Mesaj Sayısı : 6576 Rep Puanı : 19086 Rep Gücü : 42 Yaş : 37 Nerden : ist şişli
Konu: Battle Dawn Geçitler - Portal C.tesi Ocak 01, 2011 11:46 pm
Yer Küre ve Mars: Geçit Fantezi: Portal
* Geçitler hedef noktasından başlangıç noktasına zaman kaybı olmadan, tur süresi beklemeden an itibari ile birliklerinize sıçrama(ışınlanma) imkanı tanır. * Geçitlerin kullanılabilmesi ve inşa edilebilmesi için 'Resim 1' deki binanın inşa edilmiş olması gerekmektedir. (Bu bina ismi dünyalara göre değişiklik gösterebilir fakat satır ve sütunu aynıdır.)
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 758x359.
* Geçitleri bir karakolunuzu yükselterek oluşturabilirsiniz. * Bir karakolu geçide yükseltebilmek için karakolun kontrol turu 24 yada üzeri olmalıdır. * Karakolunuzu geçide 'Resim 2' deki şekilde, üzerine tıklayarak, "Geçişe Yükselt" seçeneği ile çevirebilirsiniz.
* Kendinizin veya ittifak üyelerinizin kolonilerinden veya geçitlerinden; kendinizin veya ittifak üyelerinizin sahip olduğu geçitlere ve kolonilere geçiş yapabilirsiniz. * Sıçrama yapabilmek için birlik veya birliklerinizin bulunduğu başlangıç noktasının geçit veya koloni olması gerekmektedir. * Aynı şekilde sıçrama yapılabilmesi için hedef noktanında geçit veya koloni olması gerekmektedir.
Resim 3
1-) Başlangıç noktasındaki birlik seçilir. 2-) Hedef geçit seçilir. 3-) "Geçişe sıçra" butonu tıklanır.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 867x475.
* Sıçramalarda yakıt olarak enerji kullanılır. Yeterli yakıtınız yoksa sıçrama yapamazsınız. * Birden fazla birlik seçilebilir. (Shift veya CTRL tuşları yardımı ile) * Bir ittifak üyenizin kolonisine sıçrayabilmek için veya ittifak üyenizin kolonisinden bir geçide veya başka bir koloniye sıçrama yapabilmek için, o koloni sahibinin de 'Resim 1' de gösterilen binayı tamamlamış olması gerekmektedir. * Sıçramalar radarınızın kapsama alanı kadar bir noktada gerçekleştirilebilir. Yani sadece bir noktadan başka bir noktaya "Çalıştır" ile birlik yollayabildiğiniz yere kadar sıçrama yapılabilir. Bu mesafe en fazla 12 tur olur.
NOT: Geçişlere veya kolonilere sıçrayabilmek için hedef ve başlangıç noktasındaki geçit veya kolonilerin en az 24 kontrol turu bulunmalıdır.[URL="http://www.turkmmo.com/"]turkmmo[/URL]