Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018

Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,Hack, ,Acme,saoc,Knightonline,Myko,Çinko,Tbl,2018
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Media.Pk2'yı editleme süper anlatım!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
koxpcu

koxpcu


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 6576
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 19086
Rep Gücü : 42
Yaş : 37
Nerden Nerden : ist şişli

Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Empty
MesajKonu: Media.Pk2'yı editleme süper anlatım!   Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Icon_minitimeC.tesi Mayıs 08, 2010 4:50 pm

Anlattıklarım Sayesinde Oyun İçinde Genellikle Herşeyi
Değiştirebiliyoruz.

İçindekiler:

Yapacağımız iş İçin Gereken Dosyalar
Giysileri Değiştirmek
Silahları Değiştirmek
Kurdunuzu Herhangi Bir Monstere Dönüştürmek.
Glow Ve Seallerin Üzerinde Oynama
İtemlerin İsimlerini Değiştirmek
Monsterları İstediğiniz Moblara Çevirmek
Map İsimlerini Değiştirmek


Mutlaka Media.pk2'Nin Yedeğini Alın.

>>Gereken Dosyalar<<

Extractpk2 Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Indirki

HexeditMedia.Pk2'yı editleme süper anlatım! Indirki

Xvi32Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Indirki

...Anlatım...
Extractpk2.exe Yi Açın Ordan load Deyip Silkroad'ın Bulunduğu Klasöre
Gidin Ordan media.pk2 Yi Seçip Extract All Deyin Tamamlanınca Silkroad
klasöründe Media Diye Bir Klasör Oluşacak.Bu Klasörü Şimdi
Ellemeyeceğiz.

>>Giysileri Değiştirmek<<

İndirdiğimiz Xvi32 Adlı Rar'ı Açalım Ve İçinden Xvi32 Exe yi
çalıştıralım.Şimdi File Open Deyip Media.pk2 Yi Seçip Open Diyoruz
Açılınca CTRL+R ye basın.

Kodlar:

Armor:heavy_XX
Pro:light_XX
Garment: clothes_XX

XX Kendi Giysinizin Deggresi mesela 1 Deg.yi 9 Deg.ye Cevirmek İçin
armorsa heavy_01 üste altada heavy_09 yazıyoruz bunları Kendiniz
Ayarlarsınız Şimdi En önemli nokta Resmi İnceleyen Herşeyi Harfi Harfine
Yapın programda Ondan Sonra Replace All Deyip Save Edin.

Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Adszkp9

>>Silahları Değiştirme<<

Burdada Giysideki Gibi yapıyoruz CTRL+R Ye basıp Şu Kodlardan birini
yazıyoruz.

Kodlar:

blade_XX (Blade+Glavie)
spear_XX (Spear)
sword_XX (Sword)
bow_XX (Bow)
shield_XX (Shield)

XX Kendi Deggrenizi Yukarı Aşağı Kac Deggre İstiyorsanız mesela 1 deggre
Spear ı 8 deg yapacagız.En yukarı spear_01 2 altada spear_08 yazıp
Replace all deyip save yapıp oyuna giriyoruz.

>>Kurt Modifiyesi<<

Şimdi Önceden Extract Yapmıştık Şimdi Silkroad Klasöründe oluşan Media
Dosyasına Giriyoruz ordan server_dep/silkroad/textdata yı açıyoruz.
Şimdi Characterdata.txt Göreceksiniz onun Yedeğini masaüstüne alıp 2
Tane Alın Yalnız birinin Üstünde Calısacagız Diğeri İle Dosya Boyutuna
Bakacagız.Neyse Actık Karsımıza Garip şeyler Cıkacak Adventurer Şimdi
Bir mob Kestirin Kafanızda Ve Yana Dogru Gidin şimdi Seçtiğiniz
Canavarın mesela mob\taklamakan\bonelord.bsr bu lord yarkan Bsr si bunu
Seçip İniyoruz COS_P_WOLF_020 Bu 20 lvl kopek oluoyr kendi
kopeginizinkini bulup yanında bsr ler Var Köpeğin Bsr yi Slip
mob\taklamakan\bonelord.bsr bunu yapıştıracaksınız.Daha Bitmedi Joymax
Boyut koruması Yapmış Şimdi Aşağılara İniyoruz COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140
vb. Yazıları Gorunceye Kadar şimdi COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 yazısının
baya bi aynında ddjleri var Onun ddj yi silip bunu mob\europe\wolf.bsr
yi Yapıştırıyoruz.Şimdi Daha Tam Eşit Olmadı.Xvi32 Exe yi açıp Üzerinde
Oynadığımız Characterdata.txt i Açıyoruz Ve Sonuna 0 Ekliyoruz Şimdi Bu
arada Yedeğini Aldığımız Characterdata.txt in boyutuyla oynadıgımızın
aynı olana kadar 0 ekliyoruz tabi save yapıp bakıcaz Yoksa gorunmuyor
Eşit olunca Save Yapın.Sonra Hexedit.exe yi açın Ve media.pk2 yi
openleyin.Şimdi CTRL+F ye basın Şimdi burdan FF FE 31 00 09 00 31 00 39
00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52 bunu Aratın Sonucu
Buldugunuzda FF nin üstüne tıklayıp Paste Yapın Ve save edin.Bunlarda
Resimle Anlatımları.

Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1280x960 ve %3$sKB )
Buraya Tıklayın
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Anlatm1vm7
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1280x960 ve
%3$sKB ) Buraya Tıklayın
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Anlatm2si0
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1280x960 ve
%3$sKB ) Buraya Tıklayın
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Anlatm3in8
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1280x960 ve
%3$sKB ) Buraya Tıklayın
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Anlatm4lz1
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1280x960 ve
%3$sKB ) Buraya Tıklayın
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Anlatm5ho4
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Wol_errorOrjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1280x960 ve
%3$sKB ) Buraya Tıklayın
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Anlatm6qm1



>>+ Parlaklığıyla Oynamak (Glow)<<

1. Media.pk2 Hexedit de açın ve "31 20 09 33" ü Hexadecimal mode arayın.
2. Toplam 16 satırlık bilgi var, +3 den +9 a kadar 4er kere.
Media\Resinfo klasöründeki itemoption.txt dosyasını açın ve şöyle bir
bakın.Sol taraftan kendi silahınızı bulun. Bulduğunuz da, sağ taraftaki
rakamı biyere not edin ve hexedit e geri dönün.
3. Hexadecimal modda "3X 20 09 3Y" yi arayın. X not ettiğiniz numara, Y
ise parlaklaklığın +(artı) numarası (3, 5, 7, veya 9).
Örn:
ITEM_CH_SWORD_01_A (+4) "33 20 09 33" gibi.
4. Doğru satırı bulduğunuzda, option_textureXX.ddj yi bulun. XX için
değerler 13, 14, 20 ve yükseldikçe parlaklığı artar.
5. Biraz daha bakın ve 1.000,0.340,0.647 ye benzer numaralar
bulacaksınız. İşte asıl renkler bunlar. Birinicisi birincil, ikincisi
ikincil renk. Renkler R(ed)G(reen)B(lue) formatında ve 0.000 den 1.000 e
kadar olabiliyor. Örneğin a tamamen kırmızı olsun isterseniz
"1.000,0.000,0.000" yada tamamen yeşil için, "0.000,1.000,0.000".
Farklı Kombinasyonlarla Güzel renkler elde edebilirsiniz. Bu kadar


>>SoX Eklemek<<

1. Hexedit ile media.pk2 yi açın.. "raretype" aratın fakat dikkat edin
bu kez hexadecimal deil ANSI mode de aratacaksınız.
2. Şimdi ansi modda silahınız için arama yapın.. (mesela 8dg blade
arıosanız blade_08 yazın)
3. Şimdilik karar size kalmış SEAL OF star mı moon mu yoksa sun mu)
Eğer sosun istiyorsanız "3.sıraya" bakacaksınız. eğer
"ITEM_CH_SWORD_07_B_RARE" diye arattıysanız "ITEM_CH_SWORD_07_C_RARE" yi
bulana kadar inin.. sosun 7dg sword için sanırım bu. değerleri
kendinize göre ayarlarsınız) şimdi dosyanın boyutuna bir bakın.
4. Şimdi bu haldeyken aramayı yerini kapatın ve "rare" yazsının
kaldırın. bunu rare yazısını imleç ile seçin ve deleteye basın böylece
yaparbilrisiniz. "ITEM_CH_SWORD_07_C" olacak yani.
5. Şimdi over moda geçin ve C yi B yapın eğer ikinci derece silahınız
varsa.. 2. derece derken şöyle: mesela 56lv sword ikince derecedir. yani
bir degreenin, aynı degree içindeki daha güçlü silahları. mesela
1.derece 32 blade 2.derece 35 blade 3.derece 38blade.. burda sizdeki 32
blade ise C yerine A yazacaz..
6. Şimdi imlecinizin zaten bulundugu yerden "0D" aratın. sonucu
buldugunda sol tarafa bakın. bir "0A" göreceksiniz yanında. şimdi bu
ikisinin arasına on tane 0 ekliycez. (00 00 00 00 00).. burda dosyanızın
daha önceki büyüklükle aynı olduguna dikkat edin. bunu yazarken 0A
kayboluyo yapacak bişi yok)
7. Şimdi kendi iteminizi itemdata.txt de unicode arama yaparak bulun.
itemdata.txt çıkattığınız media klasöründe charachter datanın oldugu
dizinde mevcut
8. Doğru dizini bulduğunuzda "18000" i unicode modda aratın.
9. 18000 göreceksiniz ve yanında fazladan sıfırlar var. sıfırlardan
birini silmeyin 18000 in oldugu yerde şöyle bir görüntü vardır..
18.0.0.0.0...0..0.0 falan gibi buna benzer.. simdi 18000 den sonra gelen
2. sıfır yerine 2 yazın demiş ingilizcesinde.. ama bunu yazan 7degree
2.derecedeni anlattıgı için.. siz kendi derecenize göre 1-2-3 yazıcaz.
10. Kaydediin ve test edin
11. Eğer zaten bir sox iteminiz varsa ve deiştirmek istiyorsanız.
basitce silahınızın bilgilerini istediginizle deiştireceksiniz.
(deiştirdiğinizden emin olun çünkü ikisi de aynı girişe sahip.)

>>İtemlerin ismini Değitşirmek<<


Aynı Dosyayı Açalım textdataname.txt aşağılarda görürsünüz aynı yolla
aynı kodlar ile değiştirin boyutu eşit yapmayı unutmayın

>>İstediğiniz Canavarı İstediğinize Dönüştürmek<<

characterdata.txt i açın ve mangyang ı lord yapacaksanız örnek yan
tarafta mangyang ın bsr si yerine lord yarkanınkini Yapıştırın Boyutu
Eşitleyin ve hexeditte şu kodları yazın FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30
00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52 FF nin Üstüne Tıklayıp Oynadıgınız
characterdata.txt i Paste yapıp oyuna girin.

>>Map İsimlerini Değiştirmek>>


Media Klasöründen server_dep/silkroad/textdata/textzonename.txt i açın
yan tarafta yazıyor jangan Grassland Onlara İstediğinizi Yazın Ve
kaydedin ondan Sonra dosya boyutunu eşitleyin.Hexedit'ten Media.pk2 yi
Ve Başka Bir Hexeditten textzonename yi açın en başta yazan 22 tane kodu
aklınızda tutarak media.pk2 de aratın bulunca oynadıgınız
textzonename.txt i paste edip save edin.


Bu Kadar Media.Pk2'yı editleme süper anlatım! Crya ......
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://koxpcu.yetkinforum.com
 
Media.Pk2'yı editleme süper anlatım!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» ßEATBACK MT2 Kraliyetli SW Süper [RESİMLİ ANLATIM
» kraliyetli dönüsüm npc si mevcut p npc mevcut +90 itmli sv süper gir içeri [RESİMLİ ANLATIM]
» SiLkroad Media.pk2
» Ecsro Media.pk2 - 23.05.2009
» Pvp 1299 item editleme programı

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Pvp server 1299,Koxp,Metin2,Mt2,Tanıtım,Hile,Paylaşım,2018 :: Silk Road Online :: Silk Road Online Genel-
Buraya geçin: