Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018

Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,Hack, ,Acme,saoc,Knightonline,Myko,Çinko,Tbl,2018
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 travian hakkında

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin

Admin
Admin


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 4016
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 10960
Rep Gücü : 40
Yaş : 38
Nerden Nerden : ist
İş/Hobiler İş/Hobiler : Knight Online
Lakap Lakap : KOXPCU

travian hakkında Empty
MesajKonu: travian hakkında   travian hakkında Icon_minitimeC.tesi Haz. 26, 2010 2:59 pm

Asker nasıl yapılır

Asker yapmak için: Askeri Üs en az Seviye 1 ve
Merkez Bina en an Seviye 3 yaptığınız zaman Kışla yapmaya hak
kazanıyorsunuz... Kışlayıda yaptıktan sonra ilk askerlerinizi kışlada
üretmeye başlayabilirsiniz.. Daha sonra akademi yaptığınızda ordaki
upgrade ler sayesinde yeni askerlere sahip olabilirsiniz... Daha sonra
ahır yaparak atlı askerler ve tamirhane yaparak da savas araçları
üretebilirsiniz...



Askeri Üs Nereye Kurulur:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Askeri Üs kurmak için yukarıdaki resimde turuncuyla işaretlenmis fasulye
şeklindeki yere tıklamanız gerekli .. Askeri Üs sadece resimdeki
turuncuyla işaretli olan yere kurulabilir[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] başka yere kurulamaz...


Asker Kışlası Ne İşe Yarar Askeri Üs Ne İşe Yarar Farkı Ne:

Asker kışlasından askerlerinizi üretebilirsiniz ... Nasıl yapılacağı
yukarıda yazıyo ...
Askeri Üs dende mevcut askerlerinizin durumunu gorebilirsiniz.. Yani
mevcut askeriniz koyunuzdemi[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] saldırımı yapıyo[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] saldırıdanmı dönüyo[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] baska bir koye destekmi gonderildi[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] baska bir koyde esirmi düştü[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] yoksa size saldırımı geliyo[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] destekmi geliyo hepsini Askeri Üs den gorebilirsiniz ...
Askeri Üs'den asker üretilmez sadece mevcut askerlerin durumu gözlenir
...







Birlik nedir ne işe yarar bir birliğe nasıl üye
olabilirim...


Birlik[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] üyelerin birbirleriyle dayanışma içinde oldukları
birbirlerine gerektiğinde[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] hem saldırıda hem savunmada[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] yardım ettikleri bir ittifaktır anlaşmadır.. Birliğe üye
alma veya üye çıkarma hakkı birlik sahibinin ve gorevlendirebileceği
bazı kişlerindir.. Birliğe aykırı davranan kişiler birlik sahibinin
kararıyla birlikten çıkarılabilir.. Birliğin[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] oyuncunun defans yada saldırı gücüne hiç bir etkisi
yoktur..
Birlik üyeleri birbirleriyle sürekli temas halinde olurlarsa daha
organize işler yapılabilinir ve daha güzel sonuçlar elde edilir.. Bu
sebeple oyun dahilinde her birliğin sadece kendi üyelerinin
ulaşabileceği bir forum sayfası vardır.. Bu sayede üyeler birbirleriyle
kolayca haberleşebilirler..
Bir birlik kurmak için Elçilik binasını en az Seviye 3 e getirmek
gerekir... Elçilik binasını Seviye 3 yapmıs herkes bir birlik
kurabilir..
Bir birliğe katılmak için ise Elçilik binasını en az Seviye 1 yapmak
gerekir... Boylece birlik sahiplerinin size gondereceği davetleri kabul
ederek bir birliğe girebilirsiniz..Davet edilmek için oyun içi
mesajlama ile birlik sahibine birliğe girmek istediğinizi söyler oda
uygun görürse sizi davet eder. Size gelen davetleri Elçilik binasına
girerek gorebilirsiniz..
Birlik sahibinin Elçilik binası seviyesi her arttığında birliğe 3 yeni
üye daha alma hakkına sahip olur.. Elçilik binası en fazla Seviye 20
olabileceği için bir birliğe en fazla 60 kişi üye olabilir...

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Arkadaşlar çitleri upgrade ettikçe defansınız belli bir miktarda bonus
kazanır. Bu konuda birçok başlık açıldı onun için bi toparlayalım son
kez...

Arrow Romalılarda çitin defansa etkisi:

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



Arrow Galyalılarda

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



Arrow Cermenlerde

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



BUNLAR İLK BİLGİLER

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


KIŞLA[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ASKERİ ÜS[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ELÇİLİK NEDİR?
ewt arkadaslar bilgilenmeniz için bir konu daha
Arrow ÖNCE ELÇİLİĞİ ANLATALIM
ELÇİLİK BİR BİRLİĞE ÜYE OLMAK İSTİYORSANIZ KURMANIZ GEREKİR BİR BİRLİĞE
UYE OLABİLMEK İÇİN DERECE EN AZ 1 OLMASI GEREKİR KENDİNİZ BİR BİRLİK
KURMAK İSTİYORSANIZ DERECE 3 OLMASI LAZIM EN AZ BİR BİRLİK KURDUKTAN
SONRA KADEMEYİ GELİŞTİRDİKCE DAHA ÇOK UYE ALABİLİRSİNİZ


ASKERİ US ASKERLERİNİZİ TAKİP ETTİĞİNİZ YERDİR KIŞLA
KURABİLMEK İÇİN EN AZ DERECE 1 OLMASI LAZIM SAVAŞA GİDEN ASKERLERİ YA
DESTTEĞE GİDEN ASKERLERİ YA DA SİZE GELEN ASKERLERİ BURADAN GORURSUNUZ



KIŞLA ASKER YAPILAN YERDİR KADEMESİ ARTIKÇA YENİ
ASKERLER ÇIKABİLİRKURALA BİLMESİ İÇİN MERKEZ BİNA DERECE 3 ASKERİ US
DERECE 1 OLMASI LAZIM EN AZ



SALDIRI YAPMA

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


NPC TİCARETİ

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

not:NPC TİCARETİ ASLINDA ÇOK KOLAY!!

SIĞINAK NEDİR?

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Bir bina yapmak için hangi şartların gerekli olduğunu gösteren güzel bir
tablo ...

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Birde gene bu tablo benzeri ayrıca hangi askerlerin hangi sartlarda
cıkarılabileceğini gösteren bir tablo daha ...

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yenilenmiş[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Türkçe Travian 3 için hazırlanmış bina tablosu.
Forumda bir arkadaş yolamıştı ama hatırlayamadım kim odluğunu[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] teşekkürler burdan kendisine.

Kahraman kışlası kademe 10'a getirilince alınan almanca mesajın Türkçe
çevirisi: (Stormage tarafından hazırlanmıştır.)


Was sind Ländereien (Oasen)?

Auf der Karte um dein Dorf gibt es Wälder[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Lehmgebiete[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Berge und Getreidefelder. Diese Rohstoffvorkommen kannst du
mit deinem Helden annektieren und damit die Rohstoffproduktion deines
Dorfes steigern. Bisher besitzt dein Dorf noch keine Ländereien
Wie erobert man Ländereien?

Um eine Oase zu annektieren[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] musst du alle dort befindlichen Einheiten besiegen und mit
deinem Helden dort einmarschieren. Die Oase muss im 7x7
Kartenausschnitt um dein Dorf liegen. Für die erste Oase benötigst du
einen Heldenhof Stufe 10[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] für die 2. Oase Stufe 15 und mit Heldenhof Stufe 20 kann
dein Dorf drei Oasen besitzen.
Kann man Oasen auch wieder abgeben?

Ja[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] das ist möglich. Besetzte Oasen können vom Gegner
geplündert werden. Pro Angriff im Intervall von min. 10 Minuten 10% der
im Heimatdorf befindlichen Rohstoffe. Daher kann es sinnvoll sein[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] eine Oase wieder zu verlassen um dem Gegner weniger
angriffsfläche zu geben. Sobald du mindestens eine Oase hast[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] findest du diese Option anstatt der Hilfe an dieser Stelle

-----------------------------------------------------

Boş Araziler ve Vahalar nedir ?

Haritanıza girdiğinizde köyünüz etrafında ormanlar[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] verimli alanlar[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] dağlar ve tahıl alanları olduğunu
göreceksiniz.Bu alanlar kahramanınız tarafından ele geçirilebilir ve
dolayısıyla köyünüzdeki üretiminiz artar.Şimdiye kadar sizin köyünüz
tarafından ele geçirilmiş bir boş arazi veya vaha bulunmamaktadır.


Bir köy sahibi bir boş alanı veya vahayı nasıl ele geçirir ?

Bir boş araziyi veya vahayı ele geçirebilmek için[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] herşeyden önce orada bulunan ( eğer varsa ) doğa
korumasının tamamını yok etmeniz gerekmektedir ve daha sonra o alanı
kahramanınızı göndererek ele geçirebilirsiniz.
Ele geçirelecek alan haritanızda size 7x7 uzaklığından daha uzak olamaz.
İlk alanınızı ele geçirmek için bir "Kahraman" a ve derece 10 a
yükseltilmiş bir "Kahraman Kışlası" na ihtiyacınız vardır. Bir köy
sadece 3 alan ele geçirebilir 2. alanınızı ele geçirmek için "Kahraman
Kışlası"nı derece 15 e üçüncüsü için ise derece 20 ye yükseltmeniz
gerekmektedir.


Benim ele geçirdiğim alan başkası tarafından yeniden ele geçirilebilir
mi yağmalanabilir mi ?

Bu sorunun cevabı evettir. Bir kişi sizin ele geçirmiş olduğunuz alanı
istila edebilir veya yağmayabilir hatta köyünüzle beraber yağmalar bu
şöyle olurki 10 ar dakika arayla yapılacak saldırılarda köyünüzden % 10
hammadde yağmalar.

Dolayısıyla arazi ve vahaları düşmanlardan daha az saldırı alacak
bölgelerden seçmekte fayda vardır.

Siz bir arazi veya vaha ele geçirdiğinizde sistem yine otomatik olarak
size yardım edecektir.
---------------------------------------------------
Bu bilgilerin hepsi zaten konuyla alakalı konu başlıklarında daha da
fazla ayrıntıya girilerek açıklanmış. Ama illa da birbir açıklama
istiyoruz diyenler için bu çevirinin faydalı olacağını düşündük.


Qulanem tarafından gönderilmiştir:


Bina yapımının iptali;

Bina yapımını iptal ettiğinizde[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]1. dereceye çıkarılan[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]yani ilk kurulan binalar hariç kaybınız aşağıdaki tablodaki
gibi olacaktır.Unutmayın 1.seviyeye çıkarılacak[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]yani yeni kurulacak bir binanın iptali size hammadde
kaybettirmez.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




Asker gönderme;

90 saniye içerisinde askeri üsdeki kırmızı çarpı işaretine tıklayarak
askerleri geri çekebilirsiniz.Askerlerin yağmaya[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]normal saldırıya ya da desteğe yollanmış olması durumu
değiştirmez.





İptal edilemeyen işlemler;

Akademideki[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]silah ve zırh dökümhanesindeki işlemleri iptal
edemezsiniz.

Pazar yerindeki pazarcıların gönderimini iptal edemezsiniz.

Askerlerin eğitimini [kışladan çıkışlarını] iptal edemezsiniz.





Bu işlemler neden iptal edilemez?

Basitçe bu işlemleri artı birer sığınak olarak kullanmamanız daha
doğrusu kötüye kullanmamanız için.


BÖLÜM1 :

Eğer Cermen yada Galya halkı olarak oynuyorsanız:

Öncelikle odun ve tugla ya odaklanın.Bütün odun ve tuğla alanlarını en
kısa zamanda level 1 yapın.Bu arada tahıl ve demir alanlarınıda ara sıra
geliştirin.Bütün odun ve tuğla alanları level 1 olunca 2. levellere
başlayın. Tahıl üretimine dikkat edin ve yükseltmeye çalışın aynı
şekilde demir alanlarınıda unutmayın. Daha sonra odun ve tuğla
alanlarını level 3 yapın bunun yanında merkez binasınıda level 3 yapın
daha sonra da askeri üs ve kışlayı inşa edin. Artık yağma için asker
üretebilirsiniz. Daha sonra alanlarınız level 3 e tamamlayın ve odunla
tuğlaya önem vermeye devam edin. Bu iki kaynak en fazla üretime sahip
olmalı.

Eğer roma olarak oynuyorsanız demir üretimini yüksek tutmaya çalışın [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] roma askerleri fazlasıyla demir kullanır.

Romalı oyuncular için birkaç not daha:

Roma masraflıdır bu yüzden başlarda üretim alanlarını arttırmaya bakın
(tuğlaya önem verin başlarda çünkü üretim alanlarını arttırırken en çok
tuğla kullanılır)
Asker üretimleri sırasında demiri yüksek tutmaya çalışın fakat başlarda
günde 2 asker den fazla yapmayın üretimleri arttırmaya çalışın.
Askere sahip olunca askeri olmayan bir oyuncuya yağmaya gidebilirsiniz
.(en az 2 tane olmalı yoksa ölürler.)


Giriş

Bu kılavuz köyünüzü nasıl ekonomik bir üretim merkezine çevireceğinizi
ve kaynaklarınızı efektif bir şekilde en az masarafla nasıl
savunacağınızı temel bir şekilde anlatmak için hazırlanmıştır. Eğer
sağlam bir atak oyuncu olmak istiyorsanız [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] daha oyunun başından arkanızda yıkılmış köyler bırakmak
istiyorsanız bu klavuz size göre değil demektir ; gene de okumak
yararlı olacaktır. (Sağlam atakçılar da sağlam bir ekonomiye ihtiyaç
duyar.)
Eğer düşmanlarınızı kolay bir şekilde alt etmek için 2 ay kadar sabredip
rahat galibiyetler almak istiyorsanız okumaya devam edin.

Ayrıca defansif strateji demek değildir ki saldırmaya gerek yok. Önemli
olan öncelikle ekonomik güç sahibi olmaktır.

Bu yazıda temel prensipleri örnekler kullanarak anlatmaya çalışacağım [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ayrıca travian tarzı oyunların piskolojik ve interaktif
tarafları içinde biraz zaman ayırıcaz. Teorik kısımdan sonra ilk 2 ayda
yapılması gerekenleri anlatıcam.

Neden Roma ?

Romalılar ağır ve pahalı ünitelere sahiptir neden onları isteyelim ? Bu
kılavuz galyalılar tarafından da rahatlıkla kullanılabilir hatta
cermenler bile kullanabilir( cermenler için daha iyi stratejiler de
vardır) fakat romanın güzel tarafı üniteleri pahalı olmasına rağmen
oyundaki en güçlüleridir. Başka hiç bir ırk romanın piyadesinin gücüyle
yarışamaz. Praetorianlar ve imperianlar oyunun en iyileridir .Başlarda
asker üretim masrafları can yakıcı olabilir ve askeri gücün sayısında
sınırlayıcı bir faktördür.
Oyunun ilerleyen zamanlarında önemli olan üretilen askerlerin
atak/defans oranları ve tükettikleri tahıllara göre ne sayıda
üretilebileceğidir ve roma bu konuda çok başarılıdır. İşte bizim
stratejimiz bu noktaya olabildiğince çabuk gelebilmek için güçlü bir
ekonomiye sahip olmak ve askeri veya diğer harcamaları düşük tutmaktır.


Temel Kurallar

Sabırlı olun
Oyuna başladığınızda travianın başlarda yavaş ilerleyen bir oyun
olduğunu fark edeceksiniz ve bir yerlere gelebilmek için haftalar belki
de bir kaç ayın geçmesi gerekecek.
Bu yüzden ilk kural: Sabırlı olmak.
Gelişim süreci yavaş olsa bile ilerleyen zamanlardaki hedeflerinizi
aklınızdan çıkarmayın yavaş yavaş hedefinize yaklaştığınızı far
edeceksiniz.

Hedef Belirleyin
İkinci kural: Kendinize uzun dönemli bir hedef belirleyin arada saldırı
bile alsanız amacınızdan şaşmayın [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] amacınızdan şaşmak yerine başa çıkmanın bir yolunu bulup
yolunuza devam edin.

Büyümeye Devam Edin
Üçüncü kural : Gelişmeye büyümeye devam etmek olmalıdır. Sürekli olarak
kaynaklarınızı geliştirmeye ve büyüme hızınızı arttırmaya çalışınbu
şekilde daha hızlı gelişebilir hatta sizden büyük olanların veya daha
hızlı gelişenlerin önüne geçebilirsiniz.

Tartışmalara girmeyin
Oyunda yalnız değilsiniz ve insanlar – özellikle çocuklar - gerçek
hayata göre daha az çekingendir. Bazı oyuncular sizin yaptığınız
haraketlere/saldırılarınıza çocukça yada kaba ve sert tepkiler
verebilir. Kimisi kendi gelişmeleriyle övünebilir yada fırsat tanırsanız
sizden yararlanmaya çalışabilir. En tehlikelisi ise sizinle piskolojik
oyunlar oynayanlardır.

Bu tür şeyleri görmezden gelemessiniz fakat beladan uzak durmanın da
bazı yolları var. Arkadaş edinin [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] bir birliğe katılın [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] nazik olmaya çalışın. Kimseyi tehtit veya taciz etmeyin.
Kendini beğenmişlik [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] küstahlık yapıp veya övünüp kimseyi provoke etmeyin..Sakin
ve mantıklı olun. Asla kimseye hakaret etmeyin veya size hakaret
edilmesine sebep olucak bir hareket yapmayın [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] çok dostu olan veya çok büyük olan birliklerden uzak
durmaya çalışın.

Son olarak haraketlerinizle kimseyi gücendirmeyin. Tabiki oyunculara
saldırabilirsiniz ama bunu günde 10 kez yapmamaya çalışın Saldırıyı
durdumanızı şsteyen mesajlara kibar cevap vermeye çalışın [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] bir söz verip sonra bozmayın. Kendilerini savunmadıkları
sürece saldıracağınızı açık açık söyleyin. Sizden genede nefret
edeceklerdir ama sizi yok etmek için daha az vakit harcarlar.

Kısacası sizin uzun bir süre büyümenize engel olacak tartışmalara
girmemeye çalışın.

Kılavuz
Bu kurallar üzerine kuruludur.

1. En önemlisi:Kaynaklarınızı üretimleri arttırmak için kullanın.
2. Sadece saatlik üretiminizle karşılayabildiğiniz zaman bina yapmaya
çalışın.
3. Sadece sizin büyümenize yardım edeceğini düşünüyorsanız o binayı
yapın.
4. Sizi yağmalamayı karsız kılacak kadar defans yapın.
5. İnaktif ve savunması az olan aktif oyuncuları yağmalayabilecek kadar
ofans askeri üretin.


Rehber

Bu rehber herşeyi adım adım anlatmaz[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]sadece her aşamada amacnınızın ne olması gerektiğini neye
yoğunlamanız gerektiğini anlatır.Bu rehberi kendi fikrinizi ve
stilinizle uyduğu yere kadar takip etmelisinz. Yaratıcı olmaya çalışın.
En iyi strateji diye bir şey yoktur ve burda anlatılanlar da en iyi
strateji değildir.Bu rehber yukarıda anlatınlan temel kurallara göre
hazırlanmıştır ve defansif oynayan oyuncular için yararlıdır. Fakat bu
rehber sayesinde diğer oyunculara göre daha hızlı gelişebileceğinize
inanıyorum.

Bu rehber başlangıç koruması 7 ila 9 gün arası olan serverlarda
oynadığınızı varsayarak hazırlanmıştır eğer süre daha fazla ise askeri
üretimleri biraz daha geç başlatarak üretimler üzerinde biraz daha
çalışabilirsiniz.

İlk gün
Oyuna henüz başladınız. Gördüğünüz gibi bir miktar kaynağınız [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] düşük miktarda saatlik üretiminiz ve nerdeyse boş bir
köyünüz var. Hemen bir şeyler yapmak istiyorsunuz değil mi ?
Muhakka öyle ama kendinize hakim olmalısınız. Bu rehber kendine hakim
olamayanlar için uygun değildir.[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ileriye dönük düşünmek gerek.

İleriye Dönük hedefimiz üretimleri olabildiğince çabuk arttırmaktır [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] level 10 seviyelerine 8-10 hafta içerisinde getirmektir. Bu
arada yeterli sayıda defans ve yağma yapacak kadarda ordu üretmek
gerekir. Bu rehber bütün kaynakların 10 olduğu zamana kadar
anlatmaktadır. Bu noktada 2. hatta 3. bir köy kurabilir yada güçlü bir
ordu sahibi olup ofansif bir stratejiye geçebilirsiniz. 2 ay oynadıktan
sonra zaten bu tür bir strateji rehberine ihtiyaç duymayacaksınız.

Travianın en önemli özelliği ; her bir üretim alanı geliştirmenizde
(tahıl hariç) geliştirdiğiniz alanın üretimlerinin arttığını ama tahıl
üretiminin azaldığını görüceksiniz.Aynı şekilde bir bina yaparsanız [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] bina seviyesi arttırırsanız yada asker üretirseniz tahıl
üretiminizi yine düşer.
Bu kötü gözükmüyor olabilir ama seviye yükseltmek [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]bina yapmak veya asker üretmek için tahıla ihtiyacınız var
bu sebepten sürekli olarak yeterli miktarda tahıl üretiminiz
olmalı.Tahıl rezervi sıfırlanmış ve tahıl üretimi olmayan bu yüzden
tahıl alanını yükseltemeyen ilk insan siz olmayacaksınız . Bunun
olmasını istemessiniz. Bu yüzden tahıl üretimini sürekli kontrol edin.
Tahıl üretimi çok düştüğü zaman tahıl alanını yükseltmeyi ihmal etmeyin !

Ekonomimizi güçlendirmek için uğraştığımız için elimizdeki kaynakları
üretim alanlarını geliştirmek için harcamalıyız Eğer geliştirme
masraflarına bakarsak en çok ihtiyaç duyulan kaynağın tuğla olduğunu
görürsünüz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] tuğlanın ardından odun sonra demir en az olarak ta
tahıla ihtiyaç vardır. En hızlı büyüme için odun:tuğla:demir:tahıl
üretim oranları 10:12:8:6 şeklinde olmalıdır.Demekki en çok tuğla
üretimi için uğraşmak gerekiyor daha sonra odun [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] demir ve tahıl.Eğer bu oranlara bağlı kalırsanız her alanı
aynı seviyeye getirmeye çalışan oyunculardan biraz daha hızlı
gelişirsiniz.Eğer o an yapabildiğiniz ilk binayı yaparak giderseniz bu
orana yaklaşık olarak sahip olursunuz. Travian plus da bu konuda size
yardımcı olabilir .(Küçük bir ücret karşılığı satın alabilirsiniz bu
sayede gelişmiş kullanıcı arayüzüne sahip olabilir [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] bannersız oynayabilir ve oyunun geliştiricilerine destek
olabilirsiniz) Plus size alanların seviyesini yükseltmek için gereken
kaynağın ne zaman hazır olacağını gösterir.

Ayrıca aynı alanların seviyeleri arasında 1 levelden fazla fark
olmamasına dikkat edin. Mesela level 4 odun alanı varken level 5 odun
alanını level 6 ya yükseltmeyin. Level 6 ya başlamadan önce level 4 leri
level 5 e getirmeye çalışın. Çünkü yapacağınız ekstra harcama
kazancınızdan daha çok olacaktır. Sadece tahıl için bu durum geçerli
değildir.

Başlangıçta elinizdeki kaynakları üretim alanları için harcayın.
Öncelikle tuğlayı geliştirin.
Gördüğünüz gibi sadece bir alanı geliştirebiliyorsunuz aynı anda başka
bir alan geliştiremiyorsunuz[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ancak birisi bitince bi başkasına geçebiliyorsunuz.Bir
müddet sadece üretim geliştirin binalara para harcamayın bir alan
bitince hemen diğerini yükseltin. Eğer plus hesabınız varsa bir inşaat
emrine ikinci bir inşaat emri sıralayabilirsin. Birinci inşaat
bittikden sonra bir dakika içinde otomatikman ikinci inşaat işlemleri
başlar.

Bu şekilde bütün mallarınız bitene kadar üretim alanı seviyesi
geliştirin.(Yukarıda verilen oranlara uyarak) Üretim alanları seviye
yükseltimi için tahıldan daha fazla diğer kaynaklardan ister ve oyuna
her hammadeden eşit miktarda başlarsınız. Bütün tahıl bitene kadar
yukarıdaki oranda yazan dan daha düşük oranda tahıl arttırımı
yapabilirsiniz. Ama tahıl üretiminin sıfıra inememesi için dikkat edin.
Hammaddeler sıfıra inince dolana kadar bekleyin ve hemen yeni bir
geliştirmeye basın.

İlk 7 gün veya daha fazla kimse size saldıramaz.Bu yüzden bu günlerde
defans yapmanıza gerek yoktur fakat 7. gün yaklaşırken hammadelerinizi
defans kurmak için harcamanız gerekebilir.

Kendinizi savunmak için 2 yol var.
1- Saldırganın alabiliceği hammadde miktarını sınırlamak.
2- Saldırganın askerlerini öldürebilecek kadar asker yapmak
Başlarda yeterince asker yapacak kadar kaynağınız olmadığı için sığınak
yapmak mantıklı olur. Sığınaklar saldırganın alabileceği mal miktarını
azaltır [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] level 3-4 arası bir sığınak bütün kaynaklarınızı
korumasa bile saldırganın kazancını düşürecektir.


8 – 10 Gün
8. Ve 10. günler arası bütün alanlarınızın level 3 olmuş olması gerekir.
Yaklaşık olarak üretimlerinizin saatte 60/60/60/40 şeklinde olmalıdır.
Bu noktadan sonra level 4 üretim alanları çok pahalı gelebilir.Bu yüzden
artık bina yapabiliriz. Merkez binanızı level 3 e getirin[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] sonra askeri üs ve kışlayı kurun. Ayrıca eğer 9 saatten
fazla oyuna bakamayacaksanız hammadde deposu kurun.Eğer bir birliğe
girmek istiyorsanız elçilik kurun.(Bir biliğe girmek çok yararlıdır
yağmacılar birlikli oyunculara saldırmamayı tercih eder) Son olarakta
Pazar yeri yapmak yararlı olur[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] fazla olan hammaddelerinize karşılık esik olan hammadeleri
satın alabilirsiniz.

Kışlanız kurulduğu zaman 4-6 arası Lejyoner yapın. Bunlar basit roma
askerleridir [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ofans ve defansta iyi sayılırlar. Şimdilik bu askerleriş
inaktif olan komşularımızı yağmalamak için kullanıcaz. Etrafınızdaki
bazı oyuncular hiç büyümüyorsa bu oyuncuları hammadde için
yağmalayabilirsiniz.
İlerleyen günlerde bu oyuncuları hammaddeleri bitene kadar yağmalamaya
çalışın . Sizinle aynı büyüklükteki oyunculara veya askeri olduğnu
düşündüğünüz oyunculara saldırmamaya çalışın. Değerli lejyonerlerinizi
kaybetmek yada düşman sahibi olmak istemezsiniz. Kara geçebilmeniz için
en az 12 başarılı yağma yapmalısınız ve bir o kadar daha hayatta
kalmalılar. Bu yüzden dikkatli olun.

Bu sırada saldırı da alabilirsiniz. Eğer saldırı geliyorsa sığınağınızın
yeterince büyü olduğundan emin olun ve ordunuz yeterince büyük değilse
askerlerinizi köyde bırakmayın. İletişim kurmaya çalışın. Size
saldıran yağmacıya kibar bir dille artık saldırmamasını sığınağınızı ve
dafansını güçlendireceğinizi ve mal alamayacağını söyleyin. Muhakkak
kibar ve nazik olun.

Büyümeyi ihmal etmeyin ! Binalarınız ve askerleriniz hazır olunca eni
amacınıza ilerleyin: tüm alanları level 6 yapmaya çalışın. Saldırı
alanınızı genişleterek inaktiflere hiç durmadan yağmaya gidin . Yeni bir
binaya ihtiyaç duymayacaksınız sadece tahıl ambarı ve hammadde
deposunu üretimleriniz arttıkça yükseltmeniz gerekicek. Askeri
gücünüzüde büyütmeye çalışın siz geliştikçe daha ucuz gelmeye
başlayacak . Tüm üretim alanlarınız level 6 olunca 30 lejyonere sahip
olmalısınız eğer tehditkar komşularınız varsa bu sayı daha fazlada
olabilir.

3-4 Hafta
3-4 hafta oynadıktan sonra tüm seviyeler level 6 ya gelmiş
olacaktır(Sürekli saldırı almıyorsanız eğer).Bu noktada level 7
geliştirmeleri pahalı geleceği için hammaddeleri başka bir amaç için
kullanabiliriz. Etrafınızdaki aktif oyuncularında güçlendiğini
düşünürsek lejyonerler artık yeterli olmayacaktır bu yüzden askeri
gücünüzü yeniden organize etmelisiniz.

Kışlayı seviye 3 e getirin daha sonra akademiyi kurun. Akademiyi seviye 5
e getirin ve Zırh dökümhanesi ile Silah dökümhanelerini kurun. Silah
dökümhanesini seviye 3 yaptıktan sonra ahırı kurun. Bu arada akademide
açıldıkça pretoryan [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] emperyan ve equites legatis geliştirmelerini yapmaya
çalışın. En az 30 pretoryan ve yaklaşık 30 emperyan üretin 3 tane de
equites legatis . Değirmen inşa edin. Değirmeni daha önce inşa etmeyin
çünkü değirmen bu noktadan sonra karlı olacak ve seviyesini 2 yapmak
için bir süre bekleyin acele etmeyin. Ayrıca daha çok tüccar sahibi
olmak içinde Pazar yerinin seviyesini yükseltebilirsiniz.

Legati ler casusuluk/gözetleme amaçlı kullanılırlar.Bu sayede defansı
olup olmadığını bilmediğiniz insanları gözetleyip saldırabilirsiniz.
Etrafınızı legatilerle gözleyip defans olmayan köylere emperyanlarınızı
ve lejyonerlerinizle yağma tabilirsiniz pretoryanları saldırılarda
kullanmayın onlar sizin defansınız.

Bütün bunlar birkaç gün gelişmenizi engelleyecektir bundan sonra
gelişmeye tekrar devam edin. Gelicek 4 hafta boyunca alanlarınızı level
10 a yükseltin. Bu arada defansınızı büyütmeyi unutmayın.Siz büyüdükçe
hedef haline gelebilirsiniz bu yüzden her defans ünitesinden en az 100
taneye sahip olun. Saldırı ordunuzun daha fazla büyümesine pek gerek
yok 30 emperyanınız ve lejyonerinizle etraftaki inaktif ve defansız
köyleri yağmalamaya devam edin. Eğer daha fazla kapasite istiyorsanız
saldırı ordunuzu iraz daha büyütebilirsiniz ama büyü ordularla yağma
yapma fikrine kendinizi kaptırmayın. Şu an sadece çabuk ve karlı
yağmalar için oynuyoruz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] büyük bir ofansif ordu için daha zamn var.

Büyümeye devam ederken ahırı level 5 yaparak equites
İmperatoris geliştirebilirsiniz. Çok güçlü değillerdir ama hızlıdırlar
eğer 10 tane yaparsanız yağma mesafenizi daha da genişletebilirsiniz.
Maliyetleri çok fazla olmamasına rağmen tüm alanlar 7 olmadan önce
yapmamakta yarar vardır.

Ayrıca üretim alanlarını level 10 a getirirken yavaş yavaş değirmeni
seviye 5 e getirin. Hepsi level 10 a ulaşınca ekmek fırını[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Tuğla fırın[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Demir dökümhanesi[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]marangozhane yapın ve seviyelerini yükseltin [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] hepsi seviye 5 olunca maksimum üretime sahip olacaksınız.

8-10 Hafta
Seviye 10 da bu rehber biticek.Bundan sonra aşağıdakileri yapmak
isteyebilirsiniz.

-Yeni köyler açın ve onları geliştirmek için ana köyünüzün kaynaklarını
kullanın.
-Büyük ordularla aktif oyuncularıda yağmalamaya başlayın
-Binaların seviyelerini yükseltin[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]mancınık geliştirin bir miktar üretin ve diğer oyunculara
saldırın[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]birlik savaşları yapın.
-Üretimleri düşük olmasına rağmen büyük ordular yapan cermenlerden
intikam alın.

Fakat ne olursa olsun tamamen gelişmiş köyünüzle eğlenin [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] oyunun bütün imkanlarını kullanarak tadını çıkarın

Her ırkın en iyi olduğu bir saldırı askeri vardır. Bu askerler o ırkın
özel saldırı birimleridir. Yalnız burada herkes aynı hatayı yapar. En
iyi saldırı askerinin en çok saldırı gücü olan asker olduğu sanılır
halbuki öyle değildir. En iyi saldırı askeri en ucuza en tplamda en çok
saldırı puanını veren askerdir. Kısa bir matematik hesabıyla bunu
anlayabiliriz.

Cermen - Toyton vs Baltacı:

Bir toyton üretme parasına 3 baltacı çıkarılabilir.
Bir toyton 3 tahıl tüketir >> Bir baltacı 1 tahıl tüketir.
Bir toyton 150 saldırı gücü verir >> Karşılığında 3 baltacı 180
saldırı gücü verir.
Bir toyton savunmada 75/50 savunma gücü verir >> Karşılığında 3
baltacı 90/90 savunma gücü verir.
Toyton sadece hızda iyidir fakat hiç kimse güçlü bir saldır yaparken
toytonların yanına baltacı koymadan göndermez. Sonuçta ordu en yavaş
askerin hızında gider ve toytonların hızı da işe yaramaz. Sadece yağma
yaparsınız toytonlarla tek başlarına...

Kısacası 1 toyton basana kadar 3 baltacı basarsanız daha iyi bir saldırı
ve savunma elde edersiniz. Ve aynı hammaddeye...

Aynı şey Roma'da Emperyan vs Cearis için ve Galyalıda Kılıçlı vs Heduan
için de geçerlidir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://koxpcu.yetkinforum.com
 
travian hakkında
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Travian'da Natarlar Hakkında
» Travian halkları hakkında geniş bilgi
» travian Kahraman Hakkında Bilinmesi Gerekenler
» Travian görevleri !
» Travian MSN Bot (Beta)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018 :: Mmorpg Online Oyunları :: Browser Oyunları :: Travian-
Buraya geçin: