Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018

Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,Hack, ,Acme,saoc,Knightonline,Myko,Çinko,Tbl,2018
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler

Aşağa gitmek 
4 posters
YazarMesaj
Admin
Admin

Admin
Admin


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 4016
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 10960
Rep Gücü : 40
Yaş : 38
Nerden Nerden : ist
İş/Hobiler İş/Hobiler : Knight Online
Lakap Lakap : KOXPCU

Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Empty
MesajKonu: Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler   Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Icon_minitimePtsi Ara. 27, 2010 11:05 am

Öncelikle kobotun yapısından bahsetmek istiyorum.İndirdiğiniz kobot programı klasör içinde genellikle notepad.exe
olarak isimlendirilmiştir.Bildiğiniz gibi GMler sizin tüm çalışan
işlemlerinizi görebilir. Onun için şüphe çekmemesi açısından böyle bir
isim koyulması mantıklıdır.

Kobotu çalıştırdığınız zaman aynı klasör içinde 2 tane dosyanın
içeriğini okuyarak neler yapması gerektiğine,nasıl davranması
gerektiğine karar verir. Bu dosyalar notepad.ini ve notepad_Loot.ini dosyalarıdır.

Kobotun exe dosyası yani notepad.exenin adını istediğini gibi değişirebilirsiniz ama onu değiştirirseniz ini dosyalarınıda aynı isimle değiştirmek zorundasınız.

örnek: notepad.exe yi değiştirdik koxp.exe yaptık, o zaman ini dosyalarınıda koxp.ini ve koxp_Loot.ini olarak değiştirmeliyiz.

notepad.ini dosyası botumuzda uygulanmasını istediğimiz ayarların belirtildiği dosyadır.

notepad_Loot.ini dosyası ise kutu toplama konfigrasyonlarının belirtildiği dosyamızdır.

Anlatımımız 2 bölümden oluşmakta;

A- Bot genel ayar kısmı(notepad.ini)

B- kutu toplama kısmı (notepad_Loot.ini)
GENEL AYARlar [notepad.in
[General]
GameName= "Knight OnLine Client"
HackName= "Untitled - Notepad"
GameName= "Knight OnLine Client" Burada
botumuza hangi pencereyi yakalayacağını,tutunacağını, hangisiyle
çalışacağını söylüyoruz burda yani bu kısma kısaca Knight online pencere
adı diyelim, burada tırnaklar içine yazdığınız değer açtığınız oyunun
görünen pencere ismidir.Multi clientlerle oyuna girerken pencere ismini
sorar mutlaka, işte multi ile girerken oyuna hangi pencere ismini
atadıysanız, burda tırnak içinde o değer yazılmalı yoksa kobotu
çalıştırdığınızda hata verir.Default olarak, multi ile hiç pencere adı
değiştirmediğinizi varsayarsak "Knight Online Client" olacaktır.

Örnek: multiclientle oyuna girerken pencere adı kısmına "111" girdik.o zaman kobotta gerekli ayar kısmı şöyle olmalıdır GameName= "111"

NOT:Oyuna multiclientle girmezseniz
kobotu çalıştıramazsınız. çünkü oyun bypass sistemini multiclientler
aşabiliyor ve deaktif ediyor.Bypass edilmiş oyunda kullanabilirsiniz
kobotu.Kısaca multiclient %100 şart.


NOT: Hf ile birlikte kullanamazsınız
çünkü hf bypass sistemini kapatmıyor sadece aşıp oyuna giriyor.Hf açık
oyunda bypass sistemi devrede olduğu için kobotu açık olan oyun
penceresine bağlayamazsınız.



HackName= "Untitled - Notepad" bu
kısım Kobot pencere adı kısmıdır, yukarıdaki pencere adı ile
karıştırılmamalıdır. Yukarıdaki, oyun pencere adı, buradaki ise kobot
pencere adımızdır.Buraya ne girdiğimiz çok önemli değil her halukarda
bot çalışır yalnız daha önce de dediğimiz gibi GMler çalışan
uygulamalarınızı kontrol edebilir. Kontrol ettiğinde kabak gibi bizi
yakalamısı istemeyiz.

GM nin sizi kontrol ettiğini varsayarak konuşursak,GMnin sizin çalışan uygulamalarınıza baktığında "Yeni Metin Belgesi - Not Defteri"
diye birşey görmesi onu hiç şüphelendirmeyecektir onu ama GMlerin
gavur olduklarını göz önüne alırsak türkçe bilmedikleri için onları
dahada etkilemek için İngilizce işletim sistemlerinde olduğu gibi "Untitled - Notepad" yapmak daha mantıklı.

Birden fazla kobot açmışsak hepsi aynı olamayacağı için, kendi
anlayacağımız dilden açtığımız karakterlere göre isimler verebiliriz.

Örnek: 3 tane char açtık diyelimki, üçünde de kobot açmak için ayar şöyle olmalıdır.3 karakter içinde ayrı ayrı yazıyorum.

[General]
GameName= "Karakter 1 pencere adı"
HackName= "Untitled - Notepad"

[General]
GameName= "Karakter 2 pencere adı"
HackName= "Untitled(2) - Notepad"

[General]
GameName= "Karakter 3 pencere adı"
HackName= "Untitled(3) - Notepad"
[Memory]
Search= 1
KO_ITOZ= 0x00C14230
KO_ITEZ= 0x00C14234
KO_FLPZ= 0x00C14400
KO_FLMZ= 0x00C144AC
KO_SMMZ= 0x00C144B0
KO_SM6Z= 0x00C144B4
KO_SM4Z= 0x00C14410
KO_STOZ= 0x00C14C2C
KO_ITCB= 0x00C1A5FC
KO_SM1Z= 0x00C1A72C
KO_SM2Z= 0x00C1A730
KO_SM3Z= 0x00C1A734
KO_SM9Z= 0x00C1A738
KO_CHTR= 0x00C1C4C0
KO_ITOB= 0x00C1E904
KO_ITEB= 0x00C1E908
KO_SMMB= 0x00C1E9C0
KO_STOB= 0x00C1EA64
KO_FLDB= 0x00C1EA8C
KO_CHRB= 0x00C1EA90
KO_PKTB= 0x00C1ED50
KO_MVMB= 0x00C1ED58
KO_DLGB= 0x00C1ED84
KO_SNDF= 0x00476340
Bildiğimiz gibi arkadaşlar oyun bilgileri, oyun için değişkenler her
zaman RAMlerde biryerlerde tutulur, RAMlerdeki bu gözeneklere pointer
diyoruz.Programlama ile uğraşanlar bilirler.
Kobot ihtiyaç duyduğu değerlerin hafızadaki hexadecimal(16lık sayı sistemi) adreslerini buraya bakarak anlar.

Search= 1 değeri Pointerları otomatik olarak bulup kullanmasını sağlar, bize çok büyük avantaj sağlar.
Eğer bu değeri Search= 0 yaparsak ,yukarıdaki gerekli pointerları tek tek kendimiz bulup karşısına hexadecimal olarak,adresini yazmak zorundayız.

Bu kısım bizim gibi sıradan kullanıcıları(kendi adıma konuşuyorum,sizi
tenzih ediyorum) pek ilgilendirmiyor burayı fazla kurcalamaya gerek yok.
[Keys]
Key00 = 0x60
Key01 = 0x61
Key02 = 0x62
Key03 = 0x63
Key04 = 0x64
Key05 = 0x65
Key06 = 0x66
Key07 = 0x67
Key08 = 0x68
Key09 = 0x69
Key10 = 0x11
Key11 = 0x12
Key12 = 0x6B
Key13 = 0x7A
Bu kısım kobot kısa yol tuşlarının tanımlandığı kısımdır.Burada gördüğünüz gibi bazı hexadecimal değerler var örneğin Key04 = 0x64, buradaki 0x64 değeri Key04 değerinin hangi tuş olması gerektiğini belirtir. 0x64 değeri Num4,
yani klavyenin en sağ tarafındaki numerik tuşlardan 4 tuşudur.Bu ve
tüm diğer tuş değerlerini istediğimiz gibi değiştirebiliriz.Buraya
tıklayarak tüm tuş kodlarını görebilirsiniz.
Sanal tuş kodları... (microsoftun programcılar için destek verdiği bir sayfadır- yani MSDN)
yada alternatif olarak buraya bakabilirsiniz.
Sanal Tuş kodları..(Alternatif Link).
NOT:Burdan baktığımız değerin başına 0x koyuyoruz

Peki bu tuşlar ne işe yarar neden istediğimiz gibi değiştirelimki
neyimize yarayacak diyebilirsiniz.Kobotta bazı kısa yol tuşları vardır,
örneğin wallhacki açıp/kapatan bir kısa yol tuşu yada seçili olan
nesnenin yani npcnin,yaratığın yada oyuncunun özelliklerini göstermek
için bir kısa yol tuşu gibi...

örnek:
[key10+key00] Wallhacki açıp/kapatır.Yani daha ayrıntılı inceleyecek olursak, yukarıdaki Key10 ve Key00 değerlerinin karşısındaki atanmış olan tuşlara birlikte basınca wallhack açılır/kapanır.
Key10 değeri gördüğünüz gibi 0x11, bu değer verdiğim linkten bakarsanız CTRL tuşuna karşılık geldiğini görürsünüz. Key00 değeri karşısındaki 0x60 ise Numerik tarafta "0" tuşuna karşılık gelir, aklınıza daha sağlıklı oturması açısından yukardaki linkten kontrol edebilrisiniz.
Yani Wallhacki açıp/kapatmak için CTRL+NUM0 yapmamız gerekiyor.

Diyelimki ben wallhacki (Shift + W) ile kontrol etmek istiyorum, ozaman Key10 ve Key00 kombinasyonlarının karşılıklarını değiştirmemiz gerek. Key10 = 0x11 değeri yerine yukarıdaki linkten bakıp Shift tuşunun karşılığına bakıyoruz, 0x10 muş Shift, şimdide W tuşuna bakıyoruz, oda 0x57ye karşılık geliyor.Değerleri şöyle değiştiriyoruz Key00 = 0x57 , Key10 = 0x10

Artık wallhack kontrol tuşlarımız (Shift+W)

NOT: key sıralamalarını değiştiremiyoruz
meslea [Key05+Key09] wallhack yapamıyoruz, wallhack her zaman Key10 ve
Key00 ile yapılır.Sadece key karışıklarını değiştirebiliriz,programcısı
böyle kodlamış..


Bu kadar ayrıntıdan sonra şimdi kobot kısayol fonksiyonlarına bakalım

[CTRL + NUM0] ----> [key10 + key00] ----> Wallhack Aç/Kapat (Bot aktiftende çalışır, inaktifkende)

[CTRL + NUM1] ----> [key10 + key01] ----> Video modu
Aç/kapat. Bu moda geçince karakterimiz görünmez olur, ve istediğimiz
kadar zoom yada uzaklaştırma yapabiliriz.(Bot aktiftende çalışır,
inaktifkende)

[CTRL + NUM2] ----> [key10 + key02] ----> Irk değişimi (Bot aktiftende çalışır, inaktifkende)(Yanılmıyorsam fixlendi)

[CTRL + NUM3] ----> [key10 + key03] ----> Kullanabileceğiniz skilleri yani o anda açık olan tüm skilleri ve kodlarını listeler,
mesela malice atacaksınız kodunu bilmiyorsunuz. hemen bu şekilde bakıp
kodunu öğrenebilirsiniz.Maliceye skill point vermediyseniz o listede
göremezsiniz.(Sadece Bot inaktifken çalışır)

[CTRL + NUM4] ----> [key10 + key04] ----> partideki tüm üyelerin ID numaraları
gösterir.Bildiğiniz gibi karakterler, itemler dahil oyundaki herşey
birer nesnedir.Burda partideki üyelerin nesne ID numaralarını öğrenmek
için kullanabilriz.(Sadece Bot inaktifken çalışır)

[CTRL + NUM5] ----> [key10 + key05] ----> Seçili olan nesnenin tüm bilgilerini
burda görebiliriz.Level, ID ,HP ve daha bir çok bilgisini bu şekilde
öğrenebiliriz.Örneğin Troll King kaç level yada ne kadar canı var
öğreneceksiniz, seçiyorsunuz troll kingi, sonra basıyorsunuz ctrl+num4e.Bu şekilde nesnenin tüm bilgilerini öğrenebiliyoruz.(Sadece Bot inaktifken çalışır)

[CTRL + NUM6] ----> [key10 + key06] ----> İnventorydeki tüm itemlerin IDlerini
listeler, mesela bir sürü dandik item dolmuş inventory, kodlarına
bakıp bunları oto satma listesine ekleyeceksiz diyelimki, bu şekilde
öğrenebilirsiniz.(Sadece Bot inaktifken çalışır)

[CTRL + NUM7] ----> [key10 + key07]
----> Bir itemin üst üste koyulabilme özelliğini değiştirir.Ama
sadece inventorydeki son slottaki item için geçerlidir.Atıyorum BUS var
üstünüzde 199 tane, son slota koyup ctrl+num7
yaparsanız 199. yu aldıktan sonra 200.yü yeni bir yığın oluşturur.
ikinci grubu üst üste koymaya başlar.(Yanılmıyorsam buda fixlendi)

[CTRL + NUM8] ----> [key10 + key08] ----> Seçtiğiniz kişiyi yada mobu takip eder.

[CTRL + NUM9] ----> [key10 + key09] ----> Skill bozar( sanırım buda fixlendi)

[CTRL + NUM+] ----> [key10 + key12] ----> Bu tuş kombinasyonu ayarları yeniden yükler,Bot açıkken notepad.ini
dosyasında dğişiklik yaparsanız botun bunları algılaması için botu
yeniden başlatmaya gerek yok bu tuş kombinasyonu ile yapabilirsiniz.

[F11] -----------> [key13] ------------> Botu çalıştırır/durdurur.

Birde kombinasyonu değiştirelemeyen kısa yollar var.

[Shift + ESC] -----------> Çıkış

[Insert] ----------------> Seçili nesnenin tüm özelliklerini party Chatten yazar.

[Bot]
Sit= 0
Continue= 1
WallHack= 1
ThreatLevel= 80
PartyLimit = 1
DurabilityPct= 3
StackLimit= 199
ExcludedSlots= 7
SkillCorrection= 0
GoldLimit= 100000
Sit= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) Bu
satırda eğer karakterinizin boşken oturmasını ayarlıyorsunuz, o anda her
hangi bir skill kullanmıyorsa, karakteriniz oturur.Bu özellik
priestler için süper bir özelliktir.Mana potlarınızın daha uzun süre
dayanmasına yardımcı olur.
Eğer kapatmak istiyorsanız Sit= 0 yapmalısınız.

Continue= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif)
Burada, öldükten sonra press ok yapınca,char oto town attıktan sonra,
tp edildikten sonra, yada rezlendikten sonra botun çalışmaya devam edip
etmeyeceğini belirleriz.Diyelimki Continue= 0 olsun, char öldü, ve biri gelip kaldırdı bizi Continue= 0 olduğu için bot durmaya devam eder, tekrar çalışmaz.
Continue= 1 olmasında fayda var.

WallHack= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) anlaşılacağı üzere wallhackin durumunu belirler.WallHack= 0 ise duvarlarda takılır kalırız.

ThreatLevel= 80 (0-255 arası değişir) burada belirlediğimiz level, tehlike oalrak göstereceğimiz tehdit sınırıdır. Diyelimki oto town ayarlayacaz,150 levelli bir yaratıkla karşılaşırsak town atsın yada oyunu kapatsın istiyoruz.işte o level sınırımızı burda belirliyoruz.
Ayrıca bunu ayarlamak için Escape bölümünde IsThreat kısmını değiştirmemiz gerek, IsThreat ayarlanmadan tek başına bir fonksiyon göstermez burası.

PartyLimit = 1 (0-8 arası değişir) burada partydeki kişi limitini belirliyoruz. Escape bölümündeki NoParty bölümü ile birlikte kullanılır.Tek başına bir fonksiyonu yoktur.
Örneğin partyde 5 kişinin altına düşünce town atsın yada oyunu kapatsın, veya alarm çalsın istiyoruz.Burayı PartyLimit = 5 yapıyoruz ve ayrınca escape bölümündeki NoParty kısmını , party 5 kişinin altına düştüğünde, nasıl davranmasını istiyorsak öyle ayarlıyoruz.

NOT: Eğer PartyLimit = 0 ise escape bölümündeki NoParty kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez.


DurabilityPct= 3 (1-100 arası değişir)
Silahın yüzde cinsinden rpr yapma zamanını belirler.Mesela burda
değer olarak 3 girilmiş, yüzde 3ün altına inince rpr yapma zamanı
gelmiştir anlamına geliyor bu.Yalnız bu oto rpr için tek başına yeterli
değildir.Escape bölümünde IfRepair ile birlikte kullanılır.

örneğin DurabilityPct= 30 ise , silahın durabiltysi yüzde 30un alına inince escape bölümündeki IfRepair ayarları uygulanır.

NOT: Eğer DurabilityPct= 0 ise escape
bölümündeki IfRepair kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez.Yani Oto-rpr
istemiyorsanız bunu 0 yapın.

NOT: Bu özellik tam olarak stabil çalışmıyor.Örneğin 10 yazıyorsunuz
yüzde 10da gitmesi gerekirken silah durabilty değeri tam sıfır olunca
gidiyor ama değerlerde sorun çıkmıyor.



StackLimit= 199 (0-9999 arası değişir)
İtemlerin toplama sayısını belirtir.Hiç bir itemi burda yazılan fazla
sayıda toplamaz burdaki sayıyı limit olarak kullanır.Bazı itemlerde
belirli bir sayıyı(200) aşınca ,Oyunda bazen kapat hataları maydana
gelebiliyor. Bazı itemlerde 200 limiti var oyunda, mesela 200den fazla
bus alamazsınız üzerinize.Onun için kullanışlı bir ayar.

NOT: Eğer StackLimit= 0 ise escape bölümündeki IfStacked kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez.

ExcludedSlots= 7 (0-28 arası değişir) Burada inventorydeki slot numarası belirtilerek, o belirtilen slottaki item sayısı StackLimit değerinde hariç tutulabilir. örneğin StackLimit değeri 199 ve mana potlarınız inventoryde 2. slotta. normalde herhangi bir itemden 199a ulaşınca escape bölümündeki IfStacked bölümünü uygular ama ExcludedSlots= 2 olduğu için bu slotu görmezden gelir hariç tutar, IfStacked için buraya bakmaz. yani pot sayımız artıpta 199u geçebilir bu sayede. (Bu bilgiyi bulabileceğiniz hiç bir Türkçe kaynak yoktur)

NOT: Eğer ExcludedSlots= 28 ise escape bölümündeki IfStacked kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez.


SkillCorrection= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif)
Çok işe yarar bi özellik olmasına rağmen çoğumuz bunu kullanmayı
bilmeyiz. Skill kodlarındaki hataları otomatik düzletme özelliğidir.
Diyelimki skill ayarlarınızda 3 tane skill yazdınız,ama kobotu açınca
hata veriyor pembe renkte "skill does not belog to your class."
yani bu skill kodudnun sizin karakterinize ait olmadığını, bir
yanlışlık olduğunu söylüyor burda. Bu ayarımız işte burda devreye
giriyor eğer SkillCorrection= 1 ise yanlış yazdığınız kodu son 3
hanesine bakarak sizin karakterinize uygun hale otomatik olarak sokuyor.

örnek: 65 level master açık okçusunuz
skill sıralamanız Skill0ID= 208500(throught shot) Skill1ID= 208540(Archshot) Skill2ID= 105520(warrior için legcutting)
gördüğünüz gibi 3. skilli yanlış yazdık. skill IDnin son 2 rakamı
hangi levelde açıldığıdır(burayı Daha sonra ayrıntılı anlatacağız)Bu
nedenle son iki rakamına bakar burada. Eğer bu ayarlarla SkillCorrection= 1 iken çalıştırırsak botumuzu 3. skili yani leg cuttingi otomatik olarak sonu 20 ile bittiği için 20 levelde açılan okçu skiline(Guided Arrow) ayarlayacak.
Yada başka bir örnek verecek olursak, baştaki ilk üç karakter
karakterinizin karus-human yada master olup olmadığını belirtir.(burayı
Daha sonra ayrıntılı anlatacağız).Burayı yanlış girdiyseniz bunu da
düzeltir.



GoldLimit= 100000 (0-2100000000 arası değişir)
karakterinizdeki para durumunu kontrol etmesine yarar. Diyelimki
karakterinizi koydunuz slota, rprlerde felan para gittiğini düşünürsek,
paranız belirli bir seviyeni altına düşünce escape bölmündeki NoGold ayarının
işletilmesini sağlayabilirsiniz.Örneğin paranız 10k nın altına düşünde
oyunu kapatmasını yada alarm çalmasını yada town atmasını istiyorsanız
bu ayar işinini görebilir.GoldLimit= 75000 ayarlı ise paranız 75k altına inince, kobot paranızı bitmiş sayacak ve hemen escape bölümündeki NoGold astırını işleme sokar.

NOT: Eğer GoldLimit= 0 ise escape bölümündeki NoGold kısmındaki ayarı asla gerçekleştirmez.
[Escape]
IsMaster= 00111101
IsThreat= 00100000
IsEnemy= 00100000
IsDead= 00100000
NoWeapons= 01000010
NoHealth= 00100001
NoMana= 00000000
NoPriest= 00100000
NoParty= 00000000
IfStacked= 00000000
IfStuffed= 00000000
IfRepair= 00100001
NoItem= 00000000
NoGold= 00000000
İşte Kobotun en önemli özelliklerinden birine geldi sıra. Escape
bölümünde bazı şartlar sağlandığı durumlarda botumuzun nasıl davranması
gerektiğini belirliyoruz.8 farklı davranış çeşidi vardır. Gördüğünüz
gibi 8 haneli 1 ve 0 dan oluşan bir sayı kümesi görüyorsunuz.Burada her
bir hane sırayla bir davranışı temsil etmektedir.

00111101 (buradaki her haneyi tektek açıklayalım) (1=aktif durumda, 0=inaktif durumda)
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Escpl

Uploaded with ImageShack.us
Belirlenen durumlardan birisi olursa o satırdaki 1 olan yerler işlenir.
örnek: IsMaster= 00111101 değeri,GM görünce burdaki 1 olanların hepsini uygular.Sıfırları görmezden gelir.Onun içn sadece yapasını istediklerimizi 1, diğerlerini 0 yapmalıyız.

İlk hane escape(Escape Skill) skilini
uygulamayı temsil eder,Eğer ilk hane 1 ise, mage ve priestler gate
atarlar, 0 ise hiç bir şey yapmaz.Masela IsThreat karısındaki sayıda ilk haneyi 1 yaparsak, slota ThreatLevel değerimizden yüksek levelli bir mob geldiğinde,charlara gate attırabiliriz.

Not= mageler escape skilini kullanp tüm partyi towna çekmez sadece gate skili ile kendisi towna gelir.


İkinci hane repair rotasını(RepairRoute)
uygular, eğer bu hane 1 ise, botumuzda aşağılarda belirteceğimiz
repair rotasına gider, yani rpr uygular, bu rpr işlemi esnasında
npclerden alış-veriş ederek, rpr dışında bir çok satış veya alış
işlemimizi gerçekleştirebiliriz.Mesela potumuz bitmiştir, okumuz
bitmiştir, belli bir itemden belirlediğimiz sayıyı aşmıştır(StackLimit)
satması için rprye yollarız, yada silahın durabilty değeri düşmüştür
rpr ye yollarız, veya üstümüz dolmuştr satması için rprye yollarız, rpr
rotasınıda buna göre belirlemekte fayda var, mutlaka hem rpr, hemde
alışveriş yapacak şekilde ayarlamalıyız rotamızı,Gitmişken bir çok işi
halledebilecek şekilde düzenlemeliyiz.İlerde bunları ayrıntılı
göreceğiz.

Üçüncü hane(Play Sound) eğer 1 ise,kobot klasöründeki alarm.wav dosyasını çalar."0" ise hiç bir işlem yapmaz.Diyelimki paramız bitince alarm çalmasını istiyoruz NoGold kısmında ki sayıların 3. hanesini 1 yaparız ve Bot kısmındaki GoldLimit= değerinde belirttiğimiz para değerinin altına düşer düşmez alarm çalabilir.

Dördüncü hane(Close Bot) eğer 1 ise
Botu kapatır.0 ise işlem yapmaz.Botun gereksiz durumlarda kapanıp
işlem gücü ve RAM tüketmemesi için idealdir.

Beşinci hane(Disconnect Game) eğer 1 ise Charı DC eder.0 ise işlem yapmaz.

Altıncı hane(Quit Party) eğer 1 ise Charı partiden çıakrtır.0 ise işlem yapmaz.

Yedinci hane(Run Back To Spot) eğer 1 ise botu başlattığınız yere geri döner.0 ise işlem yapmaz.

Sekizinci hane(Go Town) eğer 1 ise Char town atar.0 ise işlem yapmaz.Town atabilmesi için HPnizin yarının üstünde olması gerekir.


Bu işlemlerin öncelik sıralaması vardır.Bazılarının önceliği
diğerlerinkinden fazladır bot ilk önce önceliği yüksek olanı işleme
sokar.

öncelik değerleri karşılaştırması şöyledir.(Büyükten küçüğe doğru)
Town At >> Escape(Gate At) >> Partiden Çık >> DC Et >> Botu Kapat >> RPR Yap >> Alarm Çal


Şimdi Durum kontrollerine gelelim,Hangi şartlarda bu yukarıda yazdığımız şeyleri yapacak, onlara bakalım.

IsMaster= 00011001 GM yada
Blacklistinizde bulunan birisi görüş alanınıza girince direkt burdaki
ayarı uygular. Ban yememeniz için en ideal ayar, Bot Kapat,Town At,DC
Et yani IsMaster= 00011001 olmalı.Bu şekilde ban yemeniz mümkün değil.Gm gelince önce town atar, karakteri dc eder ve botu kapatır.


IsThreat= 00011001 Tehdit oalrak
belirttiğiniz levelde bir yaratıkla karşılaşınca yapmasını
istediklerinizi burada belirtiyoruz.Genel ayarlar kısmında ThreatLevel olarak belirttiğimiz değerde bir mobla karşılaşınca direkt bu satırı uygulamaya sokar.

Diyelimki ThreatLevel= 110 yazdınız. ve uruk bladede kasıyorsunuz.Adamın birisi slota Giant Golem(110 level) çekti ve siz onu öldürebilecek güçte değilsiniz.Alarm çalmasını ve,Town atmasını istiyoruz karakterimizin. o zaman IsThreat= 00100001 yaparız, üçüncü hane alarm çalmasını belirtir, son hane town atmasını belirtir.


IsEnemy= 00100000 Karşı ırktan bir
karakterle karşılaşınca yapmasını istediklerimizi burada belirtiyoruz.
Mesela town atıp DC edip botu kapatmasını istiyoruz botumuzun. o zaman IsEnemy= 00011001
yaparız.Town atma, dc etme ve bot kapatma ayarına karşılık gelen
hanerleri 1 yaptık, diğerlerini sıfır yaptık.Özellikle 1. Serverlarda
level kasıyorsanız savaş zamanı kurban olabilirsiniz karşı ırka, bu ayar
karakterinizi bu durumlarda dc etmek için işinize yarayacaktır.


IsDead= 00100000 Karakterimiz
ölünce,botun yapmasını istediklerimizin belirtildiği satırdır
burası.Karakter ölünce alarm çalsın bize bildirsin istiyoruz diyelimki,
IsDead= 00100000 yapıyoruz.

NOT:Eğer burda Town atma seçili ise yani
son hane 1 ise karakterimiz Press OK yapar exp kaybeder ve öyle towna
gider.Dikkat etmeliyiz buraya öldükten sonra otomatik, press ok yapıp
slota dönmesini isterseniz yine burdan yapabilirsiniz.(IsDead= 00000011)


NoHealth= 00100001 Can potumuz
bitince yapmasını istediklerimizi burda belirtiriz.RPRye yollayıp,oto
buy kısmında ve rpr route kısmında da belirtirsek gidip rpr yapıp pot
alıp geri gelebilir karakterimiz.

NoMana= 00000000 Mana potumuz bitince
yapmasını istediklerimizi burda belirtiriz.RPRye yollayıp, oto buy
kısmında ve rpr route kısmında da belirtirsek gidip rpr yapıp pot alıp
geri gelebilir karakterimiz yada pot bitince town attırıp botu
kapatabilirsiniz mesela.Ne yaptırmak istediğimiz tamamen bize kalmış,
istediğimiz davranış çeşitini uygulatabiliriz.

NoPriest= 00100000 partide priest yoksa yapmasını istediklerimizi belirtiriz burda. Priest dc olunca town çekebilriz mesela

NoParty= 00000000 Burada Partideki üye sayısı Bot kısmında belirttiğimiz PartyLimit değerinin altına düşerse burada belirttiğimiz şeyleri uygular.
örnek: bot kısmındaki PartyLimit=6 ise party 5 kişiye düştüğü an burdaki escape ayarını uygular.

IfStacked= 01000000 Inventoryde her hangi bir item,Bot bölümündeki StackLimit değerinde belirtilen sayıya ulaşınca bu satırda belirttiklerimizi uygular.Fakat ExcludedSlots
değerinde belirttiğimiz slot numarasını hariç tutar, o numaradaki
slottaki itemin sayısı ile ilgilenmez kaç olursa olsun umrunda olmaz.

IfStuffed= 01000000 Inventory tam
oalrak dolarsa, hiç boş yeriniz kalmadığında burada belirttiğimiz
ayarları uygular.Mesela exp kastığımız slotta çıkan itemeleri otomatik
satma listemize eklersek bu ayarıda RPR yapacak şekilde ikinci haneyi 1
yaparsak, üstümüz dolucna rprye gider itemleri satar üstümüzde yer
açılır ve tekrar gelir slota.

IfRepair= 01000000 Silahımızın
Durability değeri yüzde cinsinden bot kısmındaki DurabilityPct değerine
gelirse burda yazanları uygular, burada ikinci haneyi 1 yaparak rpr
rotasına yollayabiliriz.Eğer ayarımız IfRepair= 01000000 ise aşağıda daha sonra belirteceğimiz rpr kısmındaki rotayı uygular.

NOT: IfRepair= 01000000 buradaki ikinci hanedeki 1, sıfır olursa karakter rpr yapmaz.Karakteriniz rprye gitmiyorsa ilk burayı kontrol edin.


NoItem= 00000000 kullandığımız
skillerin yada ayarların her hangi birisi için gereken item inventoryde
yoksa burdaki ayarları uygular, diyelimki ok sıkacak, ama ok yok hiç,
burayı uygular, yada pot basacaktır, pot bitmiştir burayı
uygular.Burayı kullanarak gidip sundriesten yada potçudan rpr route ile
item aldırabiliriz.

NoGold= 00001000 ÜZerimizdeki para bot kısmındaki GoldLimit değerinin altına inerse buradaki belirttiğimiz şeyleri uygular.örneğin Charı dc ettirebiliriz paramız bitince.
[Casting]
InstantCast= 1
CastWhileRun = 1
ShiftSkill= 0
ShiftAttack= 600InstantCast= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif)
Burada kullanılan skili icra ederken efektini uygulayıp uygulamamsını
seçebilriz. Eğer bu değer 1 ise skili anında uygular ve efektini
çıkartmayı beklemez.Daha seri seri kullanırız skilleri bu şekilde.Eğer
bu değer 1 ise biz karakteri duruyormuş gibi görürüz halbuki skili
uyguluyordur.Sağ altta vurduğu damageler yazar zaten.Slotunuza KS
yapılıyosa bu değeri 1 yapmanızda fayda var.


CastWhileRun = 1 (1=Aktif, 0=İnaktif)
Hareket halindeyken skilleri uygulayabilmenizi sağlar.Eğer bu değer 0
ise yürürken heal yapamazsınız, yada koşarak ok sıkamazsınız.

ShiftSkill= 0 (-1000 ile 1000 arasında değişir)
Burada yazdığınız değer skilleri ugularken arasında geçen süredir.
Milisaniye cinsindedir.Burdaki değer 0 olursa bot otomatik olarak
yapacaktır bu işlemi,çok düşük değerlerde dc sorunlarıyla
karşılaşabilirsiniz.Sıfır olarak kalmasında fayda var.Kobot en iyi
süreleri kendisi seçer.

ShiftAttack= 600 (-1000 ile 1000 arasında değişir)
Yukarıdaki ayar gibi işleve sahiptir buda ama ondan farkı bu ayar
sadece R atak için geçerli gecikme süresidir. Yani iki R atak arasındaki
süredir.Silah atack hızları farklı olduğu için silahınıza göre bir
değer belirmekte fayda var.Buradaki ayarın geçerli olabilemesi için [Attacker] kısmındaki NormalAttack= 1
olmalıdır, aksi halde burdaki ayarın bir önemi kalmaz.Moradondaki
korkuluklarda denemeler yaparak kendi silahınıza en uygun değerleri
bulabilirsniz.
[Attacker]
BotType = 1
TargetingMethod= 5
TargetLevelMin= 1
TargetLevelMax= 255
TargetHPMin= 1000
TargetHPMax= 2000
TargetID= 1001, 1002, 1003
TargetNameID= 950, 1671, 1180
TargetLookID= 100
Skill0ID= 108500
Skill1ID= 0
Skill2ID= 0
Skill3ID= 0
Skill4ID= 0
Skill5ID= 0
Skill6ID= 0
Skill7ID= 0
Skill8ID= 0
Skill9ID= 0
NormalAttack= 0
AvoidKillSteal= 0
RunToRange= 0
AttackRangeMin= 50
AttackRangeMax= 50
MinorHeal= 1
MinorPct= 60
CounterAttack= 1
BotType = 1 (0-3 arası değişir) Yaratık seçme ayarını temsil eden satırdır burası.

BotType = 0 olduğu durumda yaratığı elle seçme moduna alır.Sadece seçtiğimiz yaratığa atak yapar.

BotType = 1 olduğu durumda en
yakındaki yaratığı otomatik sseçer.Tıpkı Z ile seçmek gibi ama burda Z
ile yapmaz bunu, Zden farklı olarak, yaratıktan daha erken elini çeker,
diğer birini seçer.Diğer koxplardaki Z methodlardan farklı ve daha
seridir.

BotType = 2 olduğu durumda rastgele
seçer yaratığı, kafasına göre birini seçer, diyelimki Eslant titan
slotundasınız, bu metodu açarsanız tüm titanları birden
çekebilirler.Güçlü yaratıklara karşı kullanışlı değildir.Bide eğer counter atack ayarınız açıksa yani atack yapana karşılık verme ayarınız açıksa pek iyi çalışmaz. Çok seri slotlarda işinize yarayabilir.

BotType = 3 olduğu durumlarda party
üyelerinin atack yaptığı yaratıkalara dalar, diyelimki atack
ayarlarınızı sadece 100 levelli stone golem için ayarladınız ve eslant
sg slotundasınız ve BotType = 3 ayarlı ise, herhangi bir takım arkadaşınız Dark Stoneye
atack yaparsa sizde yapmaya başlarsınız, işin kötü tarafı DS öldükten
sonra da DSlere Atack açmış bulunur,DSyi artık atack listesine ekler.



TargetingMethod= 5 (1-5 arası değişir)
Bu kısım ise yaratık ayarlarımızın olduğu kısımdır.Burayı iyi
ayarlayarak istediğimiz yaratıklara ayar yapmasını ,istemediklerimize
karışmamasını sağlayabiliriz. Yaratıkları bazı özelliklerine göre
filtreleme yaparak atack yapar bu şekilde.

NOT:BotType = 3 durumu istisnadır,
partyden biri dalarsa sizde atack yaparsınız ve yaratık listenize
ekler.Yartık ayarlarınızı nasıl yaparsanız yapın bu durumda ayarınıza
ekleme olacaktır.



Öncelikle şunu belirtmekte fayda var,her yaratığın 3 tane ID değeri vardır.TargetID,NameID ve LookID. Yaratığı seçip CTRL+Num5 yapınca bu değerleri görebilirsiniz.( bu değerleri yaratık ayarı yaparken sık sık kullanacağız)
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler 66941691
TargetingMethod= 1 olduğu durumlarda yaratığın HP(can) değerine göre atack yapar. TargetHPMin ve TargetHPMax değerleri ile birlikte çalışır.Bu değerlerede göz atalım.

TargetHPMin (1- 2147483647 arası değer alır), atak yapılacak yaratığın minimum can değeridir.
TargetHPMax (1- 2147483647 arası değer alır), atak yapılacak yaratığın maximum can değeridir.

Diyelimki En fazla Giant Golem kesebiliyorsunuz,Giang Golemin canı 14k,TargetHPMin=1, TargetHPMax=14000 ve TargetingMethod= 1 ise Slota hangi yaratık çekilirse çekilsin canı 14kdan büyük hiçbir şeye dalmayacaktır.


TargetingMethod= 2 olduğu durumlarda Yaratığa ID numarasına göre atack yapar, TargetID değeri ile birlikte çalışır. Diyelimki eslantta boss keseceksiniz, deruvish founder
var ama eslant tehlikeli yer başka yaratıklara yanlışlıkla dalmasını
istemiyorsunuz. Bot kapalı vaziyette iken, Yaratığı(Deruvish Founder)
seçip insert( bilgiler part chatte gözükür) yada CTRL+Num5e( bilgiler bot penceresinde gözükür) basarsanız Yaratığın tüm bilgilerini öğrenebilirsiniz. o bilgiler içinde TargetID vardır. işte orda yazan değeri buradaki TargetID= değeri karşısına yazarsanız ve TargetingMethod= 2
seçili ise sadece Deruvish Foundera atack yaparsınız. Yada örneğin
birden fazla yaratığa atack yapmasını istiyorsunuz, her yaratığın
TargetID değerini aralara virgül koyarak belirtebilirsiniz.

örnek: TargetingMethod= 2 ayarladık

TargetID= 14260, 12002, 16080, 40060
bu şekilde sadece TargetID değerlerini yazdığımız bu 4 yaratığa atack
yapar.Onun dışında hiç bir şeye atack yapmaz. Yalnız burda kötü bir
durum var TargetID değerleri belirli slotlarda aynıdır.Mesela Hell Hound
keseceksiniz seçtiniz bir hell houndu baktınız TargetID numarası
17297, ama bu değer o slottaki Hell houndlar için geçerlidir. Başka bir
slottaki Hell houndun TargetID farklıdır. Onun için pek tavsiye
etmiyorum bu şekilde atack yapmayı ama hayal gücünün sınırı yok belki
başka yerde çok işe yarayabilir, size kalmış ama kullanmayın derim ben Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile

TargetingMethod= 3 olduğu durumlarda yaratıkların ismine göre atack yapar, NameID değeri ile birlikte çalışır,NameID değeri değişmezdir Stone Golem bir harita içinde heryerde Stone Golemdir Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile Kanımca en sağlıklı yöntem budur.Yani Stone Golem için NameID
değeri haritanın her slotunda aynıdır.Farklı haritalarda farklıır,
eslantta ve emc farklı haritalardır mesela bradaki stone golem NameIDler arasında fark vardır.Sadece aynı haritada aynıdır bu IDler.
CTRL+Num5 haricinde yaratıkların NameID değerlerini bulabileceğimiz bir yöntem daha var.
MOB List
adresine girdiğimizde oyundaki tüm yaratıkların olduğu bir liste
açılır bu listeden öğrenmek istediğimiz yaratığın adına tıklayınca
açılan sayfanın adres çubuğundaki linkine bakarak öğrenebiliriz.

örnek: Bu adresten Ronark Landda bulunan trol'e tıkladım ve açılan sayfada adres çubuğuna baktım.Aderin sonu "npcinfo.php?id=1741&kind=1" şeklinde bitiyor. işte burdaki 1741 değeri Ronark Landdaki Troll yaratığının NameID değeridir.
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Ssssssssdddddffff

Uploaded with ImageShack.us
Eskiden "/KnightOnline/Data" klasöründeki tbl lere bakarakta öğrenebiliyorduk fakat yanılmıyorsam tbl editleme fixlendi.

Diyelimki birden fazla çeşit yaratığa atack yapmasını istiyoruz o zaman NameID değerleri arasına virgül koyarak listeyi büyütebiliriz.

örnek: TargetingMethod= 3 ayarlı iken

NameID= 1741, 4301, 616

Ayarlarımız bu şekilde iken sadece yukarıda NameID değerini yazdığımız 3 yaratığa dalar (ronark landdaki troll, emcdeki hell hound ve emcdeki tyon)


En son Admin tarafından Perş. Ocak 13, 2011 12:20 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://koxpcu.yetkinforum.com
Admin
Admin

Admin
Admin


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 4016
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 10960
Rep Gücü : 40
Yaş : 38
Nerden Nerden : ist
İş/Hobiler İş/Hobiler : Knight Online
Lakap Lakap : KOXPCU

Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Empty
MesajKonu: Geri: Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler   Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Icon_minitimePtsi Ara. 27, 2010 11:05 am

TargetingMethod= 4 olduğu durumlarda yaratıkların görünümlerine göre atack yapar.Örnek veriyorum Stone Golem, Giant Golem,Titan ve Talos. Bu 4 yaratığın görünümleri aynıdır.Sadece boyut ve levelleri farklıdır.Bu ayarı kullandığımızda TargetLookID ile birlikte kullanırız. TargetLookID değeri aynı görünümlü yaratıklarda değişmezdir.Başka bir örnek verecek olursak Dragon Tooth Skeleton,Dragon Tooth commander,Dragon Tooth soldier,Dragon tooth ve Dark Knight; bu saydığım yaratıklar farklı özelliklere sahiptir ama hepsinin görünümü aynıdır yani TargetLookID değerleri hepsinde aynıdır.
TargetLookID= karşısında yaratığın TargetLookID değerini yazarak atack yaptırabiliriz, yine daha öncede dediğim gibi birden fazla değer ekleyebilriz virgül kullanarak.


TargetingMethod= 5 olduğu durumlarda yaratıklara levellerine göre atack yapar.TargetLevelMin ve TargetLevelMax değerleri ile birlikte kullanılır.

TargetLevelMin (1-255 arası değişir), atack yapılmasını istediğimiz minimum level seviyesidir.
TargetLevelMax (1-255 arası değişir), atack yapılmasını istediğimiz maximum level seviyesidir.


Örnek veriyorum Eslantta Stone Golem keseceksiniz, insert yada ctrl+num5
ile öğrendik stone golemin bigilerini, yada yukarıda yaratık listesini
görebilmeniz için verdiğim adresten baktık yaratığın level
bilgisine.Stone golem 100 levelmiş ve sadece Stone goleme atack yapsın
istiyoruz, o zaman ayarlı şöyle yapıyoruz.

TargetingMethod= 5
TargetLevelMin= 100
TargetLevelMax= 100


Benim size tavsiyem method 3 yada 5i
kullanmanızdır.Ben şahsen 5. methodu kullanıyorum ama 3. methodun en
iyisi olduğunu düşünüyorum.


Skill0ID= 0
Skill1ID= 0
Skill2ID= 0
Skill3ID= 0
Skill4ID= 0
Skill5ID= 0
Skill6ID= 0
Skill7ID= 0
Skill8ID= 0
Skill9ID= 0



Burada kullanmak istediğimiz skilleri sırayla yazdığımız satırlardır.
Listemize maximum 10 tane skill ekleyebiliyoruz.Kullanacağımız skillerin
mutlaka gerekli skill pointleri verilmiş olmalıdır eskiden olduğu gibi
değil sistem,skill puan verilmiş olsa bile,açılmayan skilleri işlemez,
mesela 70 skili gibi skiller.
Skill kodları belirli bir kural dizisine göre şekillendirilmiştir.Skill
kodlarını hazır olarak bulabilirsiniz ama bir hata ile
karşılaştığınızda sorunu çözebilmeniz için bunları bilmeniz
gerekmektedir.İşin mantığını daha iyi anlayacaksınız.

Skill kodları 6 hanelidir; ABBCDD ----> örnek: 208540 ---> 2 08 5 40 (A BB C DD)

A--> İlk hanemiz karus yada humanmı olduğumuzu belirtir. Karus=1 , Human=2 dir.


BB-> İkinci ve üçüncü hane, karakter jobunu belirtir.Master açık olanla olmayan karakterlerin kodu fakrlıdır


Warrior (Normal-Master olmayan) ---> 05 (örnek: Tüm Human master açık olmayan warrior skill kodları 205 ile başlar)
Warrior ( Master Açık) ------------> 06 (örnek: Tüm Karus master açık warrior skill kodları 106 ile başlar)
örnek: 106750 yada 205750

Rogue (Normal-Master olmayan) -----> 07 (örnek: Tüm Human master açık olmayan rogue skill kodları 207 ile başlar)
Rogue ( Master Açık) --------------> 08 (örnek: Tüm Human master açık rogue skill kodları 208 ile başlar)
örnek : 208540 yada 107540

Mage (Normal-Master olmayan) ------> 09 (örnek: Tüm Karus master açık olmayan mage skill kodları 109 ile başlar)
Mage ( Master Açık) ---------------> 10 (örnek: Tüm Karus master açık mage skill kodları 110 ile başlar)
örnek: 209618 yada 110510


Priest (Normal-Master olmayan) ----> 11 (örnek: Tüm Human master açık olmayan priest skill kodları 211 ile başlar)
Priest ( Master Açık) -------------> 12 (örnek: Tüm Karus master açık priest skill kodları 112 ile başlar)
örnek: 211554 yada 112560


C--> skill kodlaırndaki dördüncü
hane,Skill sayfasını açtığımızda yani K'ya bastığımızda kullanacağımız
skilin hangi sayfada olduğu bilgisini belirtir.

Kullanacağımız skill, ilk sayfada yani Basic Sayfasında ise -----------> 0
Kullanacağımız skill, ikinci sayfada ise -----------------------------> 5
Kullanacağımız skill, üçüncü sayfada ise ---------------------------> 6
Kullanacağımız skill, dördüncü sayfada ise -------------------------> 7
Kullanacağımız skill, beşinci sayfada yani Master Sayfasında ise ----> 8
örnek: 212509


DD-> Skill kodlarımızdaki son iki hane
ise, skillin hangi levelde açıldığını gösterir,K'ya basıp skill
sayfasına girdiğimizde herhangi bir skilin özelliklerine baktığımızda
orda "Required Level(Basic skillerde)" yada "Required Skill point" karşısındaki yazan değerdir.Yani kaç levelde açıldığını, yada kaç skill puanı istediğini gösterir.

örneğin: Priestlerin malice skili 3 skill paunı istemektedir, buna göre skill kodunun son iki hanesi 03 olur.

NOT:Archery2 skilli istisnadır.Level 9 açılmasına rağmen 07 ile biter( normalde 09 olması lazım sonu)
NOT: tüm classlar için 70+ skillerde bu kurallar geçerli olmayabilir. bu
kurallar 70 alındaki skiller için geçerlidir, 70+ skillerde çok fazla
istisnai durumlar söz konusudur.
NOT: Diyelimki aynı levelde iki tane skill açılıyor yada iki ayrı
skillde aynı skill paunını istiyor, o zaman sıralamada bulunan ikinci
skill hangisiyse normalde istediği skill puanının bir fazlasını yazarız
son haneye


Mesela Pristlerin Undying ve Heapness skilleri aynı skill sayfasındadırlar ve ikiside 54
skill puanı istemedektedirler.Unyding, Heapnessden önce geldiği için
undyingin skill kodu 54 ile biter ama heapness (54+1) yani 55 ile biter.
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Heapnes

Uploaded with ImageShack.us
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Undy

Uploaded with ImageShack.us
Şimdi [Atacker] bölümünü anlatmaya devam edelim

NormalAttack= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) Buradaki değer R atack yapıp yapmayacağınızı belirtir. Okçularda DC ye problem olmaktadır.
Zaten uzaktan çalışmamaktadır. Bazı skillerin Server tarafına
alınmasından sonra okçular kullanamamaktadır.Kullanmak için mobun
yakınında olmanız gerekmektedir ama diğer karakterler kullanabilir
özellikle warriorlar için kullanışlıdır,Hem normal skill kullanırken R
atackta yapabilirler.R vuruşları arasındaki süreyi değiştirmeyi yukarıda
[Casting] bölümündeki ShiftAttack değeri ile değiştirmeyi göstermiştik.NormalAttack= 0 ise ShiftAttack değeri önemli değildir çünkü R atack kapalı olmuş olur.NormalAttack= 1 ile R atack yapmayı aktive etmiş oluruz.


AvoidKillSteal= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) Karakterimizin KS yapmasını engelleyebilmek için bir seçenektir. Eğer AvoidKillSteal= 1 ise party dışındaki herhangi bir oyuncunun atak yaptığı moba kesinlikle atak yapmaz.Yani KS atmaktan kaçınır.AvoidKillSteal= 0 yaparsak eğer KSye dikkat etmeksizin seri seri atak yapar.Tavsiyem AvoidKillSteal= 0 olarak kullanmanızdır ama bazı durumlarda işe yarayabiliyor.Alayına KS Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile


RunToRange= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif)
bu seçenek yaratıklara yaklaşabilmemiz için bir özelliktir.Skilleriniz
uzaktan atılmıyorsa örneğin warriorsanız yaratığa vurmak için yaratığa
yaklaşmanız gerekmektedir.Bu özellikle yaratığa koşup atak
yapabilirsiniz.Bu özellik AttackRangeMax ve AttackRangeMin değerleri ile birlikte kullanılır.RunToRange= 0 yaparsanız bu özellik kapalıdır. Bunun dışında koşacağınız yaratığın minimum ve maximum uzaklık değerlerini AttackRangeMax= ve AttackRangeMin= karşısına yazıyoruz.

AttackRangeMin= 20 (1-50 arası değişir)
Atak yapacağınız yaratığın minimum uzaklık değeridir.50 yaparsanız
distance, yani uzaklık değeri 50den küçük olan yani yakınınızdaki hiç
bir yaratığa saldırmaz.

AttackRangeMax= 50 (1-100 arası değişir)
Atak yapacağınız yaratığın maximum uzaklık değeridir.100 yaparsanız
distance, yani uzaklık değeri 100den büyük olan yani çok uzağınızdaki
hiç bir yaratıklara koşmaz.


MinorHeal= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif)Bu
seçenek isminden de anlaşılacağı üzere Minor Healing seçeneğini
açıp/kapatan satırdır.Bu seçenek sadece Rogue karakterler içindir.MinorPct değeri ile birlikte kullanılır.

MinorPct= 60 (1-100 arası değişir)
Mibor heal yapması içni canın yüzde kaç olmasını istiyorsanız, o yüzde
değerini girmelisiniz. mesela burda 60 yapmışz, canımız(HP) yüzde 60
altında olunca minor healing yapıp canı fulleyecektir.


CounterAttack= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif)
Bu seçenek karşı atack seçeneğidir.Yani bize atack yapan herşeye
karşılık vermek için kullanılır.Diyelimki asgada grellerde kasıyorsunuz,
sadece grele ayarlamışsınız botunuzu, adamın birisi hell hound çekti,
normalde gücünüzün yettiği bir yaratıktır ama eğer ayarlını sadece
grele ayarlı ve bu seçenek aktif değilse hell hound sizi öldürür çünkü
siz karşılık vermiyorsunuz, bu gibi yerlerde açık olmasında fayda var
ama biri DS çekti TSniz bitmiş o arada DS size vurdu ona da karşılık
verirseniz tüm partinin mob ayarlını bozabilirsiniz.Kobot kullanan
sadece siz değilsiniz çünkü.TargethingMethod=3 yapan varsa dsye onlarda dalacaktır ve partiyi muhtemelen yatıracaktır.
Yerine göre kulalnmakta fayda var...
[TimedSkills]
Enabled= 1
PartySupport= 1
TimeCorrection= 0
Skill0ID= 108030
Skill1ID= 108010
Skill2ID= 0
Skill3ID= 0
Skill4ID= 0
Skill5ID= 0
Skill6ID= 0
Skill7ID= 0
Skill8ID= 0
Skill9ID= 0
Timing0= 121
Timing1= 601
Timing2= 61
Timing3= 1
Timing4= 1
Timing5= 1
Timing6= 1
Timing7= 1
Timing8= 1
Timing9= 1
Şimdi zamanlı skiller kısmına geldik, İstediğimiz bazı skilleri belirli sürelerde basmasını istiyorsak bu kısmı kullanıyoruz.

Enabled= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) ile bu kısmı aktif ediyoruz. Enabled= 0 ile kapatmış oluruz, kapalı iken burdaki hiç bir ayara bakmaz kobot.


PartySupport= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) bu kısımda kullandığımız skili tüm party üyelerine verip vermemeyi seçiyoruz.
örnek: rogue karakterimiz var, ve burda 10 dkda bir swift basmasını istiyoruz . PartySupport= 1 ise tüm party üyelerinede swift verir aksi halde sadece kendine kullanır bu skili.

NOT:Priest karakterlerin buff,AC gibi skilleri kulandıkları için bu değeri 1 yapmalarında fayda var.
NOT:Başka oyunculara dağıtılamayan skiller için problem çıkmaz, kobot
skili kontrol eder, eğer party desteği olan bi skill ise, o zaman
uygular diğer party üyelerine, değilse tek tek vermeye çalışmaz.


TimeCorrection= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) skill recast yani tekrar uygulama sürelerini otomatik olarak tanır.
Diyelimki wolf basıyorsunuz 120 sn bir wolfun süresi ve 121. sn tekrar wolf basmanız gerek, bu süreleri bilmiyorsanız
TimeCorrection= 1 yaparak hepsinin otomatik ayarlamasını sağlayabilirsiniz.Faydayı bir özellik.


Skill0ID= 108030
Skill1ID= 108010
Skill2ID= 0
Skill3ID= 0
Skill4ID= 0
Skill5ID= 0
Skill6ID= 0
Skill7ID= 0
Skill8ID= 0
Skill9ID= 0


Buralara kullanmak istediğimiz zamanlı skilleri yazıyoruz.Wolf, swift,
hide, lupin, buff, ac ,fr,lr veya ts basma gibi skilleri buraya
yazıyoruz.


Timing0= 121
Timing1= 601
Timing2= 61
Timing3= 1
Timing4= 1
Timing5= 1
Timing6= 1
Timing7= 1
Timing8= 1
Timing9= 1


Buraya yukarıdaki yazdığımız skillerin sürelerini yazıyoruz.Sırasıyla Timing0 değeri Skill0ID değerindeki skilin süresidir.
örnek: Skill6ID= 108010 burda 6. skill değerimize swift ayarladık o zaman Timing6= 601 olmalıdır çünkü 601. snde bir yani 10dkda bir swift basabiliriz sadece. Timing6 değerinde ne yazarsak Skill6ID değerindeki
skili o kadar sürede bir uygulamaya çalışır, eğer olmuyorsa hata
verir.Sağ altta swift failed yazar onun için her skilin süresini doğru
girmemiz gerek.

swift ayarlıyken Timing6 değerini 1
yaparsak her sn sw basmaya çalışır, buda botun daha seri aatck yapmasını
önler swiftle uğraşır her sn.Kobotta bazı satırlarda default olarak 1
yazılı ona dikkat edin.

Bu işin çözümü TimeCorrection= 1 yaparak skill sürelerini kobota bırakmaktır.O herşeyin en iyisini bulur ve yapar Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile
[Healer]
Enabled = 0
SmartPriest = 1
HealSkillID= 0
RezzSkillID= 0
CureCurseID= 0
CureDiseaseID= 0
HPSmartPct= 100
HPLimitPct= 70
Bu kısım Priestler için olan kısımdır.

Enabled = 1 (1=Aktif, 0=İnaktif)
bu satır ile bu bölümü etkin ederiz.Eğer priest değilseniz bu bölümü
mutlaka inaktif yapmalısınız yoksa hatalarla karşılaşırsınız.

NOT: Herkese heal var siz kendinize atmıyorsa isminizi parti listesinden en üste taşıyın.


SmartPriest = 1 (1=Aktif, 0=İnaktif)
bu satır, akıllı priest modunu devreye sokup/çıkartmaya yarar.Bu moda
girince heal skillerinizi bota tanımlamanıza gerek kalmaz kendisi
otomatik hangi heal skilini kullanacağını bilir ve buff atacağı zaman
diyelimki 1500 buff undyingden daha faydalı geliyorsa, partydeki üyenin
HPsine bakarak undy mi yoksa 1,5k mı atacağına kendisi otomatik karar
verir.Kime ne zaman cure vereceğini ,hangi skili kullanacağına felan
kendi karar verir, herşeyi otomatik yapar.

NOT: AC gelmiyorsa eğer buffınızı silin ikisini birden tekrar atacaktır.

NOT: Eğer smart priest modumuz açıksa yani SmartPriest = 1 ise Healer bölümünde hiç bir ayar yapmamıza gerek yok.Herşeyi kendi yapacaktır.

NOT: Smart priestin dezavantajları da var arkadaşlar.Skilleriniz açık
olsalar bile 2000,2500 buffları kesinlikle kullanmıyor, sadece
timedskillde zamanı gelince basar onun dışında ya undy atar yada 1500.
350 acyide aynı şekilde oto atmıyor sadece timedskill olarak basar onun
dışında 300 ac atar.



SmartPriest = 0 yaptığınızı varsayarak anlatmaya devam ediyorum ( ama kesinlikle smart modda oynamanızı tavsiye ediyorum.)


HealSkillID= 112536 Buraya
kullanmasını istediğimiz heal skilinin ID numarasını yazıyoruz. mesela
buraya 960 heal skilinin kodunu yazarsak her ihtiyaç olduğunda 960
heal atar sadece, 240 heal işimizi görecek olsa bile 960 heal atar.
manayı fazla harcar yani.Smart modda kaç heale ihtiyaç varsa ona göre
heal atarak manadan çok tasarruf sağlar.Smart mod kullanın hiç burayla
uğraşmayın derim ben...

RezzSkillID= 0 Eğer rez skillerimiz
açıksa buraya yazarak ölen party üyelerini otomatik kaldırmasını
sağlayabilriz.Hangi rez skilini kullanmak istiyorsanız onun ID
numarasını yazmalısınız.30 taş.10 taş yada 4 taş o size kalmış ama
smart mod ayarlarsanız o kendisi en uygun olanı seçer, yani açık olan
en büyük skili kullanır failed alırsa bir küçüğünü yine başarısız
olursa en küçüğünü kullanır, yinede başarasız olursa artık millete
üstüne niye taş almıyorsun diye fırça atma hakkına sahip oluyoruz.bu
arada yerde yatan adam kobot kullanıyorsa, siz kaldırdıktan sonra atak
yapmaya devam edebilmesi için Continue = 1
yapmalı kendi kullandığı kobotta.Eğer bu şekilde değilse kaldırırsınız
öyle durur boş boş.Bırakın yatsın, dinlensin, kaldırmayın Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile

NOT: Rez konusunda ufak bir hata var, bazen taş gidiyor adamdan ama adam kalkmıyor.(Nadir oluyor ama oluyor)


CureCurseID= 212525 Burası cure
skillerinin IDlerinin belirtildiği yer, birisi db malice felan yerse
buraya yazdığımız cure skilini uygular. grup cure skilini yazarsanız, 1
kişi malice yese bile grup cure atar, mana çok gider haliyle, Smart
modda oynarsanız bu işleri kendisi otomatik yapar.

CureDiseaseID= 212535 burası da cure
skili için bir bölüm ama buraya yazdığınız skill, harpy gibi posion
atan yaratıklar yada playerlerın attıkları posionlardan kurtulmak için
gerekli skili yazmanız gereken yerdir.Heal bölümündeki 35 skill pointle
açılan skill buna örnektir.

HPSmartPct= 100 Botun, heal skilini,
buraya girdiğimiz değer doğrultusunda,ne zaman kullanması gerektiğine
kendisi karar verdiği bölümdür. Ne zaman heal yapacağına bir formülle
karar veriyor kobot.

(Toplam HP) ********* (heal skillinin heal miktarı) * (SmartPct değeri)/100 = heal yapma limitimizi belirtiyor.

mesela toplam hpmiz 10000, 1920 heal ayarlı ve HPSmartPct= 100 ayarlı, bu durumda [10000 - 1920*100/100] = 8080 olur. yani canımız 8080 olunca hemen heal basar ve 10k yapar tekrar.


HPLimitPct= 70 (1-100 arası değişir)
burada canlar yüzde kaç olunca heal atmasını istiyorsak onu giriyoruz,
üstteki formüle göre daha basit bir ayar. yüzde 70 ayarlarsak birinin
canı yüzde 70 olmadıkça heal yapmaz.
[AutoPot]
AutoHP= 0
AutoMP= 0
HPSmartPct= 100
HPLimitPct= 50
HPPotItemID= 0
HPPotItemID= 389014000
MPPotItemID= 389020000
MPLimit= 100
Bu kısımda kobotun ihtiyaç halinde otomatik pot basması için gerekli ayarları yapacağız.

AutoHP= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) Oto Can potu basma özelliğini açıp/kapatır.Eğer açıksa hangi potu kullandığımızıda belirtmemiz gerekiyor.

AutoMP= 0 (1=Aktif, 0=İnaktif) Oto Mana potu basma özelliğini açıp/kapatır.Eğer açıksa hangi potu kullandığımızıda belirtmemiz gerekiyor.

HPSmartPct= 100 bu ayar yukarıda
healer bölümündeki gibi , buraya girdiğimiz değer doğrultusunda,ne
zaman pot basacağına kendisinin karar vermesini sitediğimiz burumlarda
kullanıyoruz. Formülü aynı kullandığımız pota ve bu değere göre
istediğimiz zaman pot bastırabiliriz.

(Toplam HP) ********* (pot heal miktarı) * (HPSmartPct değeri)/100 = pot basma limitimizi belirtiyor.


HPLimitPct= 50 (1-100 arası değişir) Burada ise sadece basit bir yüzde cinsinden değer ile ne zaman pot basmasını gerektiğini belirlediğimiz yerdir.

HPPotItemID= 389014000 kullanacağımız
Can potunun item ID numarasını girmemiz gereken yerdir.ibex ve crisis
potlarınıda kullanabilirsiniz. Verdiğim skilldb.txt dosyasında premium
pot kodları dahil tüm kodları bulabilirsiniz.

MPPotItemID= 389020000 kullanacağımız
Mana potunun item ID numarasını girmemiz gereken yerdir.ibex ve crisis
potlarınıda kullanabilirsiniz. Verdiğim skilldb.txt dosyasında premium
pot kodları dahil tüm kodları bulabilirsiniz

MPLimit= 100 burada mana değerimiz
kaça gelince mana basmasını istiyorsak o değeri giriyoruz, mesela
burası 1200 yaparsak manamız 1200 olunca kodunu girdiğimiz potu basar
hemen.

RPR sistemini anlatmadan önce commands bölümünü anlatmakta fayda var
diye düşünüyorum çünkü rpr ile alakalı önemli bir durum var burada
[Commands]
Enabled= 1
Cmd00= "add"
Cmd01= "accept"
Cmd02= "togglebot"
Cmd03= "town"
Cmd04= "magic"
Cmd05= "follow"
Cmd06= "kick"
Cmd07= "pass"
Cmd08= "recast"
Cmd09= "locmeh"
Bu kısımda karakterimizin ,başka bir karakterden chat yoluyla konrtol
edilebilmesi için bazı komutları devreye sokuyoruz yada devre dışı
bırakıyoruz.Başka bi karakterden kendi karakterimizi kontrol edebiliyor
ve bazı temel işlemler yaptırabiliyoruz.

Enabled= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) Bu komut sistemini bu satırla devreye sokuyoruz. Eğer Enabled= 0 yaparsak karakterimiz hiç bir komutu algılamayacaktır.

NOT: Bu bölümdeki tüm komutlar için
Friend listesinde olma ve Enabled= 1 olma şartı vardır.Yoksa bunların
hiçbirini kullanamazsınız.Autoparty(friedn list) listemizde olmayan hiç
kimsenin yazdıklarını yapmaz.



Cmd00= "add" Bu satırda tırnak içine
yazdığımız kelimeyi Friend listemizdeki(daha sonra değineceğim)
herhangi birisi (pm, normal chat,clan chat ,shout hiç farketmez) bize
yazarsa o kişiye party invite gider yani party daveti yollanır.
Üstünü basa basa söylüyorum Friend listemizde olması gerek bu kişinin
,eğer böyle olmasaydı önüne her gelen add yazar girerdi partye.Ama
yabancı birini partye de alabiliriz.Friend listemizdeki bir kişinin
referansı ile oluyor bu işlem diyelimki Karakter1, party başkanı ve commands kısmı Enabled=1. Arkadas1, friend listemizdeki bir arkadaşımız, Yabanci1 ise daha önce hiç görmediğimiz lisitemizde olmayan bir yabancı olsun. Yabanci1 karakteri "add" yazarsa partye giremez. Arkadas1 "add" yazarsa girer partye.Arkadas1 adlı karakter "add Yabanci1" yazarsa yabanciyada party daveti yollanır.
Tırnak içindeki kısmı kendi isteğimize göre düzenleyebiliriz ama unutulmaması gereken nokta Cmd00 değeri party invitation değeridir.

Cmd01= "accept" bu komut ile party teklifini kabul ettiririz.commands kısmı Enabled=1
olan ve friend listesine bizi ekleyen bir kobot kullanıcısına party
daveti yollarsak, normalde davet beklemede kalacaktır ne reddedecektir,
nede kabul edecektir ama "accept" yazarsak kabul edecektir.

Cmd02= "togglebot" bu komut ile botu açıp/kapattırabiliriz.

Cmd03= "town" bu komut ile town atırabiliriz.

Cmd04= "magic" bu komut ile (partyde olan)kendimizi yada başkasını tp ettirebiliriz."magic" yazdığınız an çeker sizi yanına.Örneğin partydeki bir karakter townda kalmış, "magic TowndakiKarakterID" yazdığımızda çeker onu yanına. partydekilerin ID numaralarını botu durdurup CTRL+Num4 ile öğrenebilirsiniz.

Cmd05= "follow" bu komut ile takip ettirebiliriz kendimizi."follow" yazdığınız an artık sizle ölüme bile gelir o Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile yada başka birisini takip ettirebilirsiniz Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile "follow TakipEdilecekKişininID" şeklinde çalıştırabilirsiniz.

Cmd06= "kick" bu komut ID ile birlikte kullanılır.ID no ile birlkte kick yazarsanız ID nosunu veridğiniz kişiyi partiden atar.

Cmd07= "pass" bu komut ID ile birlikte kullanılır.ID no ile birlkte pass yazarsanız ID nosunu veridğiniz kişiye partiyi devreder.

Cmd08= "recast" bu komut ile partye verdiği
skilleri yeniden vermesini sağlayabilirsiniz.Priestinize recast yazdnız
diyelim herkesin BUFF ACsini baştan verir.Tabi priestte commands kısmı
Enabled= 1 olmak kaydıyla Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile

Cmd09= "locmeh" bu komutu yazdığınız an size pmden kordinatını söyler.

NOT: bu komutların tümünü tırnak içnideki kısımları isteğinize göre değiştirerek, düzenleme yapabilirsiniz.

örnek: Cmd04= "magic" yerine Cmd04= "tp" şeklinde değiştirirseniz magic yerine,tp yazınca çeker

[AutoParty]
Enabled= 1
Name00 = TheNextEpisode
Name01 = Eirador
Name02 = 01Mert01
Name03 = Profonix
Bu kısım ismindende anlaşılacağı gibi oto parti listesi ve Friend listesidir.

Enabled= 1 (1=Aktif, 0=İnaktif) bu ayar ile lsitemizde adı bulunanlara otomatik party daveti yollamaktadır.Görür görmez davet yollar.

Eğer bu ayar Enabled= 0 olursa gördüğünde otomatik davet yollamaz ama, commads kısmımız Enabled=1
ise add yazarak girebilir partye.Bu kişinin bu listede olması şarttır
yada bu lisitede olan kişi başkasını partye alabilir.Daha doğrusu komut
yoluya aldırabilir.

Name00 = TheNextEpisode bu değerler
Arkadaşlarımızın Nickleridir.Comman ile charı kontrol etmesinde sakınca
olmayan kaç kişi varsa hepsini bu listeye eklemeliyiz.
Dikkat etmemiz gerek nokta büyük küçük harf duyarlılığıdır. Karakteri
seçip F11 yapın adını direkt kopyalayıp buraya yapıştırın.Aksi halde Tp
edilememe gibi sorunlar çıkabiliyor.

NOT: listeye en fazla 32 kişi ekleyebiliyoruz Name00-Name31 arası değişmektedir. zaten kimse bu kdr eklemez Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Biggrin
[RepairRoute]
Action00 = town
Action01 = escape
Action02 = coord : 818,481
Action03 = coord : 884,478
Action04 = chat : magic
Bu kısımda RPR rotamızı belirliyoruz.Kobotun en çok sorun yaşanan kısmı
burasıdır.Burayı iyi öğrenirsek hapiste bastonla kekoların kafasına
vurmak zorunda kalmayız Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile
Bildiğiniz gibi eskiden olduğu gibi dağ taş dere tepe dümdüz rprye
gidemiyoruz, onun için rotamızı nokta nokta belirtmemiz gerek.Adım adım
yapacaklarını tanımlayarak sağlıklı bir şekilde rpr yapıp,
alışverişimizi yapıp slotumuza geri dönebiliriz.

Burada Action00, Action01, Action02,... şeklinde sırasıyla her satırda bir adımımızı tanımlıyoruz.kobot bu Action'ları sırayla işler Action00dan başlar uygulamama, o bitince bir sonraki Action01e ve sırayla hepsini işler.biri bitmeden biğerine geçmez.
(Mageye tp yapması için yazı yazma bir
işlemdir, bu tp isteme yazısını yazdıktan sonra varsa eğer diğer işleme
direkt geçer, magenin çekmesini beklemez.Yani mageniz DC olmuşsa hapse
düşebilirsiniz bu durumda)


Action00, Action01, Action02,... Bu
isimlendirme çok çok önemlidir eğer sırayla düzgün isimlendirmezsek rpr
rotası yerine hapis rotası hazırlamış oluruz.İsimlendirme Action01 ile değil Action00 ile başlar, kobotta tüm listelerde herşey 0
ile başlar.Aklımızda bulunsun, buy lisitesi, sell listesi, friend
listesi, blacklist, skill listesi felan hep 0-1-2-3 diye ilerler.1 ile
başlatırsak sorunlarla karşılaşabilriz.

NOT: eskiden RPRde NPClerden
faydalanabilmek için npcninID numrasını felan girmemiz
gerekiyordu,tekrar ediyorum kobotta artık bu iş için ID felan
girmiyoruz npcnin yanında ise kendisi gerekli işlemleri yapıyor.


Burda kullanabileceğimiz başlıca komutlar şunlardır.

town ---------------------> town atmaya yarar. (örnek: Action00 = town)


escape --------------------> gate atmaya yarar. (örnek: Action01 = escape) Ne işe yarar bu escape.Mesela Asgaya gittiniz yada dodaya orda bir kapı gibi bir nesne vardır.Ona sağ tıkladığınızda "Would you like to designate this place as you re-spawn point?"diye sorar.Evet dediğiniz taktirde, ölünce press ok yapınca orda doğarsınız artık.Burası sizin Re-Spawn noktanızdır artık.Gate skili normalde towna ***ürür sizi ama artık buraya getirecek.
Diyelimki labiada rpr yapmak istiyorsunuz, town uzak kalıyor.Mageniz
yada priestiniz ile gate attığınızda eğer seçmişseniz re-spawn noktası
olarak orayı,hemen labiaya teleport olacaktır.Bu gibi durumalrda işinize
yarayabilir.

NOT:Magenin ESC skilini kullanmaz, Gate skilini kullanır.

coord : , ----------> x,y kordinatına gider.(örnek: Action02 = coord : 818,481)
bulunduğunuz yerden bu yazdığınız kordinata dümdüz gitmeye çalışır
kobot. onun için arada wallhack istismarı yapacağınız bir yer olmamasına
dikkat edin yoka hapsi boylarsınız.

chat : magic --------------> party chatten
magic yazar, magic yerine istediğinizi yazabilirsiniz magic olması
şart değildir.Command kısmında tp etmesi için "magic" yazılı olduğu
için buraya magic yazdık.O tırnaklar içindeki değerler neyse bizi onlar
tp yaptırır.
Birde Bunu yazınca partide kobot kullanan, commands kısmı açık, mage varsa bizi yanına çekecektir.

repair ---------------------> en yakınındaki npcden rpr yapacaktır.NPCnin Sağ tıklayınca açbileceği uzaklıkta olması gerekmektedir.

store ----------------------> En yakındaki
sundries yada potçudan alış veriş yapmasına yarar, bunun için buy ve
sell lisitelerinde gerekli itemlerin tanımlı olması lazım,yoksa neyi
alacak neyi satacak nerden bilsin.

gate : 4003,215 -----------------> kodunu yazdığımız yere kapıdan geçer.ilk sayı kapının ID numarasıdır botu kapatıp, kapıyı seçin ve CTRL+Num5
yaparsanız Kapınıın ID kodunu bot penceresinde görürsünüz. ordaki ID
numarasını yazıyoruz sonra virgül koyup gideceğimiz yerin kodunu
yazıyoruz.

örnek: (gate : 4003,215) burda 4002 geçiş yapacağımız kapının ID kodu, 215 ise geçiş kodumuz.(EMC--> Doda= 215)

Kapılarla tüm gidilebilecek yerlerin ayrı ayrı geçiş kodları
vardır.Kodları size verdiğim skilldb.txt dosyasında bulabilirsiniz.Yada
botu durdurup kapıya sağ tıkladığınızda bot penceresinde o kapıdan
gidebileceğiniz heryerin kodunu görebilirsiniz.Ama bir kaç tane örnek
olması açısından yazacağım.

Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 720x499 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Gateb

Uploaded with ImageShack.us
211 ElMorad->Asga (NOT: bu kod
sadece EMCden asgaya gidiş için geçerlidir, örneğin dodadan asgaya yada
labiadan asgaya gitme kodu farklıdır.emc-->asga ile asga-->EMC
farklı iki koddur.)
212 ElMorad->KallugaV
213 ElMorad->RonarkL
214 ElMorad->Moradon
215 ElMorad->Doda
216 ElMorad->EslantG
217 ElMorad->Ardream
218 ElMorad->RonarkB

(diğerleri için skilldb.txt dosyasına bakın)

örnek: (Action05 = gate : 4002,215 ) yazarsak Action05
in sırası gelince kapıdan dodaya geçer, bunun için EMCde olmanız gerek
çünkü kod EMCden doda kodudur. ve kesinlikle kapının yanında olmanız
ve geçebilecek kadar paranız olması gerekmektedir.Action05e
gelmeden önce diğer Actionlar ile kapının yanına charı getirmiş
olmanız gerekiyor.Sağ tıklayınca kapı menüsünü açabilecek uzaklıkta
olması gereekiyor.


Bir kaç tane örnek RPR rotası yazacağım.


örneğin Eslantta sg slotundasınız.Partinizde kobotlu magenizde var

[RepairRoute]
Action00 = town (ilk olarak town atıyoruz)
Action01 = coord : 502,566 (Eslant towndaki sundriesin yanına gidiyoruz)
Action02 = store (Alış-veriş yapıyoruz)
Action03 = repair (RPR yapıyoruz)
Action04 = chat : magic (Mageye bizi çekmesi için komut yolluyoruz ve bizi çekiyor)
Action05 = coord : 222,163 (Mage çektikten sonra slotun içinde istediğimiz bir noktaya geçiyoruz)

Action05i yazmazsak magenin TP yaptığı yerde durur ordan atack yapmaya
devam ederiz.Ama mageden biraz ayrık durup slot içinde istediğim noktada
durmasını istiyorum onun için tp sonrası bir Action daha kullandım.


Bu şekilde mükemmel gibi gözükmektedir ama Mage DC olursa Action04 ü
yapıtıktan sonra Action05e geçeceği için towndan Action05deki kordinata
gitmeye başlayacaktır (222,163).Mage bizi
çekmediği için şu anda hala towndayız ve Action05deki kordinata gitmeye
çalışıyor karakterimiz, dağ taş dere tepe dümdüz gidecektir ve hapse
düşecektir.Onun için aynı slot için magesiz şekili nasıl yapılıyor onuda
görelim.

[RepairRoute]
Action00 = town (ilk olarak town atıyoruz)
Action01 = coord : 501,566 (Eslant towndaki sundriesin yanına gidiyoruz)
Action02 = store (Alış-veriş yapıyoruz)
Action03 = repair (RPR yapıyoruz)
Action04 = coord : 360,134 (Slota gidene kadar wallhack ihlali yapmadan 3 nokta belirledim.sırayla gidiyorum)
Action05 = coord : 293,111 (ilk noktadan sonra bu ikinci noktaya geliyoruz)
Action06 = coord : 213,170 (ikinci noktadan son noktamıza yani slota dönüyoruz hiç wallhack kullanmadık)
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 658x732 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Eslantrpr

Uploaded with ImageShack.us
NOT: Alış-veriş yapmak zorunda
değilsiniz.Bu durumda store kodunu kullanmak zorunda değilsiniz.Sadece
rpr yapıp gidebilirsinizde, ama NoItem,IfStacked,IfStuffed,NoMana,NoHealt gibi Escape
ayarlaları ile belirli itemeler bitince yada üstmüz dolunca felan
sundriese gitmesini istiyorsanız RPR rotasında store kodlarının
olmasında fayda var.Örneğin NoItem escape ayarını kullandınız ve NoItem= 01000000
şeklinde yaptınız yani Skill kullanmak için gerekli olan itemlerden
herhangi birisi biterse wolf, arrow vs. rpr rotasını icra etmesini
ayarladık.Hemen geldi rpr yaptı buy kısmında ayarlardığımız itemleri
aldı(store kodu sayesinde) ve slotuna geri döndü.


Asga Grellerde kasıyorsunuz diyelimki,partide mage yok.(Tüm özellikleri kullanmaya çalıştım burda.)

[RepairRoute]
Action00 = town (ilk olarak town atıyoruz)
Action01 = coord : 1601,394 (potçuya gidiyoruz)
Action02 = store ( alışveriş yapıyoruz)
Action03 = coord : 1619,366 (sundriese gidiyoruz)
Action04 = store (alışveriş yapıyoruz)
Action05 = repair (rpr yapıyoruz)
Action06 = town (kapıya hızlı gitmek için tekrar town atıyoruz sundriesten)
Action07 = coord : 1590,416 (kapıya yaklaşıyoruz)
Action08 = gate : 4003,211 (emcden asgaya geçiyoruz kapı ile)
Action09 = coord : 1634,1442 (Asgadaki rampanın üst kısmına gidiyoruz)
Action10 = coord : 1655,1483 (Rampadan aşağı iniyoruz)
Action11 = coord : 1741,1517 (grellerin kapısına doğru gidiyoruz)
Action12 = coord : 1868,1467 (grellerin kapısından slottaki yerimize gidiyoruz)

RPR de dikkat etmemiz gereken nokta,hiç dağ üstünden geçmeden normal
yollardan slota dönüyoruz. yani slottan direkt npcnin kordinatını
yazarsak direkt düz gitmek isteyeceği için aradaki dağların üstünden
geçer hapse düşer.Onun için her zaman böyle dolaylı gideceğiz
NPClere,dönüşümüz yine aynı şekilde...
NOT: Duvarlardan geçebilirsiniz, duvardan
geçince hapse düşmezsiniz ama dağcılık gibi bir hobiniz varsa,
üstünüzde bolca mana potu bulundurun Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile

[Buy]
Item000 = 391010000, 9998, 255000
Item001 = 370004000, 75, 255000
Item002 = 389020000, 100, 253000
Bu kısım otomatik satın alınmasını istediğimiz itemleri belirttiğimiz
yerdir.mesela arrow, wolf,pot gibi itemler sık sık tükendiği için
bunları almamız gerekmekte.

Item000 = 391010000, 9998, 255000
[item alma no]=[item Id kodu],[alınmasını istediğimiz miktar],[Satın alınacak npcnin store ID kodu]

Burada alınmasını istediğimiz itemlerin ID kodlarını Item000 dan başlayarak Item001,Item002 ... şeklinde tek tek karşılarına yazıyoruz.Daha sonra virgül koyup yazdığımız sayı(Item000 = 391010000, 9998, 255000), o itemden kaç tane almak istediğimizi belirtir, en sonda virgül koyup yazdığımız sayı(Item000 = 391010000, 9998, 255000),
o itemi satın alacağımız npcnin Store ID kodudur.Her npcde her item
olmadığı için kobot itemi nerden alacağını bilmek zorundadır.Hiç bir
haritada hiç bir serverda değişiklik göstermeyen o npcnin ne sattığını
belirten bir bilgi olması lazım bize işte Store ID kodları burda devreye
giriyor.Store ID kodları her yerde her şartta aynıdır. bize en çok
lazım olanları bilmemiz gerekiyor
255000 Sundriesin store ID kodudur, 253000 ise potçunun
store ID kodudur.Diğer elbise veya armor satan npclerinkide
değişiktir.Ama oyundaki tüm Sundrieslerin 255000 , ve tüm potçuların
253000 store Id koduna sahip olduğunu unutmayın.

örnek: Item000 = 391010000, 9998, 255000
burada Sundriesten 9998 tane ok olmaya ayarlanmış fakat her gittiğinde
bu kadar almaz, burda yazan sayıya tamamlar her zaman. Diyelimki
inventoryde 8998 tane arrow var, bu şekilde ayarlı olduğu için bu sayıyı
9998e tamamlar ve 1000 tane alır gider. bu her defasında çantamızdaki
ok sayısına göre değişir. bazen 300 alır bazen 500 bu duruma
şaşırmayın.
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1173x588 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Otobuy

Uploaded with ImageShack.us
NOT: StackLimit=199 ise ok veya pot
sayımızı 199dan fazlasını almaz, yeterli kadar ok alabilmek için
StackLimit=9999 yapın, ok almadan geri dönüyorsa burayı kontrol edin.


Item002 = 389020000, 100, 253000
mesela bu satırda potçudan 1920lik mana potlarından 100 tane almaya
ayalamışız, her defasında pot sayımızı 100e tamamlayacaktır.


NOT: bunlardan faydalanabilmek için rpr rotasında gerekli npclerin yanına gitme ve store kodları eklenmiş olmalıdır.

örnek RPR sistemi (EMC town)

[RepairRoute]
Action00 = town (Town attık)
Action01 = coord : 1601,394 (potçuya gidiyoruz önce çünkü daha yakın)
Action02 = store (alış-satış yaptık, bu kodu yazmazsanız pot almadan geri gider)
Action03 = coord : 1619,366 (şimdi biraz ilerdeki sundriese gidiyoruz)
Action04 = store (alış-satış yaptık)
Action05 = repair (rpr yaptık)
Action06 = chat : magic (mageye tp isteğinde
bulunduk, magede kobot ayarlı olduğunu varsayıyorum otomatik çekecektir
bizi, inşallah, heralde,galiba ,sanırsam Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Smile


[Sell]
Item000 = 379201000,1
Item001 = 180810000
Item002 = 190810000
Item003 = 150710000
Item004 = 155910000
Bu kısım otomatik satılmasını istediğimiz itemleri tanımladığımız
bölümdür.Bu listedeki itemleri sattırabilmeniz için bir önceki bölümde
gördüğümüz rpr rotasını belirlediğimiz yerdeki 'Action'lar arasına
mutlaka "store" kodunu eklememiz gerekiyor aksi halde gider ama sadece
rpr yapar geri döner.
Yani şu şekilde;

[RepairRoute]
Action00 = town
Action01 = coord : 501,566
Action02 = store (Alış-veriş yapıyoruz)
Action03 = repair
Action04 = coord : 360,134


Bu şekilde kullanırsak, ve o kastığımız slotta çıkan itemleri listemize
eklemişsek her rprye gittiğinde üstünüde satarak boşaltır.(Sadece
listedekileri satar)


Üstümüz dolunca satması için IfStuffed= 01000000
NOT:rpr rotasını uygulama hanesi mutlaka 1
olmalıdır ve inventorydeki satılmasını istediğimiz itemler burdaki
[Sell] listemizde ekli olmalıdır yoksa satmadan geri döner.


Herhangi bir itemden belirli sayıyı (StackLimit) aşınca satmaya gitmesi için IfStacked= 01000000 olmalıdır.
NOT:rpr rotasını uygulama hanesi mutlaka 1
olmalıdır ve inventorydeki satılmasını istediğimiz itemler,burdaki
[Sell] listemizde ekli olmalıdır yoksa satmadan geri döner.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://koxpcu.yetkinforum.com
gonzales23

avatar


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 15
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 15
Rep Gücü : 0
Yaş : 41
Nerden Nerden : bilmem

Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Empty
MesajKonu: Geri: Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler   Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Icon_minitimePtsi Ara. 27, 2010 8:14 pm

selam hocam yine ben yine 10 numarasin ellerine saglık cok guzel olmus
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kaan_kaan

kaan_kaan


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1
Rep Gücü : 0

Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Empty
MesajKonu: Geri: Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler   Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Icon_minitimePaz Ocak 02, 2011 12:41 am

Kolay gelsin iyi paylaşim öncelikle belluga grell slotu için verirmisn yapamadimda son coord : 210,579 bu ??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Theodore

Theodore


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 3
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 3
Rep Gücü : 0

Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Empty
MesajKonu: Geri: Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler   Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler Icon_minitimeSalı Ocak 04, 2011 10:47 am

Kardeşim , bu konuyu günlerce uğraşıp hazırlayan benim, konuyu aldığın yerde konu sonuna ben ne yazmışım bi oku istersen.

Bunu istediğiniz yerde paylaşabilirsiniz ama altına kimden aldığınızı yazmak şartıyla dedim aksi halde hakkım haram olsun dedim.


Bu konu için gecelerce uykusuz kaldım ben altına bi adımı yaz sana zahmet, çok zor bişey değil emeğe saygı göstermek.

Size yakışanı yapmanız temennisiyle...

Theodore Maxwell
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Kobot Hakkında herşey Repair/buy/sell/oto parti/skil/karakterler
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Kobot Repair /sell /buy/ karakter/ Hakkında / TheNextEpisode
» Cabal Online Karakterler İle İlgili Herşey..>Karakter Yapılandırmaları
» Cabal Online Karakterler İle İlgili Herşey.. > Karakter Yapılandırmaları
» Cabal Online Karakterler Hakkında
» Pet'ler Hakkında Herşey

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018 :: Çöp Kutusu :: Çöp Kutusu :: Ko HDbot Koxp-
Buraya geçin: