Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018 Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,Hack, ,Acme,saoc,Knightonline,Myko,Çinko,Tbl,2018 |
|
| Maplestory of Magician Rehberi | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
koxpcu
Mesaj Sayısı : 6576 Rep Puanı : 19086 Rep Gücü : 42 Yaş : 37 Nerden : ist şişli
| Konu: Maplestory of Magician Rehberi Salı Ara. 21, 2010 2:36 pm | |
| Maplestory of Magician Rehberi
Orada Maplestory seçebilirsiniz dört karakter: Savaşçı, Büyücü, Bowman ve Thief vardır. Bu sefer biz Magician kılavuz tanıtacak. Oku aşağıdaki bilgileri, i onlar yararlı olduğunu düşünüyorum. Az stat point Mage ana stat INT olduğunu. Bu stat büyü hasarı ve savunma artırır. Ayrıca MP seviyesinde başına alacak miktarı artar. Burada sizin stat puan çoğunu olacağım. LUK ikincil stat olduğunu. Bu durumu yükseltir ve EXP size zaman ölmek kaybetmek miktarını azaltır. Size haddelenmiş olarak ne INT ve LUK sürece bir önemi yoktur beşli veya daha düşük, en az STR ve DEX gibi. Eğer tıklama küçük kırmızı zar karakter için karakter yaratma önümüzdeki istediğiniz istatistikleri olamıyorsa. Şimdi nasıl düzeyleri sırasında stat puan harcamak kolay anlamak için yeterlidir. Önce, o senin LUK 13 düzeyinde 10 olarak görmek gerekir. her zaman 13 yapmayın önce veya Level 10 sonrasında. Sonra LUK ancak diğer akıllıca tüm stat puan geçirebilirsiniz hepsi INT gidin. Bu seviye gereksinimleri değil, tüm) en malzemeleri (belki aşınma ve INT daha MP, senin MP seviyeleri oldukça yüksektir birkaç düzeyleri sonra olacak vererek sağlayacaktır. Eğer çok zarar veya alarak sadece devam zırhını sevmiyorum ve LUK içine seviyeleri 15,20 dışında, vb (recommenced değil) bazı stat puan harcamak duygu varsa Tesviye İpuçları LVL 1-8: Burada hala Maple Adası'nda ilk ada olmalıdır. Stay adanın ilk birkaç alanlarda ve mücadele yeşil ve mavi salyangozlar. Bir kere lvl 8 hareket Victoria Adası Güney Perry Victoria form alarak konum. LVL 8-13: eğitim alan Heresy's bir ekran batısında Anasayfa mücadele okçu şehridir. Bu alanın alt katta kalmak gördüğünüz salyangoz savaşmak istiyorum. sık mümkün olduğunca sizin Enerji Bolt kullan ve MP dışarı ekranın yan ve geri tuş durmak çalışır. LVL 13-18: Saat eğitim alanında bir kat yukarı taşımak için. Bu katın Yeşil şlamlarına ile kaplıdır. Tüm zırh almadı varsa bu size yaklaşık 6 zararlardan yapacağız. şeyler oldukça hızlı satın gitmek kadar bu 10 EXP bir pop verin. LVL 18-20: Ya seviyesi ya da iki daha slime katta kalmak veya yukarı Orange shroom yere taşıyın. Turuncu shroom 15 EXP öldürmek başına verecektir ama onları öldürmek için yaklaşık 3 çekim zorunda kalacak olan MP şimdi aren'ta sürü ile ama biraz zaman alır LVL 21-30: Horny Mantar ağacı için. Bu adamlar Önümüzdeki birkaç düzeyleri üzerinde 0,10% verecektir. tüm yol kadar seviye 30 bu adamlar Fight Çok istiyorsanız LVL 25-31: PQ musunuz. Mages PQ en yararlı karakteri ve taraflar daha kolay kabul edilecektir. Eğer PQ için, hemen Horny Mantarlar seviye gitmek bekleyen hissediyorum yoksa. LVL 31-40: domuzu veya yangına domuzu orada Ya seviyesi yanan bölge veya yaban domuzu toprağı gibi Süre yakın noktalar bir grup vardır. Becerileri A) Pasif Becerileri MP kurtarma Geliştirilmesi: - Önkoşul: none - Master seviyesi: 16 - Açıklama: Bu beceri ile her 10 saniyede bir daha MP geri yapabileceksiniz. MP iyileşme de bağımlı mage düzeyinde açık. Her beceri Burada MP miktarını artırır Iyileştirilmesi Max MP artırın: - Önkoşul: MP artırma kurtarma 5 - Master seviyesi: 10 - Açıklama: Bu beceri MP seviyesinde başına kalkmak miktarı artacaktır. Daha fazla puan beceri daha MP koymak. Ayrıca MP içine o zaman normalden daha fazla olacaktır artış bir stat nokta koymak için karar vermelisiniz, bu beceri içinde puan varsa. B) Savunma Becerileri Magic Guard: - Önkoşul: none - Master seviyesi: 20 - Açıklama: Geçici olarak MP HP zarar yerini alır. hiçbir MP HP tam dayak alır ise. Magic Armor: - Önkoşul: Magic Guard 3 - Master seviyesi: 20 - Açıklama: Geçici olarak mage silahı savunma artırır C) Saldırgan büyü Enerji sürgüsü: - Önkoşul: none - Master seviyesi: 20 - Açıklama: Kullanım MP bir düşmana sihirli bir cıvata çekmek. MP maliyet düzeyinde 11 olarak ikiye Magic Claw: - Önkoşul: Enerji Bolt 1 - Master seviyesi: 20 - Açıklama: Kullanım MP iki kez sihirli pençe ile düşmana saldırmaya. MP maliyet düzeyinde 11 olarak ikiye D) SP detay Lvl 8-1 SP MP Kurtarma içine Lvl 9-3 SP MP Kurtarma içine Lvl 10-1 SP MP Recovery, 2 SP içine MP içine artırın Lvl 11-3 SP MP içine artırın Lvl 12-3 SP MP içine artırın Lvl 13-2 SP MP içine (maxed), MP Kurtarma içine 1 SP artırın Lvl 14-3 SP MP Kurtarma içine Lvl 15-3 SP MP Kurtarma içine Lvl 16-3 SP MP Kurtarma içine Lvl 17-1 SP MP Kurtarma (maxed), 1 SP içine Energy Bolt, 1 SP içine Magic Claw içine Lvl 18-3 SP Magic Claw içine Lvl 19-3 SP Magic Claw içine Lvl 20-3 SP Magic Claw içine Lvl 21 - Save Magic SP (nedeniyle Claw sonra mp double 10 lvl) Lvl 22 - SP kaydet Lvl 23-9 SP Magic Claw içine Lvl 24-1 SP Magic Claw (maxed), 2 SP içine Magic Guard içine Lvl 25-3 SP Magic Guard içine Lvl 26-3 SP Magic Guard içine Lvl 27-3 SP Magic Guard içine Lvl 28-3 SP Magic Guard içine Lvl 29-3 SP Magic Guard içine Lvl 30-3 SP Magic Guard (maxed) içine Ürünler bağlantılar: Maplestory Kılavuzu Maplestory Mesos Maplestory Powerleveling Maplestory Hesabı | |
| | | | Maplestory of Magician Rehberi | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |
|