otomatik olarak sonu 20 ile bittiği için 20 levelde açılan okçu skiline
(Guided Arrow) ayarlayacak.
Yada başka bir örnek verecek olursak, baştaki ilk üç karakter
karakterinizin karus-human yada master olup olmadığını belirtir.(burayı
Daha sonra ayrıntılı anlatacağız).Burayı yanlış girdiyseniz bunu da
düzeltir.
GoldLimit= 100000 (0-2100000000 arası değişir) karakterinizdeki para durumunu kontrol etmesine yarar. Diyelimki
karakterinizi koydunuz slota, rprlerde felan para gittiğini düşünürsek,
paranız belirli bir seviyeni altına düşünce
escape bölmündeki
NoGold ayarının
işletilmesini sağlayabilirsiniz.Örneğin paranız 10k nın altına düşünde
oyunu kapatmasını yada alarm çalmasını yada town atmasını istiyorsanız
bu ayar işinini görebilir.
GoldLimit= 75000 ayarlı ise paranız 75k altına inince, kobot paranızı bitmiş sayacak ve hemen
escape bölümündeki
NoGold astırını işleme sokar.
NOT: Eğer GoldLimit= 0 ise escape bölümündeki NoGold kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez.
[Escape]
IsMaster= 00111101
IsThreat= 00100000
IsEnemy= 00100000
IsDead= 00100000
NoWeapons= 01000010
NoHealth= 00100001
NoMana= 00000000
NoPriest= 00100000
NoParty= 00000000
IfStacked= 00000000
IfStuffed= 00000000
IfRepair= 00100001
NoItem= 00000000
NoGold= 00000000
İşte Kobotun en önemli özelliklerinden birine geldi sıra. Escape
bölümünde bazı şartlar sağlandığı durumlarda botumuzun nasıl davranması
gerektiğini belirliyoruz.8 farklı davranış çeşidi vardır. Gördüğünüz
gibi 8 haneli 1 ve 0 dan oluşan bir sayı kümesi görüyorsunuz.Burada her
bir hane sırayla bir davranışı temsil etmektedir.
00111101 (buradaki her haneyi tektek açıklayalım) (1=aktif durumda, 0=inaktif durumda)
Uploaded with ImageShack.us
Belirlenen durumlardan birisi olursa o satırdaki 1 olan yerler işlenir.
örnek: IsMaster= 00111101 değeri,GM görünce burdaki 1 olanların hepsini uygular.Sıfırları görmezden gelir.Onun içn sadece yapasını istediklerimizi
1, diğerlerini
0 yapmalıyız.
İlk hane escape(Escape Skill) skilini
uygulamayı temsil eder,Eğer ilk hane 1 ise, mage ve priestler gate
atarlar, 0 ise hiç bir şey yapmaz.Masela
IsThreat karısındaki sayıda ilk haneyi 1 yaparsak, slota
ThreatLevel değerimizden yüksek levelli bir mob geldiğinde,charlara gate attırabiliriz.
Not= mageler escape skilini kullanp tüm partyi towna çekmez sadece gate skili ile kendisi towna gelir. İkinci hane repair rotasını(
RepairRoute)
uygular, eğer bu hane 1 ise, botumuzda aşağılarda belirteceğimiz
repair rotasına gider, yani rpr uygular, bu rpr işlemi esnasında
npclerden alış-veriş ederek, rpr dışında bir çok satış veya alış
işlemimizi gerçekleştirebiliriz.Mesela potumuz bitmiştir, okumuz
bitmiştir, belli bir itemden belirlediğimiz sayıyı aşmıştır(StackLimit)
satması için rprye yollarız, yada silahın durabilty değeri düşmüştür
rpr ye yollarız, veya üstümüz dolmuştr satması için rprye yollarız, rpr
rotasınıda buna göre belirlemekte fayda var, mutlaka hem rpr, hemde
alışveriş yapacak şekilde ayarlamalıyız rotamızı,Gitmişken bir çok işi
halledebilecek şekilde düzenlemeliyiz.İlerde bunları ayrıntılı
göreceğiz.
Üçüncü hane(Play Sound) eğer 1 ise,kobot klasöründeki
alarm.wav dosyasını çalar."
0" ise hiç bir işlem yapmaz.Diyelimki paramız bitince alarm çalmasını istiyoruz
NoGold kısmında ki sayıların
3. hanesini
1 yaparız ve Bot kısmındaki
GoldLimit= değerinde belirttiğimiz para değerinin altına düşer düşmez alarm çalabilir.
Dördüncü hane(Close Bot) eğer 1 ise
Botu kapatır.0 ise işlem yapmaz.Botun gereksiz durumlarda kapanıp
işlem gücü ve RAM tüketmemesi için idealdir.
Beşinci hane(Disconnect Game) eğer 1 ise Charı DC eder.0 ise işlem yapmaz.
Altıncı hane(Quit Party) eğer 1 ise Charı partiden çıakrtır.0 ise işlem yapmaz.
Yedinci hane(Run Back To Spot) eğer 1 ise botu başlattığınız yere geri döner.0 ise işlem yapmaz.
Sekizinci hane(Go Town) eğer 1 ise Char town atar.0 ise işlem yapmaz.Town atabilmesi için HPnizin yarının üstünde olması gerekir.
Bu işlemlerin öncelik sıralaması vardır.Bazılarının önceliği
diğerlerinkinden fazladır bot ilk önce önceliği yüksek olanı işleme
sokar.
öncelik değerleri karşılaştırması şöyledir.(Büyükten küçüğe doğru)
Town At >>
Escape(Gate At) >>
Partiden Çık >>
DC Et >>
Botu Kapat >>
RPR Yap >>
Alarm Çal Şimdi Durum kontrollerine gelelim,Hangi şartlarda bu yukarıda yazdığımız şeyleri yapacak, onlara bakalım.
IsMaster= 00011001 GM yada
Blacklistinizde bulunan birisi görüş alanınıza girince direkt burdaki
ayarı uygular. Ban yememeniz için en ideal ayar, Bot Kapat,Town At,DC
Et yani
IsMaster= 00011001 olmalı.Bu şekilde ban yemeniz mümkün değil.Gm gelince önce town atar, karakteri dc eder ve botu kapatır.
IsThreat= 00011001 Tehdit oalrak
belirttiğiniz levelde bir yaratıkla karşılaşınca yapmasını
istediklerinizi burada belirtiyoruz.Genel ayarlar kısmında
ThreatLevel olarak belirttiğimiz değerde bir mobla karşılaşınca direkt bu satırı uygulamaya sokar.
Diyelimki
ThreatLevel= 110 yazdınız. ve uruk bladede kasıyorsunuz.Adamın birisi slota
Giant Golem(110 level) çekti ve siz onu öldürebilecek güçte değilsiniz.Alarm çalmasını ve,Town atmasını istiyoruz karakterimizin. o zaman
IsThreat= 00100001 yaparız, üçüncü hane alarm çalmasını belirtir, son hane town atmasını belirtir.
IsEnemy= 00100000 Karşı ırktan bir
karakterle karşılaşınca yapmasını istediklerimizi burada belirtiyoruz.
Mesela town atıp DC edip botu kapatmasını istiyoruz botumuzun. o zaman
IsEnemy= 00011001 yaparız.Town atma, dc etme ve bot kapatma ayarına karşılık gelen
hanerleri 1 yaptık, diğerlerini sıfır yaptık.Özellikle 1. Serverlarda
level kasıyorsanız savaş zamanı kurban olabilirsiniz karşı ırka, bu ayar
karakterinizi bu durumlarda dc etmek için işinize yarayacaktır.
IsDead= 00100000 Karakterimiz
ölünce,botun yapmasını istediklerimizin belirtildiği satırdır
burası.Karakter ölünce alarm çalsın bize bildirsin istiyoruz diyelimki,
IsDead= 00100000 yapıyoruz.
NOT:Eğer burda Town atma seçili ise yani
son hane 1 ise karakterimiz Press OK yapar exp kaybeder ve öyle towna
gider.Dikkat etmeliyiz buraya öldükten sonra otomatik, press ok yapıp
slota dönmesini isterseniz yine burdan yapabilirsiniz.(IsDead= 00000011) NoHealth= 00100001 Can potumuz
bitince yapmasını istediklerimizi burda belirtiriz.RPRye yollayıp,oto
buy kısmında ve rpr route kısmında da belirtirsek gidip rpr yapıp pot
alıp geri gelebilir karakterimiz.
NoMana= 00000000 Mana potumuz bitince
yapmasını istediklerimizi burda belirtiriz.RPRye yollayıp, oto buy
kısmında ve rpr route kısmında da belirtirsek gidip rpr yapıp pot alıp
geri gelebilir karakterimiz yada pot bitince town attırıp botu
kapatabilirsiniz mesela.Ne yaptırmak istediğimiz tamamen bize kalmış,
istediğimiz davranış çeşitini uygulatabiliriz.
NoPriest= 00100000 partide priest yoksa yapmasını istediklerimizi belirtiriz burda. Priest dc olunca town çekebilriz mesela
NoParty= 00000000 Burada Partideki üye sayısı Bot kısmında belirttiğimiz
PartyLimit değerinin altına düşerse burada belirttiğimiz şeyleri uygular.
örnek: bot kısmındaki
PartyLimit=6 ise party 5 kişiye düştüğü an burdaki escape ayarını uygular.
IfStacked= 01000000 Inventoryde her hangi bir item,Bot bölümündeki
StackLimit değerinde belirtilen sayıya ulaşınca bu satırda belirttiklerimizi uygular.Fakat
ExcludedSlots değerinde belirttiğimiz slot numarasını hariç tutar, o numaradaki
slottaki itemin sayısı ile ilgilenmez kaç olursa olsun umrunda olmaz.
IfStuffed= 01000000 Inventory tam
oalrak dolarsa, hiç boş yeriniz kalmadığında burada belirttiğimiz
ayarları uygular.Mesela exp kastığımız slotta çıkan itemeleri otomatik
satma listemize eklersek bu ayarıda RPR yapacak şekilde ikinci haneyi 1
yaparsak, üstümüz dolucna rprye gider itemleri satar üstümüzde yer
açılır ve tekrar gelir slota.
IfRepair= 01000000 Silahımızın
Durability değeri yüzde cinsinden bot kısmındaki DurabilityPct değerine
gelirse burda yazanları uygular, burada ikinci haneyi 1 yaparak rpr
rotasına yollayabiliriz.Eğer ayarımız
IfRepair= 01000000 ise aşağıda daha sonra belirteceğimiz rpr kısmındaki rotayı uygular.
NOT: IfRepair= 01000000 buradaki ikinci hanedeki 1, sıfır olursa karakter rpr yapmaz.Karakteriniz rprye gitmiyorsa ilk burayı kontrol edin. NoItem= 00000000 kullandığımız
skillerin yada ayarların her hangi birisi için gereken item inventoryde
yoksa burdaki ayarları uygular, diyelimki ok sıkacak, ama ok yok hiç,
burayı uygular, yada pot basacaktır, pot bitmiştir burayı
uygular.Burayı kullanarak gidip sundriesten yada potçudan rpr route ile
item aldırabiliriz.
NoGold= 00001000 ÜZerimizdeki para bot kısmındaki
GoldLimit değerinin altına inerse buradaki belirttiğimiz şeyleri uygular.örneğin Charı dc ettirebiliriz paramız bitince.
[Casting]
InstantCast= 1
CastWhileRun = 1
ShiftSkill= 0
ShiftAttack= 600
InstantCast= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) Burada kullanılan skili icra ederken efektini uygulayıp uygulamamsını
seçebilriz. Eğer bu değer 1 ise skili anında uygular ve efektini
çıkartmayı beklemez.Daha seri seri kullanırız skilleri bu şekilde.Eğer
bu değer 1 ise biz karakteri duruyormuş gibi görürüz halbuki skili
uyguluyordur.Sağ altta vurduğu damageler yazar zaten.Slotunuza KS
yapılıyosa bu değeri 1 yapmanızda fayda var.
CastWhileRun = 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) Hareket halindeyken skilleri uygulayabilmenizi sağlar.Eğer bu değer 0
ise yürürken heal yapamazsınız, yada koşarak ok sıkamazsınız.
ShiftSkill= 0 (-1000 ile 1000 arasında değişir) Burada yazdığınız değer skilleri ugularken arasında geçen süredir.
Milisaniye cinsindedir.Burdaki değer 0 olursa bot otomatik olarak
yapacaktır bu işlemi,çok düşük değerlerde dc sorunlarıyla
karşılaşabilirsiniz.Sıfır olarak kalmasında fayda var.Kobot en iyi
süreleri kendisi seçer.
ShiftAttack= 600 (-1000 ile 1000 arasında değişir) Yukarıdaki ayar gibi işleve sahiptir buda ama ondan farkı bu ayar
sadece R atak için geçerli gecikme süresidir. Yani iki R atak arasındaki
süredir.Silah atack hızları farklı olduğu için silahınıza göre bir
değer belirmekte fayda var.Buradaki ayarın geçerli olabilemesi için
[Attacker] kısmındaki
NormalAttack= 1 olmalıdır, aksi halde burdaki ayarın bir önemi kalmaz.Moradondaki
korkuluklarda denemeler yaparak kendi silahınıza en uygun değerleri
bulabilirsniz.
[Attacker]
BotType = 1
TargetingMethod= 5
TargetLevelMin= 1
TargetLevelMax= 255
TargetHPMin= 1000
TargetHPMax= 2000
TargetID= 1001, 1002, 1003
TargetNameID= 950, 1671, 1180
TargetLookID= 100
Skill0ID= 108500
Skill1ID= 0
Skill2ID= 0
Skill3ID= 0
Skill4ID= 0
Skill5ID= 0
Skill6ID= 0
Skill7ID= 0
Skill8ID= 0
Skill9ID= 0
NormalAttack= 0
AvoidKillSteal= 0
RunToRange= 0
AttackRangeMin= 50
AttackRangeMax= 50
MinorHeal= 1
MinorPct= 60
CounterAttack= 1
BotType = 1 (0-3 arası değişir) Yaratık seçme ayarını temsil eden satırdır burası.
BotType = 0 olduğu durumda yaratığı elle seçme moduna alır.Sadece seçtiğimiz yaratığa atak yapar.
BotType = 1 olduğu durumda en
yakındaki yaratığı otomatik sseçer.Tıpkı Z ile seçmek gibi ama burda Z
ile yapmaz bunu, Zden farklı olarak, yaratıktan daha erken elini çeker,
diğer birini seçer.Diğer koxplardaki Z methodlardan farklı ve daha
seridir.
BotType = 2 olduğu durumda rastgele
seçer yaratığı, kafasına göre birini seçer, diyelimki Eslant titan
slotundasınız, bu metodu açarsanız tüm titanları birden
çekebilirler.Güçlü yaratıklara karşı kullanışlı değildir.Bide eğer
counter atack ayarınız açıksa yani atack yapana karşılık verme ayarınız açıksa pek iyi çalışmaz. Çok seri slotlarda işinize yarayabilir.
BotType = 3 olduğu durumlarda party
üyelerinin atack yaptığı yaratıkalara dalar, diyelimki atack
ayarlarınızı sadece 100 levelli stone golem için ayarladınız ve eslant
sg slotundasınız ve
BotType = 3 ayarlı ise, herhangi bir takım arkadaşınız
Dark Stoneye
atack yaparsa sizde yapmaya başlarsınız, işin kötü tarafı DS öldükten
sonra da DSlere Atack açmış bulunur,DSyi artık atack listesine ekler.
TargetingMethod= 5 (1-5 arası değişir) Bu kısım ise yaratık ayarlarımızın olduğu kısımdır.Burayı iyi
ayarlayarak istediğimiz yaratıklara ayar yapmasını ,istemediklerimize
karışmamasını sağlayabiliriz. Yaratıkları bazı özelliklerine göre
filtreleme yaparak atack yapar bu şekilde.
NOT:BotType = 3 durumu istisnadır,
partyden biri dalarsa sizde atack yaparsınız ve yaratık listenize
ekler.Yartık ayarlarınızı nasıl yaparsanız yapın bu durumda ayarınıza
ekleme olacaktır. Öncelikle şunu belirtmekte fayda var,her yaratığın 3 tane ID değeri vardır.
TargetID,
NameID ve
LookID. Yaratığı seçip
CTRL+Num5 yapınca bu değerleri görebilirsiniz.( bu değerleri yaratık ayarı yaparken sık sık kullanacağız)
TargetingMethod= 1 olduğu durumlarda yaratığın HP(can) değerine göre atack yapar.
TargetHPMin ve
TargetHPMax değerleri ile birlikte çalışır.Bu değerlerede göz atalım.
TargetHPMin (1- 2147483647 arası değer alır), atak yapılacak yaratığın minimum can değeridir.
TargetHPMax (1- 2147483647 arası değer alır), atak yapılacak yaratığın maximum can değeridir.
Diyelimki En fazla Giant Golem kesebiliyorsunuz,Giang Golemin canı
14k,
TargetHPMin=1,
TargetHPMax=14000 ve TargetingMethod= 1 ise Slota hangi yaratık çekilirse çekilsin canı 14kdan büyük hiçbir şeye dalmayacaktır.
TargetingMethod= 2 olduğu durumlarda Yaratığa ID numarasına göre atack yapar,
TargetID değeri ile birlikte çalışır. Diyelimki eslantta boss keseceksiniz,
deruvish founder var ama eslant tehlikeli yer başka yaratıklara yanlışlıkla dalmasını
istemiyorsunuz. Bot kapalı vaziyette iken, Yaratığı(Deruvish Founder)
seçip
insert( bilgiler part chatte gözükür) yada
CTRL+Num5e( bilgiler bot penceresinde gözükür) basarsanız Yaratığın tüm bilgilerini öğrenebilirsiniz. o bilgiler içinde
TargetID vardır. işte orda yazan değeri buradaki
TargetID= değeri karşısına yazarsanız ve
TargetingMethod= 2 seçili ise sadece Deruvish Foundera atack yaparsınız. Yada örneğin
birden fazla yaratığa atack yapmasını istiyorsunuz, her yaratığın
TargetID değerini aralara virgül koyarak belirtebilirsiniz.
örnek: TargetingMethod= 2 ayarladık
TargetID= 14260, 12002, 16080, 40060 bu şekilde sadece TargetID değerlerini yazdığımız bu 4 yaratığa atack
yapar.Onun dışında hiç bir şeye atack yapmaz. Yalnız burda kötü bir
durum var TargetID değerleri belirli slotlarda aynıdır.Mesela Hell Hound
keseceksiniz seçtiniz bir hell houndu baktınız TargetID numarası
17297, ama bu değer o slottaki Hell houndlar için geçerlidir. Başka bir
slottaki Hell houndun TargetID farklıdır. Onun için pek tavsiye
etmiyorum bu şekilde atack yapmayı ama hayal gücünün sınırı yok belki
başka yerde çok işe yarayabilir, size kalmış ama kullanmayın derim ben
TargetingMethod= 3 olduğu durumlarda yaratıkların ismine göre atack yapar,
NameID değeri ile birlikte çalışır,
NameID değeri değişmezdir Stone Golem bir harita içinde heryerde Stone Golemdir
Kanımca en sağlıklı yöntem budur.Yani Stone Golem için
NameID değeri haritanın her slotunda aynıdır.Farklı haritalarda farklıır,
eslantta ve emc farklı haritalardır mesela bradaki stone golem
NameIDler arasında fark vardır.Sadece aynı haritada aynıdır bu IDler.
CTRL+Num5 haricinde yaratıkların
NameID değerlerini bulabileceğimiz bir yöntem daha var.
MOB List adresine girdiğimizde oyundaki tüm yaratıkların olduğu bir liste
açılır bu listeden öğrenmek istediğimiz yaratığın adına tıklayınca
açılan sayfanın adres çubuğundaki linkine bakarak öğrenebiliriz.
örnek: Bu adresten Ronark Landda bulunan trol'e tıkladım ve açılan sayfada adres çubuğuna baktım.Aderin sonu "
npcinfo.php?id=1741&kind=1" şeklinde bitiyor. işte burdaki
1741 değeri Ronark Landdaki Troll yaratığının
NameID değeridir.
Uploaded with ImageShack.us
Eskiden "
/KnightOnline/Data" klasöründeki tbl lere bakarakta öğrenebiliyorduk fakat yanılmıyorsam tbl editleme fixlendi.
Diyelimki birden fazla çeşit yaratığa atack yapmasını istiyoruz o zaman
NameID değerleri arasına virgül koyarak listeyi büyütebiliriz.
örnek: TargetingMethod= 3 ayarlı iken
NameID= 1741, 4301, 616 Ayarlarımız bu şekilde iken sadece yukarıda
NameID değerini yazdığımız 3 yaratığa dalar
(ronark landdaki troll, emcdeki hell hound ve emcdeki tyon) TargetingMethod= 4 olduğu durumlarda yaratıkların görünümlerine göre atack yapar.Örnek veriyorum
Stone Golem,
Giant Golem,
Titan ve
Talos. Bu 4 yaratığın görünümleri aynıdır.Sadece boyut ve levelleri farklıdır.Bu ayarı kullandığımızda
TargetLookID ile birlikte kullanırız.
TargetLookID değeri aynı görünümlü yaratıklarda değişmezdir.Başka bir örnek verecek olursak
Dragon Tooth Skeleton,
Dragon Tooth commander,
Dragon Tooth soldier,
Dragon tooth ve
Dark Knight; bu saydığım yaratıklar farklı özelliklere sahiptir ama hepsinin görünümü aynıdır yani
TargetLookID değerleri hepsinde aynıdır.
T
argetLookID= karşısında yaratığın
TargetLookID değerini yazarak atack yaptırabiliriz, yine daha öncede dediğim gibi birden fazla değer ekleyebilriz virgül kullanarak.
TargetingMethod= 5 olduğu durumlarda yaratıklara levellerine göre atack yapar.
TargetLevelMin ve
TargetLevelMax değerleri ile birlikte kullanılır.
TargetLevelMin (1-255 arası değişir), atack yapılmasını istediğimiz minimum level seviyesidir.
TargetLevelMax (1-255 arası değişir), atack yapılmasını istediğimiz maximum level seviyesidir.
Örnek veriyorum Eslantta Stone Golem keseceksiniz,
insert yada
ctrl+num5 ile öğrendik stone golemin bigilerini, yada yukarıda yaratık listesini
görebilmeniz için verdiğim adresten baktık yaratığın level
bilgisine.Stone golem 100 levelmiş ve sadece Stone goleme atack yapsın
istiyoruz, o zaman ayarlı şöyle yapıyoruz.
TargetingMethod= 5
TargetLevelMin= 100
TargetLevelMax= 100 Benim size tavsiyem method 3 yada 5i
kullanmanızdır.Ben şahsen 5. methodu kullanıyorum ama 3. methodun en
iyisi olduğunu düşünüyorum. Skill0ID= 0
Skill1ID= 0
Skill2ID= 0
Skill3ID= 0
Skill4ID= 0
Skill5ID= 0
Skill6ID= 0
Skill7ID= 0
Skill8ID= 0
Skill9ID= 0 Burada kullanmak istediğimiz skilleri sırayla yazdığımız satırlardır.
Listemize maximum 10 tane skill ekleyebiliyoruz.Kullanacağımız skillerin
mutlaka gerekli skill pointleri verilmiş olmalıdır eskiden olduğu gibi
değil sistem,skill puan verilmiş olsa bile,açılmayan skilleri işlemez,
mesela 70 skili gibi skiller.
Skill kodları belirli bir kural dizisine göre şekillendirilmiştir.Skill
kodlarını hazır olarak bulabilirsiniz ama bir hata ile
karşılaştığınızda sorunu çözebilmeniz için bunları bilmeniz
gerekmektedir.İşin mantığını daha iyi anlayacaksınız.
Skill kodları 6 hanelidir;
ABBCDD ----> örnek:
208540 ---> 2 08 5 40 (A BB C DD)
A--> İlk hanemiz karus yada humanmı olduğumuzu belirtir. Karus=1 , Human=2 dir.
BB-> İkinci ve üçüncü hane, karakter jobunu belirtir.Master açık olanla olmayan karakterlerin kodu fakrlıdır
Warrior (Normal-Master olmayan) --->
05 (örnek: Tüm Human master açık olmayan warrior skill kodları 205 ile başlar)
Warrior ( Master Açık) ------------>
06 (örnek: Tüm Karus master açık warrior skill kodları 106 ile başlar)
örnek: 106750 yada
205750 Rogue (Normal-Master olmayan) ----->
07 (örnek: Tüm Human master açık olmayan rogue skill kodları 207 ile başlar)
Rogue ( Master Açık) -------------->
08 (örnek: Tüm Human master açık rogue skill kodları 208 ile başlar)
örnek : 208540 yada
107540 Mage (Normal-Master olmayan) ------>
09 (örnek: Tüm Karus master açık olmayan mage skill kodları 109 ile başlar)
Mage ( Master Açık) --------------->
10 (örnek: Tüm Karus master açık mage skill kodları 110 ile başlar)
örnek: 209618 yada
110510 Priest (Normal-Master olmayan) ---->
11 (örnek: Tüm Human master açık olmayan priest skill kodları 211 ile başlar)
Priest ( Master Açık) ------------->
12 (örnek: Tüm Karus master açık priest skill kodları 112 ile başlar)
örnek: 211554 yada
112560 C--> skill kodlaırndaki dördüncü
hane,Skill sayfasını açtığımızda yani K'ya bastığımızda kullanacağımız
skilin hangi sayfada olduğu bilgisini belirtir.
Kullanacağımız skill,
ilk sayfada yani
Basic Sayfasında ise -----------> 0
Kullanacağımız skill,
ikinci sayfada ise -----------------------------> 5
Kullanacağımız skill,
üçüncü sayfada ise ---------------------------> 6
Kullanacağımız skill,
dördüncü sayfada ise -------------------------> 7
Kullanacağımız skill,
beşinci sayfada yani
Master Sayfasında ise ----> 8
örnek: 212509 DD-> Skill kodlarımızdaki son iki hane
ise, skillin hangi levelde açıldığını gösterir,K'ya basıp skill
sayfasına girdiğimizde herhangi bir skilin özelliklerine baktığımızda
orda "
Required Level(Basic skillerde)" yada "
Required Skill point" karşısındaki yazan değerdir.Yani kaç levelde açıldığını, yada kaç skill puanı istediğini gösterir.
örneğin: Priestlerin malice skili
3 skill paunı istemektedir, buna göre skill kodunun son iki hanesi
03 olur.
NOT:Archery2 skilli istisnadır.Level 9 açılmasına rağmen 07 ile biter( normalde 09 olması lazım sonu)
NOT: tüm classlar için 70+ skillerde bu kurallar geçerli olmayabilir. bu
kurallar 70 alındaki skiller için geçerlidir, 70+ skillerde çok fazla
istisnai durumlar söz konusudur.
NOT: Diyelimki aynı levelde iki tane skill açılıyor yada iki ayrı
skillde aynı skill paunını istiyor, o zaman sıralamada bulunan ikinci
skill hangisiyse normalde istediği skill puanının bir fazlasını yazarız
son haneye
Mesela Pristlerin
Undying ve
Heapness skilleri aynı skill sayfasındadırlar ve ikiside
54 skill puanı istemedektedirler.Unyding, Heapnessden önce geldiği için
undyingin skill kodu 54 ile biter ama heapness (54+1) yani 55 ile biter.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Şimdi
[Atacker] bölümünü anlatmaya devam edelim
NormalAttack= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) Buradaki değer R atack yapıp yapmayacağınızı belirtir.
Okçularda DC ye problem olmaktadır.
Zaten uzaktan çalışmamaktadır. Bazı skillerin Server tarafına
alınmasından sonra okçular kullanamamaktadır.Kullanmak için mobun
yakınında olmanız gerekmektedir ama diğer karakterler kullanabilir
özellikle warriorlar için kullanışlıdır,Hem normal skill kullanırken R
atackta yapabilirler.R vuruşları arasındaki süreyi değiştirmeyi yukarıda
[Casting] bölümündeki
ShiftAttack değeri ile değiştirmeyi göstermiştik.
NormalAttack= 0 ise
ShiftAttack değeri önemli değildir çünkü R atack kapalı olmuş olur.
NormalAttack= 1 ile R atack yapmayı aktive etmiş oluruz.
AvoidKillSteal= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) Karakterimizin KS yapmasını engelleyebilmek için bir seçenektir. Eğer
AvoidKillSteal= 1 ise party dışındaki herhangi bir oyuncunun atak yaptığı moba kesinlikle atak yapmaz.Yani KS atmaktan kaçınır.
AvoidKillSteal= 0 yaparsak eğer KSye dikkat etmeksizin seri seri atak yapar.Tavsiyem
AvoidKillSteal= 0 olarak kullanmanızdır ama bazı durumlarda işe yarayabiliyor.Alayına KS
RunToRange= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) bu seçenek yaratıklara yaklaşabilmemiz için bir özelliktir.Skilleriniz
uzaktan atılmıyorsa örneğin warriorsanız yaratığa vurmak için yaratığa
yaklaşmanız gerekmektedir.Bu özellikle yaratığa koşup atak
yapabilirsiniz.Bu özellik
AttackRangeMax ve
AttackRangeMin değerleri ile birlikte kullanılır.
RunToRange= 0 yaparsanız bu özellik kapalıdır. Bunun dışında koşacağınız yaratığın minimum ve maximum uzaklık değerlerini
AttackRangeMax= ve
AttackRangeMin= karşısına yazıyoruz.
AttackRangeMin= 20 (1-50 arası değişir) Atak yapacağınız yaratığın minimum uzaklık değeridir.50 yaparsanız
distance, yani uzaklık değeri 50den küçük olan yani yakınınızdaki hiç
bir yaratığa saldırmaz.
AttackRangeMax= 50 (1-100 arası değişir) Atak yapacağınız yaratığın maximum uzaklık değeridir.100 yaparsanız
distance, yani uzaklık değeri 100den büyük olan yani çok uzağınızdaki
hiç bir yaratıklara koşmaz.
MinorHeal= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif)Bu
seçenek isminden de anlaşılacağı üzere Minor Healing seçeneğini
açıp/kapatan satırdır.Bu seçenek sadece Rogue karakterler içindir.
MinorPct değeri ile birlikte kullanılır.
MinorPct= 60 (1-100 arası değişir) Mibor heal yapması içni canın yüzde kaç olmasını istiyorsanız, o yüzde
değerini girmelisiniz. mesela burda 60 yapmışz, canımız(HP) yüzde 60
altında olunca minor healing yapıp canı fulleyecektir.