Bu terim, nispeten daha uzun skill animasyonu olan herolarin animasyonu yapip skilli yapmamalarina tekabul eder. Ornegin SF'nin raze'i, Furion'un teleportu, QoP'un blinki, Ske'nin stuni... Bu teknik genelde, ornegin ske stun atacak gibi yapip adami haraslamak ve kacirmak istediginde kullanilabilir. Ayni sekilde sf ortada kasarken raze atacakmis gibi yapip surekli karsi tarafi tedirgin edebilir. Cok basit bir yolu vardir. Ornegin SF ile raze'e bastiniz hemen ardindan 'S' Stop'a basarsaniz skilli atmadan sadece animasyonu yapar. Mesela Furion NC kasarken aniden karsi takim icin gang olabilecek bir yere gostere gostere teleport oluyormus gibi yapar ve bunu durdurur. Ama Teleport isigini goren adamlar belki de lane'lerinde geri yaparlar ve takim arkadaslari o kisa sure icerisinde daha fazla haraslanmadan cs kasabilir.
Shadow Walking:
Bu daha verimli adam haraslamak icin kullanilan ust duzey bir yontemdir. Yine 'S' Tusuyla her adama her vurusunuzdan sonra attack'i kesmek suretiyle (bunun amaci creep attraction yani creeplerin dikktaini uzerinize cekmemektir) rakibinizi daha iyi bir sekilde ve creeplerden hasar almadan haraslayabilirsiniz.
Orb Walking:
Bu da orb vurma skilleri olan herolarin auto attack degil de manual attack seklinde karsiyi haraslamasi anlamina gelir. Manuel olarak kullanilan orb attacklar creep attraction'a sebep olmazlar.