Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018 Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,Hack, ,Acme,saoc,Knightonline,Myko,Çinko,Tbl,2018 |
|
| İstanbul Kıyamet Vakti Yetenekler Bölümü | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
koxpcu
Mesaj Sayısı : 6576 Rep Puanı : 19086 Rep Gücü : 42 Yaş : 37 Nerden : ist şişli
| Konu: İstanbul Kıyamet Vakti Yetenekler Bölümü C.tesi Ara. 11, 2010 2:47 pm | |
| Yetenekler Bölümü: Bu bölüm, karakterinizin en temel 4 özelligini barındırır. Bunlar aynı zamanda oyunun en önemli 4 özelligidir. Sırayla bu özellikleri açıklayalım. güç: Karakterinizin silah ile yaptıgı hücumlarda, ne kadar hasar verecegini belirleyen ana özelliktir. Sizin düsmana silahla verdiginiz hasar, elinizdeki silahın hasar puanı ve güçten gelen puanınızın fonksiyonudur. Savasçılar için en önemli olan puanlardan biri güçtür. Sifacılar da, yakın dövüse girdiklerinden güç puanına önem vermeliler. Büyücüler çok etkili olamadıklarından dolayı yakın dövüse girmemeyi tercih edeceklerinden, güç puanı büyücüler için daha az önemlidir. Zeka: Karakterinizin sahip oldugu kudret puanını etkileyen özelliktir. Oyundaki bütün özel yetenekler(büyü gibi), belli bir kudret puanı harcarlar. Örnegin kudret puanı sıfırlanmıs bir büyücü, büyü atamaz. Zeka, özellikle büyücüler ve sifacılar için en önemli özelliktir. Savasçılar dövüslerinde büyücü ve sifacılara göre daha az yetenek kullandıklarından dolayı, zeka savasçılar için daha az önemlidir. Bünye: Karakterinizin enerji puanını etkileyen özelliktir. Enerji puanı biten oyuncu ölür.Savasçılar çok dayanıklı olmaları gerektiginden, bünye puanları yüksek olmalıdır. Ancak sifacılar ve büyücüler de bünyeye önem vermelidirler. Beceri: Karakterinizin saldırı ve savunma puanlarını etkileyen özelliktir. Saldırı puanının artması, sizin yakın dövüs veya menzilli silahlarla rakibinize vurma ihtimalinizi arttırır.Savunma puanının artması ise, rakibinizin aynı tarz silahlarla size vurma ihtimalini azaltır.Rakibinize verebileceginiz hasar potansiyeli ne kadar yüksek olsa da, ona vuRamadıgınızda hasar veremeyeceginizden savasçı ve sifacılar için önemlidir. Aynı zamanda yüksek savunma puanı, her çesit silah hasarından kurtulmanızı saglayabileceginden büyücüler için de önem tasıyan bir yetenektir. İpucu: Eger saldırı puanınız, rakibin savunma puanından yüksek ise, rakibinize vurmaihtimaliniz %50’nin üzerindedir ve aradaki farka göre %95’e kadar artabilir.Bu dört özellik, aynı zamanda yetenekler menüsünde kullanabileceginiz özel yeteneklerin etkilerini de direk olarak belirlerler. Bu nedenle, bu dört özellige puan yatırırken çok dikkatli olmak gerekir.Bu dört özelligin yan tarafında, yatırdıgımız puanlardan etkilenen özelliklerimizi görebiliriz.Bunlar sırasıyla: Hasar: Bu bölümün sag tarafında, eger rakibinize basarılı bir vurus gerçeklestirirseniz vereceginiz hasarın aralıgı görünmektedir. Mesela burada 120-140 yazıyor ise ben rakibime vurdugum takdirde bu iki deger arasında bir hasar verecegim demektir. Ancak buradaki hasar kısmında bazı özel hasar tiplerinin gösterilmedigini belirtelim. Örnegin ates hasarı veren özel silahlardan kaynaklanan ekstra ates hasarı burada görünmez.Bu bölümün sol tarafında yer alan kısımda yazan rakam o esnadaki silahlı saldırı hızınızı,saniye cinsinden gösterir. Örnegin burada 2.00 yazıyorsa, 2 saniyede bir düsmana silahlı saldırı yapabileceginiz anlamına gelir. Kudret: Var olan kudret puanınızı ve maksimum kudret puanlarınızı gösteren bölümdür.Ancak kudret puanınızı görmek için bu pencereyi açmak zorunda degilsiniz. Kisisel bilgi panelindeki mavi çizgi sizin ne kadar kudret puanınızın kaldıgını % ile gösterir. Enerji: Sol taraf var olan enerjinizi, sag taraf ise maksimum enerjinizi gösterir. Ancak enerji puanınızı görmek için bu pencereyi açmak zorunda degilsiniz. Kisisel bilgi panelindeki kırmızı çizgi sizin ne kadar enerji puanınızı kaldıgını % ile gösterir. Not: Enerji teriminin kullanımı, Sobee ekibinin, geçmis oyunlara yaptıgı bir saygı durusudur.(80’li yıllarda yayınlanan oyunlarda enerji terimi çok sık kullanılırdı) Saldırı: Sol taraf, saldırı puanınızı gösterir. Bölme isaretinin sag tarafındaki ilk rakam, kritik hasar verme ihtimalinizi gösterir. Onun sagındaki rakam ise, kritik hasar çarpanıdır. Sizin rakibinize yaptıgınız her vurusun bir kritik hasar verme sansı vardır. Bu sans çesitli silahlarla ve yeteneklerle arttırılabilir. Verdiginiz hasarın kritik olup olmadıgına bilgisayarın yaptıgı rastlantısal hesaplama karar verir. Örnek: Eger rakibinize normalde 130 hasar veriyorsanız ve buradaki rakamlar %3x2 ise; her vurusunuzda 3% ihtimale rakibinize kritik(yüksek) hasar verebilirsiniz demektir. Bu %3’lük ihtimal gerçeklestigi takdirde, verdiginiz hasar sagda yazan çarpan kadar artar. Yani hasarınız 130x2 = 260 olur. Savunma: Savunma puanınızı gösterir. Size vurulup vurulamamasını Beceri bölümünde anlatıldıgı sekilde etkiler. Zırh: Hasar indirgeme yüzdenizi gösterir. Normalde alacagınız hasarın burada yazan yüzde kadar olan miktarı zırhlarınız tarafından absorbe edilir. Örnek: Rakibiniz silahı ile size 100 hasar verme potansiyeline sahip.Sizin zırh degeriniz ise %5 olsun. Eger rakibiniz size basarılı bir vurus gerçeklestirirse, sizin alacagınız hasar, 100 – (100*5/100)’den 95 çıkacaktır. Yani zırh puanınız %5 eksik hasar almanızı saglayacaktır.Buradaki zırh yüzdesi ates, buz, elektrik, zehir ve asit hasarlarını indirgemez. Onlar direnç puanlarından etkilenirler. | |
| | | | İstanbul Kıyamet Vakti Yetenekler Bölümü | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |
|