Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018

Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,Hack, ,Acme,saoc,Knightonline,Myko,Çinko,Tbl,2018
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Counter-Strike Hakkında Herşey(Detaylı)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin

Admin
Admin


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 4016
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 10960
Rep Gücü : 40
Yaş : 38
Nerden Nerden : ist
İş/Hobiler İş/Hobiler : Knight Online
Lakap Lakap : KOXPCU

Counter-Strike Hakkında Herşey(Detaylı) Empty
MesajKonu: Counter-Strike Hakkında Herşey(Detaylı)   Counter-Strike Hakkında Herşey(Detaylı) Icon_minitimeCuma Mayıs 07, 2010 7:51 pm

CS HAKKINDAKİ ÖNEMLİ BİLGİLER

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
CS TARİHİ
Herşey 1999 Martında Gooseman ile cliffe'nin
Anti-Terörizm konulu yeni bir Half-Life mod'u yapmak için
konuşmalarıyla başladı. Öncelikle isim beğenildi. Counter-Strike
olmasaydı neler mi olurdu? Counterrorism, Strike Force, fRAG HEADS,
Counter-Terror, Terrorist wars, Terror-Force, veya Counter Force.


Planethalflife.com'da
site için hazırlıklar sürerken, bu mod kısa sürede bir çok kişinin ilgi
odağı oldu ve ilk beta 19 Haziran 1999'da kullanıcılara sunuldu. İlk
başta birbirine çok benzer iki model olduğundan hangisi terörist,
hangisi CT karıştırıldığı söyleniyordu. Eylül 1999'da şimdiki Leet
(L337) modelinin ilk versiyonu olan Arab eklendi.

Beta
4 ile beraber, yeni telsiz komutları eklendi. Arada geçen her beta
versiyonda silahların bir kısmı değiştirildi, yenileri eklendi. Gelen
isteklere göre CS takımı kuşkusuz en çok ilgi çeken multiplayer modunu
yeniledi. Suikast, Bombalama ve Kaçış senaryoları eklendi. Modeller
giderek biraz daha gerçeğe yakınlaştırılıp, modipi arttırılıyordu.


Haziran 2000'de Sierra, Counter-Strike'ı paketlerine eklemeye
başlamıştı bile.

8 Kasım 2000 tarihi, CS için bir dönüm noktası olma şerefini,
beta kısımlarını bırakmasıyla aldı. Oyunher yönüyle baştan yaratılmış,
modeller Half-Life'ın tarihinde gördüğü en iyi halini almış, yeni
silahlar eklenmiş, 4'ü CT, 4'ü T olmak üzere 8 skini seçebileceğiniz ve
ülkemiz için ne yazikki geçerli olmasa da para ile satılsaydı, oyun
tarihinde en çok satabilecek düzeye gelmişti.

13 Mart 2001 de oyunda bulunan bugların düzeltilmesi ve 512'lik
kaplama teknolojisi kullanılarak hazırlandı. 1.1 versiyonu gerek görsel
zenginlik, gerekse minimum bug ile piyasaya sunuldu.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ayrıca:


  • Counter-Strike'ın dünyadaki ilk testerlarından birinin bir Türk
    olduğunu, ve o kişinin şu anda Sanane Inc.'in kurucularından olduğunu

  • Türkiye'de
    Counter-Strike'ın Beta 3.1den beri oynandığını

  • Türkiye'nin
    ilk Counter-Strike sunucusunun Sanane Inc. olduğunu

  • Türkiye'nin
    ilk Counter-Strike clanının F (Forgottens) olduğunu

  • ANet'in
    Counter-Strike sunucularını oyunculardan gelen yoğun istek
    üzerine açtığını

  • Beta
    3.1 zamanında tek sunucu olmasına ve oyuncu kapasitesinin 8 olmasına
    rağmen hiçbir zaman tam dolu olmadığını

  • Oynadığınız
    sunucuların hepsinin CD-KEY gerektirmeden Counter-Strike
    oynamanız için "*****"li olduğunu

  • Bu
    *****leri "Basilio Cat" nickli bir Rus'un hazırladığını

  • Türkiye'deki
    ikinci açılan Counter-Strike sunucusunun Turk.Net'e ait
    oldugunu

  • Sanane
    Inc.'in Kasım 1997'den beri açık olduğunu

  • Eskiden
    KabloNET olmadığı için Counter-Strike'ın netten daha eşit
    bir ortamda oynandığını

  • Counter-Strike
    Beta 1.0'dan bugüne kadar CS'de bulunan tek haritanın
    cs_siege oldugunu

  • Ve
    bu haritayı yapanın 17 Aralık 2000 tarihinde intihar
    ettiğini

  • Beta
    1.0'da sadece 4 harita ve 9 silah olduğunu

  • Bıçağın
    Counter-Strike'a Beta 3.0 ile eklendiğini

  • Skor
    tablosunun eskiden daha farklı olduğunu

  • "de"
    senaryolarının Beta 4.0 ile eklendiğini

  • Beta
    4.0'dan önce HE Grenade olmadığını

  • SAS
    modelinin Beta 5.0 ile eklendiğini

  • Eskiden
    round bitse bile silahların yerde kaldığını ve insanların her elin
    başında bedavaya silah kapmak için rush yaptığını

  • Eskiden
    rehinelerin otomatik olarak kurtarılmadığını, kurtarma noktasına
    getirdikten sonra ayrıca bir tuşa basmanız gerektiğini

  • Eskiden
    her silahın değişik mermisi olduğunu ve hangi silahın hangi mermiyi
    kullandığını ezberlemeniz gerektiğini, yoksa boşuna para harcadığınızı

  • Eskiden
    C4'un haritanın her yerine konabildigini

  • Eskiden
    defuse kit'in satın alınamadığını, her el başında birkaç
    CT'ye rastgele verildiğini

  • Beta
    5.0 ile webde veya readme dosyasında açıklanmayan ve bir
    süpriz harita olan cs_iraq'ın eklendiğini

  • Sonradan
    bu haritanın son anda eklendiğini ve readme'ye eklenmesinin
    unutulduğunu

  • Eskiden
    öldüğünüzde hayalet oldugunuzu ve diğer hayaletleri sarı veya mavi ucan
    toplar olarak gördüğünüzü

  • Daha
    sonra bunun serveri göçerttiği için kaldırıldığını

  • Beta
    6.0 ile es (escape) oyun tipinin eklendiğini

  • Bu
    oyun tipinde Terroristlerin belirtilen bir noktaya ulaşmaya çalıştığını
    fakat daha sonra bu oyun tipinin beğenilmediği için kaldırıldığını

  • Beta
    6.0'dan önce oyuncuların iki katı hızlı hareket ettiğini

  • Ve
    bıçağı çıkararak hareket ettiğinizde daha hızlı gittiğinizi

  • Radarın
    Beta 6.0 ile eklendiğini

  • Sürülebilir
    arabaların Beta 7.0 ile eklendiğin

  • Eskiden
    bazı silahların (colt, commando) 200 mermi aldığını

  • Türkiye'de
    hilenin ilk kez Half-Life 1.0.0.3 sürümü zamanında
    yapıldığını

Ve Türkiye'nin ilk hilecisinin şu anda
hala bir sunucuda admin olduğunu

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Sesler ve ses sistemi
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Counter-Strike gibi, benzerleriyle kıyaslandığında
oldukça yavaş oynanan bir oyunda seslerin oyunun önemli parçası
olduğunu unutmamak lazım. Yeterli harita bilgisiyle ve sesleri dikkatle
dinleyerek herkesin o an nerede olduğunu elinizle koymuş gibi
bilebilirsiniz.

Çoğu kişi kendilerine bilgisayar sistemi kurarken oyunların yüksek
performansta çalışmasını sağlamak için özellikle işlemci ve ekran
kartına yatırım yapar, ancak o sırada ses
kartı hep ihmal edilir. Oysa ses kartı da oyunun
kaderini etkileyen donanım parçalarından biridir. İdeal durum, a3d
destekleyen bir ses kartına sahip olmak olsa da; en azından Sound
Blaster Live serisi bir ses kartı alarak eax özelliğinden faydalanmanızı
öneririm. Creative firmasının piyasaya sürdüğü Sound Blaster Audigy
serisi kartlar ile ise mükemmele yakın ses performansı elde
edebilirsiniz. Denedikten sonra aradaki farkı siz de göreceksiniz. Ses
kartından sonraki konu ise ses sisteminiz. Konu oyunlar olunca, ses
sistemlerinde iş tersine dönüyor. Her zaman en pahalı olan en ideal
çözüm değildir. 5+1 bir hoparlör sistemi size film izlerken şahane bir
ortam hazırlayabilir, fakat oyun oynarken tüm sesleri algılayıp
seçebilmeniz için en ideal çözüm kulaklık kullanmanızdır. Evindeki pek
muhteşem ses sisteminde, benim kulaklıkla duyduğum sesleri duyamayıp da
hile yaptığımı iddia edenlerle çok karşılaştım.

Ce-ee!
Ses dinlemekten konu açılmışken "ce-ee" den söz
etmemek olmaz. Bir duvarın bitiş yeri veya köşenin ucunda ve
görünmeyecek şekilde ve duvara yüzünüz dönük şekilde beklersiniz.
Elinizdeki silaha göre namlunuzu da en uygun pozisyona getirirsiniz.
Karşıdan gelen ayak sesleri size yeteri kadar yaklaştığında ateş ederek
köşeden çıkıp ce-ee yaparsınız ve hiç beklemedikleri anda
karşınızdakileri öldürürsünüz. Bunu yaparken en çok zamanlamaya dikkat
etmelisiniz. Çok erken çıkarsanız aradaki mesafe fazla uzun olacağından
ıskalayabilir ve karşınızdakilere sizi vurma şansı verebilirsiniz; geç
çıkarsanız da duvarın arkasında biri olması ihtimaliyle o tarafa doğru
yönelecek oyuncular tarafından gafil avlanan siz olursunuz. İdeal
zamanlama, aradaki mesafenin tam ortasında yakalamaktır.


Hud_Centerid
Centerid, o an crosshairinizin yönelmiş
olduğu alandaki herhangi bir oyuncunun hitbox'ına (yani normalde
göremediğiniz, fakat sizin karşı tarafı vurduğunuzu oyunun algılamasını
sağlayan kutucuklara) denk geldiğinde ekranın ortasında o oyuncunun
nickini görmenizi sağlayan değişkendir. Bu sayede:


I-) 14-15 inch monitörünüzle zar zor seçebildiğiniz uzaktaki hedefleri
ayırt edebilir ve vurabilirsiniz.
II-) Flash grenade yediğinizde veya smoke grenade dumanının içinde
ekranınız bembeyazken bile bir oyuncu hedef alanınıza girdiğinde, ismini
ekranın ortasında görebilir ve vurabilirsiniz.
2-)
Püf Noktaları
Sahte şarjör değiştirme (Fake Reload)
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Silahınızın şarjörünü değiştirirken ederken bir diğer
silaha geçince şarjör değiştirme işlemi kesilir ve tekrar aynı silaha
geçtiğinizde değiştirme işlemine hiç başlamamış gibi şarjörünüzde aynı
miktar mermi kalmış durumda devam edebilirsiniz. Peki bu ne işe yarar:

Rakip takımın oyuncularıyla
yakın mesafede yalnız kaldığınız takdirde uzaktan birkaç mermi sıkıp
saklanır ve silahınızın şarjörünü değiştirmeye başlarsınız.
Karşınızdakiler yeterince açıkgöz ise, bunun sesini duyup sizi aciz
durumda yakalamak üzere üstünüze gelirler. Bu sırada hızlıca tabanca
veya bıçağa geçip tekrar aynı silahınıza geçersiniz ve kalan
mermilerinizle onları gafil avlarsınız.
Aynı şekilde hızlı silah
değiştirmeyi çatışmanın ortasında şarjör değiştirir durumda kaldığınızda
yapabilirsiniz. Şarjör değiştirirken yakalanıp glock tabancası
şansınızı denemek yerine hızlıca değişiklik yaparak ak47 tüfeğinizle
kalan son 5-6 kurşunla karşınızdakini rahatça öldürebilirsiniz.

Duvar ve kutu arkası taramak

Kuytu köşelerde menzilenmiş ve önünden geçecek dikkatsiz bir
oyuncuyu
rahatça öldürmeyi
planlayan sotecileri gafil avlayabilirsiniz. Tek yapmanız gereken bu
amaçla çok kullanılan kutu arkaları ve kuytu yerlere duvarı delebilen
bir silah ile 1-2 el ateş açmaktır. Eğer arkasında birisi varsa, vurulma
sesini duyacaksınız ve bu durumda kendinizi hiç riske atmadan rahatça
onu etkisiz hale getirebileceksiniz.

Ayrıca, haritaların kuşbakışı görüntüleri
üzerinde çalışarak hangi duvardan sıkarsanız mermilerinizin nereye
gideceğini öğrenebilirsiniz. Counter-Strike oyununda var olan tek kat
bir duvara karşı atacağınız mermiler duvarın kalınlığı her ne olursa
olsun diğer tarafa geçebilmektedir. Hal böyle olunca, karşı karşıya
çatışmaktansa, öbür tarafında rakip takım oyuncularının olabileceği
duvarlara mermi sıkmak, rakiplerinizi öldürmeseniz bile canlarını
azaltmanızı ve
avantaj elde etmenizi sağlayacaktır.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Duvarları delebilen silahlar:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://koxpcu.yetkinforum.com
 
Counter-Strike Hakkında Herşey(Detaylı)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Counter Strike Silahlar Hakkında Biraz Bilgi
» Counter Strike 1.6 & Counter Strike 1.5 & Half Life MAP ARŞİVİ
» Taxi Rehberi ( Detaylı Anlatım - Herşey Dahil )
» Counter Strike 1.6 Hileleri
» counter strike 1.6 full

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018 :: Counter Strike Online :: Counter Strike Genel-
Buraya geçin: